RAGE gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo or Equivalent AMD
RAM:
2GB
GPU:
GeForce 8800, Radeon HD 4200
OS:
Win XP SP3, Vista, Win 7
STO:
25GB
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad or Equivalent AMD
RAM:
4GB
GPU:
GeForce 9800 GTX, ATI Radeon HD 5550
OS:
Win XP SP3, Vista, Win 7
STO:
25GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 299
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
vulnrea: Nekem itt gyanús valami 60Fps nél kiakad, pedig a cfg-ben 500-ra állítottam, meg a vsync is ki van kapcsolva elvileg (vagy nem és azért akad ki 60-nál)
DreamHunterz: nekem az i7 2600K-ból kb 30%-ot használ
Nagyon jó a játékmenet is, élvezhető, nem unalmas mindíg van valami új benne 😀
[LINK]
Master Killer: Szerintem töröld le a játékot, töröld ki a telepítési mappát, rakd újra, Driver Cleaner -rel takarítsd le a driver összes maradékát és rakd fel újra a legutóbbit (11.10 V2), majd keresd ki a gépedhez illő cfg -t a linkelt Steam fórum bejegyzésből.
Még azt megpróbálom aztán ha nem megy akkor patchra várok.
Most rakhatom vissza a 11.8-ast....
AI-val pedig nincs textura hiba viszont akkor meg 2mp-ként szaggat.
Mit csináljak? 😕
Rakjam fel megint a 11.8-ast? 😊
alexstrike: A javításban csak grafikai opciók lesznek. A javulást a driver frissítések hozzák majd.
getto3: én csak azért nem válaszoltam mert nem tudom biztosan...
Nekem a V1-es van fent, ez miben más? ebben van a rage-es cucc is?
Zoz780: Ezt a sort kell nullázni: seta r_swapInterval "1" .
Akkor legközelebb odaírom zárójelbe, hogy gyengébbek kedvéért! 😉
Ha felrakom a 11.10 v2-őt akkor feltegyem még a Rage Perfomance drivert?
Vezérlőpult-> Hang-> Hangszórók (jobb oldalt alul) -> Tulajdonságok-> Speciális -> 16bit,4800Hz(DVD-minőség) ha nem jó akkor próbáld ki az összes beállítást,ha úgy se jó akkor nem tom....
De amúgy jó,hogy van Spoiler szöveg elrejtése.... Aki még nem találta volna meg olyan mint egy kulcslyuk , szóval oda nem a kapukulcsot kell illeszteni......
Master Killer: Elnézést ha oltottalak, ez mindössze csak azért történt, mert olyan dolgot ajánlottál, ami semmiképpen sem jó egy operációs rendszernek. Az új driver -t mindig úgy rakja fel az ember, hogy uninstallálja az előzőt, máskülönben a korábbi hibáit is megörökölheti az új, nem beszélve arról, hogy elszemetesedik tőle a rendszer.
ja és eddig 5-30 percenként volt random crash, most 4 órája semmi.
és nagyon cool a játék!
Bizonyára sokan vártátok már az id Software "új-generációs" motorjának debütálását a Rage című poszt-apokaliptikus FPS játékban, melyet John Carmack szerint úgy terveztek meg, hogy minden platformon stabilan fusson 60 FPS értékkel. Konzolok esetében ezzel nincs is semmi probléma, azok valóban nagyjából azt nyújtják, amit a játéknak mutatnia kellene. Ám a PC verzióval komoly gondok voltak induláskor, melyeket még most sem sikerült mind megoldani
A problémák elsősorban az AMD/ATI videokártyák tulajdonosainál érzékelhetőek, de pár jelenség előfordul nVidia GPU esetén is. A legtöbb problémát - legalábbis nálam - a játék állandó fagyása okozza. A textúra- és egyéb gondokra már megérkezett a megoldás, mivel az AMD tegnap kiadta a 11.10 v2 Preview Drivert, és ez nálam kiküszöbölte mindazokat a problémákat, amikhez eddig a konfigurációs fájlok szerkesztgetésére volt szükség.
Azonban egy meglehetősen zavaró jelenség még így is megmaradt, ezért a korábban beígért Rage Gamepod teszt részemről addig elhalasztva, amíg nem érkezik hozzá javítás. Konkrétan a menet közbeni meg-megakadásról van szó. Itt van egy videó, melyben láthatjátok, miért nem tudok így játszani a Rage-dzsel (Textúrahibák nálam már nincsenek, de megakadások igen):
Videó Link-> [url]http://www.youtube.com/watch?v=1bhIAhFofn8&feature=player_embedded[/url]
"Nagyon boldogok vagyunk, amiért a megjelenés előtti hónapokban jelentős teljesítménynövekedést sikerült elérnünk az AMD hardvereivel," - mondta. "Végre kellett hajtanunk néhány belső módosítást, hogy gondoskodjunk arról, ami az AMD mérnökeinek elmondása szerint a meghajtójuk és architektúrájuk maximális teljesítményét eredményezheti, ezért oda-vissza próbálgattuk a különféle bővítményeket és driver verziókat."
"Tudjuk, hogy az összes régebbi AMD, valamint pár nVidia illesztőprogramnak is gondjai akadnak a játékkal, viszont a házon belül végzett tesztjeink során valamennyi rendszerünkön jól futott a játék. A megjelenés napjának közeledtével viszont hibás meghajtóprogramok kerültek kiadásra, így a PC-s vásárlóink fele tulajdonképpen egy működésképtelen programot kapott kézhez. Az pedig végképp nem segített a helyzeten, hogy a működőképes meghajtóknak viszont más játékokkal akadtak gondjaik."
Amikor megkérdezték az id Software vezető programozójának véleményét arról, hogy szerinte mindezen hibák kiküszöbölhetőek lettek-e volna azzal, ha konzolok helyett elsődlegesen PC-re fejlesztik a játékot, John Carmack a következő kijelentést tette:
"Készíthetsz úgy is játékot, hogy egy nagy teljesítményű PC által nyújtott lehetőségekhez igazítod, viszont ekkor a konzolos változatokkal nem tudod teljesíteni a kitűzött célt. Vagy pedig készítesz egy konzolokhoz igazított játékot, majd utána minőségileg folyamatosan tudod azt javítani a számítógépekhez igazodva," - mondta. "Mi az utóbbit választottuk."
"Nem vezető játékplatformként tekintünk a PC-re. Lehet hogy ez egyeseket felidegesít, de nem tudom másként jellemezni; mindkét konzolváltozatnak nagyobb tábora van, mint a PC verziónak. Kétségtelen, hogy sokkal jobb élményt tudtunk volna biztosítani, ha elsődleges platformként a PC mellett döntünk, hiszen egy nagy teljesítményű PC közel tízszer olyan erős, mint a jelenlegi konzolok, viszont az tízszer akkora erőfeszítésünkbe is került volna."
"Manapság a játékok minőségének fejlettségét nem az alatta futó technológia, hanem a beleölt erőfeszítés határozza meg. Amennyiben egy tízszer annyi erőforrást biztosító platformra készítenénk játékot, ami csak annak tizedét használná ki, az sem lenne jó megoldás."
Jelenleg készülőfélben van egy javítás, amiben várhatóan kijavításra kerülnek ezek a hibák
Infó_> http://gamepod(pont)hu/hir/carmack_a_driver-hibak_miatt_egy_nagy_rakas_volt_a.html
xCube: Mivel nekem ezekkel a paraméterekkel működik próbálok segíteni másoknak, képzeld el nem egy driverrel próbáltam és volt, hogy 1fps-el ment a játék (11.9) meg, hogy 100 grafikai bug volt (11.6)... ha esetleg nem műxik valakinek visszaír és próbálunk segíteni, nem oltogatni egymást...
xenon77: Nekem is kifagy minden második pályabetöltésnél de ha előtte elmented akkor nem fog elveszni semmi.
Nem ezt vártam pedig tök jónak indult😶😢