Mass Effect 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
1.8 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
RAM:
1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7
GPU:
256 MB (with Pixel Shader 3.0 support)*
NVIDIA 7900 or better; ATI X1800 or better
DX:
DirectX 9.0c August 2009 (included)
OS:
Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7
STO:
15 GB of free space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
1x speed
Ajánlott gépigény:
CPU:
2.4 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU)
RAM:
2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7
GPU:
AMD/ATI Radeon HD 4850 512 MB or greater, NVidia GeForce 9800 GT 512 MB or greater.
DX:
DirectX 9.0c August 2009 (included)
OS:
Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7
STO:
15 GB of free space
Hang:
DirectX 9.0c compatible
ODD:
1x speed
NOTE: *Please note that NVIDIA GeForce 9300, 8500, 8400, and 8300 are below minimum system requirements, as are AMD/ATI Radeon HD3200, HD3300, and HD4350. Updates to your video and sound card drivers may be required
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 138
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
😀
[LINK]
[LINK]
Na mostmár jó, a francért nem tudták leírni hogy egy Persona-t kell csinálni bioware social-on...
Ellenőrizd a beállításokban, hogy be van-e kapcsolva az Upload gameplay feedback.
Ha így se működik, akkor írd meg az EA-nek.
ez jó volt 😆
Sisko: az omega dlc valóban de a Leviathan ! ott már nem 😃
Chris Priestly a BioWare-től a mai nap folyamán egy fórumüzenetben közölte, hogy ne hivatkozzunk a következő, még készülőben lévő Mass Effect játékra Mass Effect 4-ként, mert csak összezavarjuk vele magunkat.
“Már megmondtuk, hogy Shepard parancsnok története lezárult és egyáltalán nem fog szerepelni a következő epizódban. Ez minden, amit közöltünk a játékról. És nem kell a Mass Effect 3 egyik végződését sem kanonizálnunk, mivel a következő játéknak nem kötelező folytatásnak lennie. Vagy épp előzménynek sem. De még melléktörténetnek sem. Sőt, még az eddig megismert karaktereknek sem kell feltétlen szerepelniük benne.”
Ezt követte Yannick Roy üzenete a BioWare Montrealtól:
“Az hogy mikor játszódik a játék valóban fontos, de az előzmény/mellékszál/folytatás kifejezések nem szükségképpen alkalmazhatóak a következő Mass Effect játékra.”
Mr. Roy üzenetében azt is közölte, hogy továbbra is lehetséges egy Mass Effect MMO megjelentetése, a következő epizód biztos nem az lesz. Tehát összességében, a BioWare azt mondja nekünk, hogy egy teljesen új történetet kapunk, ami csak az univerzum alapjaiban kapcsolódik majd a korábbi részekhez, és szinte semmi másban.
A BioWare szerint félrevezető, hogyha Mass Effect 4-nek hívjuk sci-fi sorozatuk következő részét, mert nem feltétlenül egy folytatásról van szó.
A BioWare a hivatalos fórumán azt üzente a közösségnek, hogy ne hívják a sorozat következő részét Mass Effect 4-nek, mert ezzel olyan képet festenek, mintha a játék az alaptrilógia után játszódna. Egyelőre csak annyi biztos, hogy Shepard parancsnok nem lesz benne, s nem az a kérdés, hogy a trilógia után mikor és kinek a főszereplésével játszódik majd az új rész, hanem milyen játékot kapunk a Mass Effect-univerzumban.
„Mass Effect 4-nek vagy ME4-nek hívni a játékot csak rossz hatással van és kavarodást okoz. Már mondtuk egyszer, hogy Shepard parancsnok nem lesz benne, a trilógiájának vége -- ez az egyetlen információ, amit eddig kiadtunk.
Látom, az emberek azt mondják: »ki kell választaniuk a kanonizált befejezést«. Nem, a játéknak nem kell az előzőeket követnie, vagy azok előtt, esetleg velük párhuzamosan játszódnia, s az sem kell, hogy egy olyan karaktert szerepeltessen, akit már ismerünk.” -- Chris Priestly, közösségi koordinátor.
A BioWare azt mondta, hogy csak évek múlva fognak beszélni a sorozat következő részéről, így hát legyünk türelemmel. Lehet persze addig találgatni, de azt üzenték, hogy ne maradjunk meg egy „ME3 folytatás” szintjén.
tgabika969 : Spoiler!
Szeretnem kipróbálni a Mass Effectet, melyik részel kezdjem?
FPS = First Person Shooter
És nem lehet tagadni, a Mass Effectben egy RPG-hez képest igen sok szerepet kap a Shooter rész is, úgy hogy jogos volt az állítás. (Teszem azt, Battlefield Heroest is FPS-ként "árulják", pedig az sem belső nézetes.) Önmagában a TPS-t pedig ritkán hallja az ember mint játékstílust (inkább csak a nézetre gondol az ember), ellenben az FPS-sel.
Csak írni akart egy kulturált, normális hozzászólást (amire az oldal többsége nem képes), te meg egyből szidod szegényt? Ejnye...
Nagyon jó játék, szépen megy. A BioWare jól ötvözi ebben a trilógiában az FPS-t az RPG-vel. A sztori ameddig el vittem eléggé jó. Talán egy játéktesztet írok majd. Talán 😀
[LINK]
Spoiler!
De azért nekem marad a fury a Best.