Grand Theft Auto V gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
DX:
10
OS:
Windows 10 64 Bit, Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
STO:
72 GB available space
Hang:
100% DirectX 10 compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5 3470 @ 3.2GHz (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHz (8 CPUs)
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
DX:
10
OS:
Windows 10 64 Bit, Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
STO:
72 GB available space
Hang:
100% DirectX 10 compatible
NOTE: Installation and online play requires log-in to Rockstar Games Social Club (13+) network; internet connection required for activation, online play, and periodic entitlement verification.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 48 381
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hivatalosan csak május elseje óta elérhető.
Processor: Intel Core 2 Quad 2.8 GHz / AMD Athlon X4 635 2.9 GHz *
Memory: 4GB *
Video Card: GeForce 7900GTX 512MB 256-bit GDDR3 / SAPPHIRE HD 4850 512MB 256-bit GDDR3 *
Operating System: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Installation Space: 40 GB
Sound: DirectX Compatible
ODD: DVD-ROM
Maximum System Requirements
Processor: Intel ® Core ™ i7-3930K 3.80 GHz / AMD FX-6300 3.5GHz *
Memory: 6 GB DDR3 *
Video Card: Geforce GTX 550 ti 1GB / AMD SAPPHIRE HD 7850 *
Operating System: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Installation Space: 45 GB
Sound: DirectX Compatible
ODD: DVD-ROM
Karácsony környéki Pc-s megjelenésnek felettébb örülnék...lehet megvenném.😃
Miért lenne hiba a GTA 4-ben, hogy egy lövéssel nem lehet felrobbantani? Arra itt lesz a minigun 😆 Legutóbb úgy volt, hogy nem lesz benne barátnő, mert nem illene ez a tevékenység a képbe, de ha nagyon sokan keseregnek érte, szerintem megcsinálják, látva, hogy berakták a tetkót, meg házikó vásárlását.
Amúgy engem valahogy nem tudott lekötni SA-ban, meg GTA 4-ben ez a barátnőzés. Csupán idegesített, mikor egy kis piros csík jelent meg a barátnőm neve mellett, vagy mikor Michelle küldött egy negatív üzenetet, ha kinyomtam, mikor hívott.
Na akkor engem még ezek érdekelnének nagyon:
--Repülőket a nagy utas szállítókat fel lehet -e robbantani??
--1 lövéssel mint a san andreasba benzintankra célozva robban e az autó egyből? Gta iv -be ezt volt a legnagyobb hiba szerintem hogy nem !
--autókba belső nézet van-e?
--Tankolni kell-e lehet e?
--csajozás télleg nem lessz? :/
az hogy irták hogy 5-6 nagyobb rablás lesz a játékban ) és hogy ezek után mint pl a godfathers 2 ben bármikor lehetlesz rabolni avgy csak amit küldi közben lehet vagy ha kijátszottam utána nem lehetlesz??
eddig azt mondták hogy nemlehet ingatlant venni akkor most lehetlesz vagy nemértem???
hát ez besz@rás x'D😂
-A játékterület (földfelszín!) 3.5x nagyobb, mint a Red Dead Redemption-
😲 az kb 312 km lesz lol,
20 új (rossz minőségű) kép: [LINK]
A trailereket a konzol grafikájával csinálták?(remélem értitek hogy mire gondolok)
M1h4lyk2000 Rohadt unalmas vagy.
csroby97: Majd kiderül mekkora lesz a terület, nyilván nem lesz kicsi. 😀
PC REQUIREMENTS
Minimum Requirements :
CPU : Intel Core 2 Duo ; AMD Phenom x2 : 2.1 GHz
GPU: Gefoce GT430 / Radeon 4750 / Intel HD 4000 ~
RAM: 3GB
HDD :39GB
DX:10.1
Recommended Requirements :
CPU: Intel Core 2 Quad ; AMD Phenom x4 : 2.3 GHz
GPU:Nvidia Gefoce GTX 480 / ATI Radeon 6770 1GB GDDR5 memory
RAM:6GB
HDD:39GB
Egyébként pedig de, lehet számolni 2008-tól, mivel Rockstaréknál (és általában a többi játékfejlesztő stúdiónál is) van egy kis szünet egy adott játék elkészülte után. A párhuzamos fejlesztés nem bevett szokás, főleg olyan stúdióknál nem, ahol fontos a minőség. 2008 előtt max. annyi lehetett, hogy nagyjából fel lett vázolva a helyszín és a lehetséges karakterek, de több érdemi munka nem hiszem, hogy történt. Dan Houser is 2009 környékén fejezte be a játék történetének megírását, tehát a küldetések és a főbb karakterek elkészítése bőven akkortájt kezdődhetett.
A GTA IV PC-s portja azért lett olyan amilyen, mert nem a Rockstar North csinálta, hanem ki lett adva a Rockstar Toronto-nak a feladat, aztán szépen összecsapták. Ebből nyilván tanultak és most vagy marad stúdión belül a portolás is, vagy jobban lesz ellenőrizve a munkafolyamat annál a stúdiónál amelyiknek kiadják a feladatot.
Mindenesetre bízzunk benne , hogy egy nagyszerű alkotást fogunk kapni.