Grand Theft Auto V gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
DX:
Version 10
OS:
Windows 10 64 Bit
STO:
120 GB available space
Hang:
100% DirectX 10 compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5-3470 @ 3.2GHz (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHz (8 CPUs)
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
DX:
Version 10
OS:
Windows 10 64 Bit
STO:
120 GB available space
Hang:
100% DirectX 10 compatible
NOTE:
UPGRADE:
MINIMUM:
CPU: Intel® Core™ i7-4770 / AMD FX™-9590
RAM: 8 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce® GTX 1630 (4GB VRAM) / AMD Radeon™ RX 6400 (4GB VRAM)
OS: Windows 10 (latest service pack), 64-bit
STORAGE: 105 GB, SSD required
SOUND CARD & AUDIO: 100% DirectX 10 compatible
RECOMMENDED:
CPU: Intel® Core™ i5-9600K / AMD Ryzen™ 5 3600
RAM: 16 GB Dual-Channel Configuration RAM
GPU: NVIDIA GeForce® RTX 3060 (8GB VRAM) / AMD Radeon™ RX 6600 XT (8GB VRAM)
OS: Windows 11, 64-bit
STORAGE: 105 GB, DirectStorage-compatible drive
SOUND CARD & AUDIO: Windows Spatial Sound-compatible audio system; solution containing Dolby Atmos® support required for a Dolby Atmos® experience.
UPGRADE:
MINIMUM:
CPU: Intel® Core™ i7-4770 / AMD FX™-9590
RAM: 8 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce® GTX 1630 (4GB VRAM) / AMD Radeon™ RX 6400 (4GB VRAM)
OS: Windows 10 (latest service pack), 64-bit
STORAGE: 105 GB, SSD required
SOUND CARD & AUDIO: 100% DirectX 10 compatible
RECOMMENDED:
CPU: Intel® Core™ i5-9600K / AMD Ryzen™ 5 3600
RAM: 16 GB Dual-Channel Configuration RAM
GPU: NVIDIA GeForce® RTX 3060 (8GB VRAM) / AMD Radeon™ RX 6600 XT (8GB VRAM)
OS: Windows 11, 64-bit
STORAGE: 105 GB, DirectStorage-compatible drive
SOUND CARD & AUDIO: Windows Spatial Sound-compatible audio system; solution containing Dolby Atmos® support required for a Dolby Atmos® experience.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 48 419
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Tehát attól, hogy lehet warezolni konzolokra, még messze nem warezolnak annyian rajta. Elég felmenni egy torrent oldalra, és megnézni a statisztikákat. Pl itt a Dark Souls II, ami 1,5 hónapig konzol exkluzív volt, és összesen a két platformon 1800-an töltötték le. Aztán nemrég kijött a bugos, hibáktól teli PC-s verzió és már több, mint 7000-en letöltötték, plusz még mindig töltik le, míg a konzolos verziókat senki. De akkor itt egy nagyobb különbség: Modern Warfare PS3-ra és Xbox 360-ra együtt: 11868 letöltés, PC-re pedig: 115524 letöltés. Remélem érzed a különbséget. Majdnem 10x több a PC-s warez letöltés. Eredetin mi a helyzet? PS3-on 18432 online játékos, PC-n 2127 online játékos, ez is majdnem 10x több. Xbox 360-on pedig valszeg még nagyobb az online játékosok száma. És ez 2,5 évvel a megjelenés után. A játék megjelenésekor volt PC-n egyszerre fent 20.000 online játékos... PS3-on meg vagy 200.000-en voltak fent egyszerre, mint Xbox 360-on is. Szóval remélem érzed a különbséget, hogy mennyivel többen warezolnak PC-re, és mennyivel többen vesznek játékot PS3-ra és Xbox 360-ra is.
A GTA V-nél meg eszméletlen nagy lett volna a különbség, de garantálom, hogy így is rengetegen lefogják tölteni PC-re, jóval többen, mint konzolokra (ha megjelenik). Aki pedig PC-re leakarta warezolni, az azért vette meg végül konzolra, mert konzolon nem ismeri, vagy nem akarja macerálni a gépet, és így inkább megvette, mert már nem vár a PC-s verzióra. Elég sok ilyet olvastam. Na, remélem kielégítő választ kaptál, és csatlakoztál azok közé, akik megértik, hogy PC-n mért nagyobb a warez. (A fenti letöltési statisztikák Magyarország legnagyobb torrent oldaláról származnak, máshol biztos eltérő számokat kapni, de nem sokkal.)
Amúgy én is úgy vagyok, mint humagyar, PS3-on (ha majd módosítva lesz a gépem) csak tört játékokkal játszok, 2 dolog miatt: Az egyik, hogy drágábbak a játékok, mint PC-re, a másik meg, hogy nem olyan jó az irányítás nekem (lövöldözős játékoknál). Tehát én is majd letöltöm a GTA V-öt PS3-ra, PC-re meg megveszem. De mi vagyunk a ritka kivétel, a legtöbben konzolra vesznek játékot, és PC-re warezolnak. Ezt én 2 dologgal tudom alátámasztani: látom, hogy torrent oldalon mennyien töltik a játékokat, és látom, hogy eredetin mennyien játszanak (lásd MW3 péld fentebb). De persze külföldi oldalakon még eladási statisztikákat is tudsz nézni, ahol a PC nagyon hátul kullog a konzolosoktól.
Mindenki hallott mindent de azt csak ő hallotta senki más 😃
http://static.gosunoob.com/img/gtav_vehicles//mid/gta_v_vehicle_Declasse_Vigero_image_130915_1238_40_m.jpg
Memory/RAM: 2 GB Ram
Video Card: GeForce GT 440 or AMD Radeon HD 5570 512MB
Hard Disk Space: 30 – 40 GB
Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP1 or Windows 7 SP1
Ajánlott gépigény Grand Theft Auto V:
CPU: Intel Core 2 Quad 3.66GHz or AMD Phenom II X4 965 Black Edition
RAM: 4 GB
Video Card (GPU): NVIDIA GTX 480 or AMD Radeon HD 7850
Hard Disk Space: 40 GB free HDD
Operating System: Vista SP 2 or Window 7 – 8 SP 1
Megjelenés: 2014. tavaszán
Nem hivatalos!
http://pc-pc-pc.5mp.eu/web.php?a=pc-pc-pc&o=zGte1U67rB
😲
Nem tudom miért jó hülyíteni a népet 😜
Igaz hogy a
Processzor foglalata s2011
Az alaplapé meg 1150 de oké 😃
A 8 vga-ról már ne is beszéljünk 😆
Proci: i7 4960x Extreme Edition
Vinyó Kari: 8x SLI GTX TITAN
RAM: 64GB RAM
Alaplap: Asus Maximus VI HERO
SSD: 5TB SSD
HDD: 5TB HDD
Thanks! 😂
Sose értettem, hogy egy játékban mért a realitást keresik egyesek, hisz egy játéknak pont az a lényege, hogy kikapcsoljunk az unalmas hétköznapokból, a reális világból, és nyomjuk a virtuális mókát.
Pl:autókat törni,leugrani hidakról,repülőből ejtőernyőzni,
Mert a valóság drágább és veszélyesebb a virtuális valóságban keresik a realisztikus valóságot, ahol ez elérhető valamilyen szinten és ahol nem számít hogy mit teszel mert bajod nem lehet belőle,.(hogy az emberi szervezetre milyen hatással vannak a játékok az egy másik kérdés.GAME=DROG egyes embereknél.)
Kb 0,1%-a tartalmazza a valóságot, mert az emberek nem ugyan azt szeretnék csinálni amit minden nap, hanem olyan dolgokat, amiket nem tudnak megcsinálni, és pont ezért szórakoztató egy játék.
Most írtad le miért is."hanem olyan dolgokat, amiket nem tudnak megcsinálni, és pont ezért szórakoztató egy játék."
0.1%-nem mindig igaz,hátha olvastál volna róla,vannak egyes játékok amik történeteket dolgoznak fel és fordítva, a valóságból merítenek ihletet és mennek a pereskedések.
Ez velem megtörtént és a játékban magamra ismertem, megy egy feljelentés.
Azért fontos hogy realisztikus legyen egy játék főleg ami egy márkát képvisel vegyük pl
Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms.
Ha odamegyünk egy autóhoz láthatjuk hogy néz ki,főleg ha rázoomolunk.
Ez egy lövöldözős játék lenne amiben nem a grafika számítana nekem.
De akkor mi?
Készítettem egy bugvideót amit ha sikerül megosztok valamelyik nap a cenzúrával bajom van mert a nevemet ki szeretnám takarni.
Amit csináltam benne belassítottam a VLC playerrel a videót és úgy vettem fel avi formátumba (a vegas-al szeretnék cenzúrát) pixelesen adja le és renderelésnél a kész videó is ilyen sajnos, ennek nem értem az okát,mert a vlc lassított felvételt tökéletesen lejátsza.
Kodec pakot leszedtem hozzá így bármely avit berakhatok,ki is próbáltam és jó.
A lényeg amit mondani szeretnék nekem a mai autós játékoknál és lövöldözős játékoknál a hang sem annyira tetszik....Elég jó a TDU 1-2 -autós motoros játék hangzása,bele ülsz az autóba megnyomod a gombot,vagy kulccsal indítod mikor hogy,
gyakorlatilag az is egyfajta élmény hogy te indítod el nem pedig más,a másik a hangzása.
Realisztikus hangzás...
Nem csak a fiatalokat célozzák meg a játékokkal....Ahogy elnézem a horror játékokat és az autós szimulátorokat..
Egy rallys játék ne adjon búgó hangot mintha a hajvágóm menne.Legyen benne vezetési élménye az embernek.
Fegyveres játék, ha nem a grafikára gyúr akkor a találatok legyenek valóságosak.
Nem az a baj hogy golyóálló mellény,hanem ha fejre lövök neked annyi,a videóban olyan dolgok vannak amit ha sikerül cenzúráznom akkor láthatjátok miről beszélek.
Egyszer shotgunnal meglövöm és kampec,máskor meg 4X hasbagyúrom és semmi,ez idő alatt meg kinyírnak....A videóm erről szólna: what is this ...
Szerintem meg elég volt a Gta San Andreas grafból,fegyvereknek, autóknak nincsen hangja,amiket kiadnak játékok mindbe találni bugot nem is keveset....
A szinkron nagyot dob a játékélményen,....Ahogy figyeled a megjelenő játékok egyes részeit nagyon a realisztikusság felé igyekszenek....vér,törés,roncsolás,hangzás,félelem,
mind a realisztikus szinte már reális annyira hogy valóságosnak érződik.
A Simsről nem én mondom, hogy életszimulátor (mert szerintem nem az), hanem ez került rá hivatalos elnevezésnek. De amúgy ha tudod milyen a Sims, akkor jól tudod, hogy miről beszélek. Abszolút semmi köze a valós élethez, semmi sem úgy működik a való életben, mint a játékban, és ha hiszed, ha nem, még ufók sem szoktak a valóságban beszélgetni emberekkel, mint a játékban... Egyébként az élet szimulátort úgy is lehet érteni, hogy gyakorlatilag egy életet irányítunk, persze csak a virtuális világban, nem kell az élet szimulátor alatt rögtön a valóságban hinni. Most jött ki a Goat Simulator. Szerinted abban mennyi realitás van?
Hát ha én szidtam a CoD-ot ez miatt, akkor megeszem a sapkámat (sajnos kalapom nincs). Elismerem, hogy ideje volna a CoD-nak újítani, de ne BF irányba tegye azt, mert a BF is csak egyre rosszabb szerintem. Bad Company 2-t imádtam, de a BF3 és 4 már abszolút nem tetszik. A CoD max grafikában hasonlítson egy BF-re, de másban ne, mert különbön nagyon pipa leszek Bobby fiúra. A CoD úgy jó, ahogy van, csak pár újítás kéne bele, meg a grafikát NAGYON fel kéne turbózni, és tökéletes lenne. De járművek, nagy pályák, stb-k nem kellenek egy CoD-ba.
Nagyon letojom melyik realisztikusabb, amelyik jobban szórakoztat az a jó. És biztos, hogy egy nem egy realisztikus játék fog szórakoztatni, eddig egy sem tudott, mert ennyi erővel kimehetnék a valóságba, és csinálhatnám azt amit a "játékba". A Sims is egy életszimulátor játék, de mégis mennyi köze van a valósághoz? Kb 0,1%-a tartalmazza a valóságot, mert az emberek nem ugyan azt szeretnék csinálni amit minden nap, hanem olyan dolgokat, amiket nem tudnak megcsinálni, és pont ezért szórakoztató egy játék.
Amúgy a Watch Dogs-ban az autók kezelhetőségét eddig mindenki fikázta aki próbálta a játékot... mellesleg elég megnézni egy videót, és láthatjuk, hogy a fizikai törvényt meghazudtoló módon megy át az autó minden tereptárgyon. Úgy szakítja ki a lámpaoszlopot is a helyéről, mintha egy asztali lámpán menne át. És azért ha egy lámpaoszlopnak neki megy az ember, akkor azt nemhogy nehezen fogja kiszakítani, hanem nagy valószínűséggel abszolút nem is fogja, a kocsi szépen ott robban le, ahol a sofőr is könnyen meghalhat. Ha már a realisztikus dolgokat keresed dingos...