Mafia III: Definitive Edition gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel I5-2500K, AMD FX-8120
RAM:
6 GB RAM
GPU:
2GB of Video Memory & NVIDIA GeForce GTX 660, AMD Radeon HD7870
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX Compliant Sound card
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel I7-3770, AMD FX-8350 4.0 Ghz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
4GB of Video Memory & NVIDIA Gefore GTX 780 or GeForce GTX 1060, AMD Radeon R9 290X
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX Compliant Sound card
NOTE: Windows 8.1 users may need additional Windows Update files.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 753
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hol olvastad?érdekelne a cikk.
lesz belőle valami,dolgoznak rajta egyáltalán?
A grafika pocsék, a buggokról már nem is beszélek... Falon kalmimláló lábak, meg falon átjárás... a közelharc valami okádék.
Nem az a baj, hogy magas a gépigénye, az a baj, hogy mindegy min játszod rosszul fut, ha félmillás gépen nyomod akkor is, ha egy középkategóriáson lebutítva akkor is. Azt érts már meg, hogy a grafika/gépigény nem fedi azt ami elvárható lenne.
Én feltettem a polcra kb 2-3 óra játék után, egyszer, majd talán télen, ha már rá leszek fanyarodva előveszem, kevés az a játék ami nem kikapcsol, hanem csak felbosszant, na ez pont ilyen... 0 azaz nulla forintot nem ér.
A fő szál küldetései egyébként nem rosszak, sőt változatosak. A területfoglalós rész viszont nem. Utóbbinál van az a marhaság is, amit te is írtál, hogy ugyan oda kell visszamenni a végén, ahol már egyszer voltál. Illetve ott van az is, hogy ha kinyírtad a nagyfőnököt, békén hagynak és elsétálnak.
Ha ezt a részt kidolgozták volna okosabban, és várnak még fél évet a kiadással, hogy megcsinálják a PC portot, akkor szinte senki nem panaszkodna.
A játék unalmas, hiányzik belőle az elődök szelleme, nem értem miért kell ugyanazon helyekre mennem egy másik küldetésben. Azt is hülyeségnek tartom, hogy egy lövéssel vége egy küldetésnek. Kinyírom a bosst és senki nem lő rám tovább.. hogy állandóan úgy néz ki a játék képe, mintha molylepkék áradata duruzsolna a távolban, az meg már meg sem lep. A mafia II 4k-ben sokkal szebb, és negyede erőforrásból elvan.... A baj az, hogy nem egyedi eset ez a játék, pc-s megjelenésektől már egyenesen rettegek, hogy épp mi lesz a baj, elő merjek e rendelni stb... Borzasztó.
Mondom én, hogy az Amerikai agyhalottaknak készült ez a játék..😆
Fizetett cikk épeszű ember nem ír ilyet !
Mondjuk lowon és kb 1 órán keresztül teszteltem, de az AMD karival is kb ennyi időt szántam rá.
Bravó AMD, a procijaid után a kártyáidtól is könnyes búcsút veszek....
[LINK]
a mafia 2 veri 100 szor !!
Amúgy ez a Havok fizikai motort használja, ezért teljesen más a játék fizikája, mint az elődé, ami meg a PhysX-et használta.
Ráadásul bármit bárhova állítunk, az elérhető fps szám sem nagyon változik. Van egy adott grafika és játszhatok stabil 30 fps-el. Pont! Ennyi! Tényleg, mint a konzolokon.Idézet Csuzli tesztből.
Ha 380-al megvan a 30 képkocka(néha beesik alá)akkor normális esetben 1070-el minimum lenne a 60 kékocka,de még az is elvárható lenne ha 1440p-ben hozza a 60-at
(980TI volt az első kártya ami SLI nélkül,önmagában tudta hozni a 60-at QHD-n,lévén a gyári tuningolt 1070-ek 8-10% erősebbek TI-nál,ez most is elvárható volna).
Mivel szartak a portolásra, 30 képkocka felett borzalmasan skálázódik a játék, ezért kapsz alig nagyobb teljesítményt kétszer olyan erős hardveren."
Jöjjön a játék véleményezése,vissza is veszem a szót Tengó Kapitánytól(ne felejtsétek el megköszönni neki) :
Néztem végigjátszás részletet,elég jónak tűnik:Grafika teljesen rendbe van,nincs oka szégyenkezni.Játékmenet:Lopakodás jól működik,igaz MI hülye mint a segg de ez nem sokat von le az élményből.
Akció:Lövöldözés szintén jól néz ki,fröccsen a vér,meglövöd az ellenséget,hat rá a lövedék,aszerint ,,rándul" ahol eltalálod,szóval van Soft Body PhisX(vagy mi a bánatnak hívják)Mafia 2-ben itt volt egy komoly problémám még pedig hogy
épp meghaló ellenséget nem tudtad tovább sorozni,a golyók egyszerűen átmentek rajta, itt viszont hat az összeeső testre a golyó,szóval szitává is lőheted a rossz fiúkat,nem szünik meg a Hitboxuk létezni.Rombolás lehetne több,
nem vitték túlzásba,de hozza a kötelezőt,tapasztalatom szerint TPS-ben kevesebbet lövöd a környezetet mint FPS-ben ott fáljóbb rombolás effekt szegénység lévén többször lősz mellé meg a játékmenet is más.
Evil Withinben sincs rombolás fizika és nem is hiányzik,nem zavar hogy nem tudom szétlőni a környzetet,de ha csak belelővök az acél ajtóba,annak sincs lélegzet elálló szikra effektje,
viszont sérülésmodellezés annál inkább, csak úgy robban szét az enemy a golyóktól,ez biza hiányozna ha nem lenne
(nem sok játékba találkoztam ilyen fokú és látványú sérülésmodellezéssel).Rombolás terén kitérnék nagy elődre: Mafia 2 végigivttem NV féle APEX PhysX-el,rombolás nincs hatással a játékmenetre olyan értelemben mint a R6 Siege-ben,
nem tudod átrobbatani,átlőni a falakat, amit szét tudsz lőni azt PHYSX néllkül is szét tudod,viszont nagyon látványos
a lehulló törmelék ami meg is marad,nem tűnik el mint más játékokban,tűzharc közben és után jól mutatnak a lehulló beton részecskék,fadarabok stb,szóval öröm szétnézni(AMD kártyával ezek nincsenek).
Abba igazat adok nektek hogy nem ártana komolyabb rombolás fizika,szerintem egyikünk sem sírná el magát ha akár minden játékba bekerülne
olyan rombolhatóság mint a Siege,Mafia 2-be van,de anélkül is lehet jó egy játék(felhoznám még a Rise Of The Tomb raider ott sincs rombolás ,mégis az elmúlt 10 év egyik legjobb játéka számomra).
Néhányotok olyan dolgok miatt panaszkodik hogy,teli van bugokkal, ocsámnyak a textrúák??Először is nem ocsmányak,másodszor a textúra egy tök statikus dolog,hol lesz attól látványosabb a lövöldözés hogy
Retina felbontásúak a textrúk?Textúra hol befolyásolja a játékélményt?Oké van olyan ocsmány színt ami rontja(lásd No Man Sky szét post process effektezett textúrái,bár annak a játéknak is ez a legkisebb gondja),
Mafia 3-nál erről biztosan nem beszélhetünk.
Néhanyotoknál azt érzem hogy felült a Mafia 3 Anti Hype vonatjára,képtelenek önálló véleményt alkotni,olyat mint amit Csuzli vetett papírra teszt formában.Szóval Respect
Csúzlinak amiért védi a játékot,szembe mer szállni a ,,Sokasággal"(bár használhatnám a csőcselék kifejezést is)X D.
Igazából egyik szó sem helyt álló, csupán néhány ilyen fórumozó van,legtöbbetek(joggal) az optimalizálatlanságért szidja, ezt a fricskát csak humor kedvéért írtam le,éljen a költői szabadság.
Teljes áron nem érdes beruházni rá,karácsonyi leárazáskor annál inkább.
Most pedig megyek vissza Metro Last Lightozni.😜
De van egy otletem. Csinalj egy 5 perces gameplayt a jatek legelejerol es kuldd el nekem. En is csinalok, egymas melle rakom, es felrakjuk jutubra. Igy meg a kozosseghez is hozzaadunk, es nem lesz meg 10 hsz amiben egymasnak mondunk ellent.
kolbaszkarika: Az i5 20%-al erősebb egészen addig, amíg négy szálat kell használni. Pörgess le a "Avg. Multi Core Mixed Speed"-hez
[LINK]
Nem poénból írják az i7-et az ajánlott gépigényhez. Ha megnézed, akkor négy szálon például egyforma az ajánlott i7 és az általad írt i5, de több szálon ott is meg van a különbség:
[LINK]
Vagy ugyan ez az összehasonlítás az fx-el: [LINK] Szintén érdemes ránézni a többszálas eredményre.
A 1070 nem 380, az biztos, de nem is GCN. Mivel itt a portolás finoman szólva sem sikerült, azért ez is számít. Mondjuk a két VGA messze nem egy csapatban játszik, az biztos, de izomból nem tud mit kezdeni a 1070 sem olyan dolgokkal, amit a programozók egyszerűen bele sem tettek a portba.
a vsync csak egy felso limitet szab az fps-nek, alsot nem. durva is lenne, akkor barmilyen kartyan csak be kene kapcsolni a vsyncet, es meglenne a 30/60.
igen itt valaki leírta hogy ugyan olyan procija van mint neked és vga-ja is mégis szarul megy neki hagyjuk már ezt akkor mindig a procival jössz majd mindjárt gyenge lesz neki egy i5 mikor alig van mozgás az utcán stb...
amúgy is nálam már rég eljátszottad a szavahihetőségedet egy bizonyos witcher3-as hozzászólásnál
csak neked mindenki bedől mert szépen megfogalmazod amit mondasz közzbe jópárszor csak hülyeségeket írsz 😀
De akkor nevezzük bottlenecknek, lehet i7-ed ha egy r7 2260 van mellette, vagy 1080 ha X2-es proccod van, vagy ha éppen gagyi a táp, stb, stb, erre céloztam volna....😀
De témához, Sponygabob igazad van, ezt én is észrevettem, ha 100-ról leesik az FPS-ed mondjuk 70-re olyan mintha szaggatna, de érdekes nosztalgiáztam napokban Vice Cityvel, az fix 30 FPS, de hasít mint a golyó, fene tudja, van amikor jól belövik és van amikor hát...ez van.
SpongyaRob: Viszont, mintegy "mellékhatásként" a géped nem számol ki olyan képet, ami amúgy sem jelenik meg, így az erőforrás csak azzal foglalkozik, ami meg is jelenik, így nincs egy csomó eldobott kép, ami segít a terhelés egyenletes elosztásában.
Roybertson: Elhiszem, hogy beesik jobban is. Én csupán azt állítottam és ehhez tartom magam, hogy én ilyet nem tapasztaltam. Abban a pár órában, amikor a teszt miatt néztem az fpst, akkor sem volt ilyen. Mondjuk én például nem futtatok a háttérben egyéb programot sem, például videofelvevőt sem, ha már itt tartunk és bizony lehet, hogy a jobbak csak pár fps-t visznek el, de ugye nem mindegy, hogy eléred a 30-at, amit tud rögzíteni a Vsync, vagy 28-29-ed van, amivel nem tud mit kezdeni. És csak 1-2 fps-ről beszélünk...
És különben is: van lelke és nő, szóval megsértődik... 😀 Nem is merem megnyitni ezt a topicot az otthoni gépemen, hogy ne lássa, miként bántod szegény párát! 😃
"de az elsőnél simán jön a 30, csak néha megy egy kicsit alá (27-28). Erre találták fel a Vsync-et,"
Nem, nagyon nem erre találták ki.. A Vsync-et a tearing (képtörés) ellen találták ki akiket zavar. (pl. engem) és nem arra hogy több legyen az fps.
Na most, ha az fps bemegy fix 30 alá - hiába csak ahogy Te mondod egy "kicsit" (egyébként én láttam 21-et is) - vsync nélkül, akkor bekapcsolt vsync-el is befog. Nem fogja a 30-at tartani.. és ez épp elég. Ilyenkor van az bekapcsolt vsync-el, hogy az ember szeme kifolyik, olyan mintha akadna az egész játék. Ugyanez van 60fps-nél is amikor beesik 50-55-re vagy akármennyire, játéktól függetlenül. Ezért baromi gáz, hogy sokan tapsikolnak itt is a 1080 fix 30-nak, ami már önmagában is elég nevetségesen kevés egy ilyen drága kártyától.
elvileg vannak csodák, minden gépnek lelke van.😀 Na persze függ sok mindentől, többi öszetevőből, azok minőségéről, de...láttam játékot ha nem is jobban, de ugyanúgy futni fele olyan erős gépen mint az enyém.
Nekem elvileg jobban kéne futni, legalábbis vannak gyengébb konfiggal videók a YT-n, nálam mégis 30-45 FPS, új patch azért javított vmennyit, de bizonyos helyeken így is be-beesik 25-re.
Viszont, hogy letisztázzam a kérdést, vajon mennyire fizették le a zöldek a Hangar 13FPS😃-t, ki fogom a napokban próbálni egy GTX 770 OC-vel, ez pont nagyjából az AMD karimmal van egálban (talán az újabb architektúra miatt vmivel gyorsabb, de 2 GB vs 3 GB is csak bejátszik AMD javára), ha azon jelentősen jobban fog futni akkor le lehet vonni a konzekvenciát.
Direkt nem erősebbel akarom, mielőtt az lenne a kérdés, miért nem GTX 1080-al😀, mert nagyjából azonos szintű kártyákkal vagyok kíváncsi a különbségre-ha van egyáltalán.
Röviden ennél sokkal többet kihozhattak volna pedig nekem nincs olyan nagy elvárásom de lehetett volna változatosabb .