Far Cry 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or better, AMD™ Athlon™64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better
RAM:
2 GB Windows® XP / 4 GB Windows Vista®, Windows® 7, Windows® 8
GPU:
512 MB DirectX® 9.0c compliant card with Shader Model 3.0 or higher
NVidia™ 8800 or better, AMD™ HD 2900 or better (see supported list**)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows® XP (with SP3) or Windows Vista® (with SP2), Windows® 7 (with SP1) or Windows® 8
STO:
15 GB HD space
Hang:
DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
ODD:
DVD-ROM Dual Layer
NET:
Broadband connection and service required for multiplayer mode
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core®i3-530 @ 2.9 GHz or better, AMD™ Phenom™II X2 @ 3.1 GHz or better
RAM:
4 GB
GPU:
1024 MB DirectX® 11.0 compliant card with Shader Model 5.0 or higher
NVidia™ 480 or better, AMD™ HD 5770 or better (see supported list**)
DX:
DirectX 11
OS:
Windows Vista® (with SP2), Windows® 7 (with SP1) or Windows® 8
STO:
15 GB HD space
Hang:
DirectX® 9.0c Compatible Sound Card 5.1 with Latest Drivers
ODD:
DVD-ROM Dual Layer
NET:
Broadband connection and service required for multiplayer mode
Ajánlott periféria: Windows-compatible mouse required
NOTE: ** SUPPORTED VIDEO CARDS AT TIME OF RELEASE:
NVIDIA GeForce™ 8 Series - GeForce 8800 GTX
NVIDIA GeForce™ 9 Series - GeForce 9600, 9800
NVIDIA GeForce™ 200 Series
NVIDIA GeForce™ 300 Series
NVIDIA GeForce™ 400 Series
NVIDIA GeForce™ 500 Series
NVIDIA GeForce™ 600 Series
AMD® RADEON® HD 2000 Series - HD 2900
AMD® RADEON® HD 3000 Series - HD 3800
AMD® RADEON® HD 4000 Series
AMD® RADEON® HD 5000 Series
AMD® RADEON® HD 6000 Series
AMD® RADEON® HD 7000 Series
These drivers have been tested with Far Cry® 3:
AMD® Catalyst 12.6
AMD® Catalyst 12.8
NVIDIA GeForce R304 306.23
NVIDIA GeForce™ 8 Series - GeForce 8800 GTX
NVIDIA GeForce™ 9 Series - GeForce 9600, 9800
NVIDIA GeForce™ 200 Series
NVIDIA GeForce™ 300 Series
NVIDIA GeForce™ 400 Series
NVIDIA GeForce™ 500 Series
NVIDIA GeForce™ 600 Series
AMD® RADEON® HD 2000 Series - HD 2900
AMD® RADEON® HD 3000 Series - HD 3800
AMD® RADEON® HD 4000 Series
AMD® RADEON® HD 5000 Series
AMD® RADEON® HD 6000 Series
AMD® RADEON® HD 7000 Series
These drivers have been tested with Far Cry® 3:
AMD® Catalyst 12.6
AMD® Catalyst 12.8
NVIDIA GeForce R304 306.23
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 11 773
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A Computer and Video Games internetes magazin készített egy interjút Jamie Keen-el, a Far Cry 3 vezető játéktervezőjével.
Keen szerint a Far Cry 2 kissé tökéletlen volt, de egy ideális ugródeszka volt az új epizódnak. Az interjúban Jason Brody fejlődéséről van szó, mind a történetben, mind pedig a játékélményben. Hogyan alakíthatják a játékosok Jason-t a harcossá válás útján?
A legtöbb FPS játék fejlődésrendszere az RPG játékokat idézi. Ez jelen van a Far Cry 3-ban is?
Természetesen. A játékosok figyelmének lekötése igazi kihívás, hiszen a Far Cry 3 igen hosszú játékidejében az embereket foglalkoztatni kell, különben unalmassá válna. Érezniük kell, hogy haladnak valahova, hogy fejlődnek. A fő küldetések összesen 20 órát tesznek ki, azon felül pedig mellékküldetések. Hogy ennyi időre lekössük a játékosok figyelmét, okosan kell bánni velük.
Pusztán tervezési szempontból is számos különböző játékelemet akartunk ültetni a játékba, de ha egyszerre adtuk volna a kezükbe mindet, az inkább ijesztőleg hatott volna. Tehát az RPG-szerű fejlődéssel a játékosok folyamatosan felveszik az új trükköket, ahogy haladnak. Ezekhez természetesen a történet is kapcsolódik, ami véleményem szerint ugyanúgy fontos, és lehetővé teszi ezeknek az új képességeknek a finomabb bemutatását.
Jason a játék elején pont olyan, mint egy partra vetett hal. Nem tudja mi történik körülötte. Azonban, idővel a sziget mesterévé válhat, és reményeink szerint ez a fejlődés a történetben ugyanúgy megjelenik majd a játékos fejlődésében is.
Ami az új képességek elsajátítását illeti, két verzió lehetséges: a játék automatikusan hozzánk adhatja, vagy a játékosok választási lehetőséget kapnak, hogy éppen milyen téren fejlődjenek. Melyik utat választja majd a Far Cry 3?
A képességfa alkalmazása mellett döntöttük. Tehát három képesség-ágból választhat a játékos, amelyek a Rakyat harcos útjához (Path of the Warrior) lesznek csatolva. Pók, Gém és Cápa a három képességág nevei, amelyeket valahogy úgy fordíthatunk, mint lopakodás (pók), távolsági (gém) és rohamozó (cápa). Ezeken belül még lesznek újabb elágazások, amelyeknél a játékos választhat: tehát az egyik növelheti az életerdődet, másik pedig segíthet csendben osonni keresztül a szigeten.
Választhatsz egyet innen, egyet onnan, de úgy is dönthetsz, hogy végigmész az egyik ágon, hogy tökéletesíts egy képességet. De a játékosok valószínűleg inkább vegyesen fognak haladni a képességfán, még ha például kifejezetten lopakodós játékos is akar lenni valaki. Elvégre hiába vagy csendes harcos, ha nem fejleszted az erődet, nem is lehetsz olyan hatékony.
Az igazi kihívás nekünk, hogy minden képesség jelentsen valamit - ne érződjön ránk erőszakoltnak, vagy önkényesnek. A lövéseid pontosságát egyetlen százalékkal sem fogják növelni.
A másik kulcselem a leszerelés (takedown). Az első alkalommal amikor végrehajtod, eléggé vacakul sikerül majd. Kissé kínlódás lesz. Ahogy fejlődsz viszont, úgy válsz hatékonyabb vadásszá, és végül a leszerelő mozdulatokat láncba fűzheted, ezzel egy egész csapatot egymagad likvidálva. Egyfajta szuper-fejlett gyilkossá alakulsz, aztán azon találod magad, hogy keresed a lehetőséget a képességeid gyakorlására.
Vannak képességek, amelyek a játék világának bizonyos részeit elérhetővé teszik majd?
Igen, persze. Vannak olyan képességek, amelyek a felfedezéshez vannak kötve. Egyre tovább tudsz majd úszni, mélyebbre merülni, gyorsabban mozogni. Ezek a változások a játék során igazán szembetűnőek. Előfordul, hogy olyan helyeket találsz, ahova nem tudsz eljutni még, de reményeink szerint a játékosok a képességek megszerzése után rájönnek, hogyan léphetnek át ezeken az akadályokon.
további hírek itt lehet találni 😀 [LINK]
elő is rendeltem annyira megtetszett, na meg a multija is állat lesz 😃
Mark Thompson, Lead Level Designer
A Far Cry sorozat híres arról, hogy minden egyes alkalommal egy-egy elképesztően gyönyörű, magával ragadó, természetes környezetbe visz magával. A Far Cry 3-ban olyan élményt akartunk létrehozni, ami gazdag mind játékmeneti lehetőségekben, mind pedig a természet szépségében. Úgy álltunk neki, hogy egy olyan világot hozzunk létre, ami egyrészt készteti a játékost a felfedezésre, másrészt jutalmazza is érte.
Jamie Keen, Lead Game Designer -
Kövesd az orrod, fedezd fel a világot, és mindent amit a Far Cry 3 tartogat neked. A Rook-szigeteket Vaas és kalózai elfoglalták, az őslakos Rakyat törzs lakosságot elnyomják, és uralják azt bármiféle tekintet nélkül a rajta levő életformákra. Jason a Rakyat felkelésének közepén találja magát, és segítenie kell nekik visszanyerni a szabadságukat, úgy hogy végigjárja a Harcos Útját (Path of the Warrior) és felszabadítsa a földjüket. Visszafoglal rádiótornyokat, ellenséges állomásokat, megtalál elveszett Rakyat ereklyéket és végigküzdi magát elveszett templomokon - mindezek gazdagítják a világot, és segítenek Jason útjának kialakulásában. Válaszd meg, te melyik ösvényen haladsz végig, és használd a túlélésedhez! Éld át a váratlan fordulatokat, amiket a sziget tartogat neked.
Életközösségek és Növényzet
Chris Easton, Production Manager
Három fő szárazföldi életközösségünk van a játékban (Dzsungel, tengerparti és füves puszta) és ezek mindegyike kisebb életközösségekre bontható, mint például bambuszerdők, kender vagy mangrove társulások, de száraz füves pusztákból sem lesz hiány. A vízalatti életközösségekből is több típus van: hínár, koralzátonyok és sok más, amelyek mind meglepetést tartogatnak majd felfedezésükkor a játékosnak.
Illatos csavarpálma, bunkóliliom, aloé, gardénia, halua, datolyapálma, kawau, taró, banánfa, akácia. A felsoroltak csak egy néhány a szigeteken található rengeteg növényfajtából. Sok figyelmet fordítottunk rá, hogy tiszteletben tartsuk mindegyik növény valós szükségleteit és körülményeit, nem csupán esztétikai funkciót töltenek be. Szintén érdemes megemlíteni, hogy sok növény hasznos lesz majd különböző eszközök készítéséhez, ami újabb szálon teremt kapcsolatot a játékos és a környezete között.
Fauna
Mark Thompson, Lead Level Designer
Több mint harminc nagytestű állat van a játékban, ezek mellett pedig egy seregnyi közepes méretű és apróbb lények lakják a megfelelő életközösségüket. Ennek megfelelően, igen sokféle fajjal találkozhatsz majd, mindegyikük hasonló viselkedésformával, mint a valós megfelelőjük: az őz elszalad, ha zajosan közlekedsz, vagy ha egy ragadozó (pl. egy tigris) kószál nem messze. Más állatok pedig csaliként fognak funkcionálni, például a vaddisznó. Olyanok is lesznek, amelyek inkább visszahúzódóak, de halálosak: a krokodilok és kígyók.
Mikor ragadozókra vadászol, a lényeg, hogy a távolból vedd észre, kövesd és csapj le a prédádra. A trükkösebbekhez ajánlatos a megfelelő növények felhasználásával elkészíteni a Vadászösztön főzetet (Hunter's Instinct), ami felfokozza majd a vadászathoz szükséges érzékeidet. Ennek segítségével a sűrű növényzeten keresztül is megtalálhatod az állat nyomát, hogy aztán tökéletes csapást mérj rá, mielőtt esélye lenne a visszatámadásra.
Jamie Keen, Lead Game Designer
A kedvencem, amikor a vadállatok valami váratlan dolgot művelnek: amikor először pillantottam meg egy tigrist rátámadni egy kalóz ellenörzőpontra? Na az elég király volt...
A környezet használata eszközként
Mark Thompson, Lead Level Designer
A környezet nem csak gyűjtögetésre és vadászatra van, hanem egy hatalmas fegyver vagy eszköz is lehet a megfelelő kezekben. Ha víz alatt maradsz észrevétlenül közelíheted meg az ellenségedet. De a sűrű dzsungelben, vagy a magas fűben lopakodva sem fognak téged kiszúrni, és az indákon és sziklákon mászva újfajta módokon közelítheted meg a harcokat. Ha észrevesznek, pillanatok alatt eltűnhetsz a dzsungelben, vagy beugorhatsz a vízbe, ezzel az ellenséget egy kutatás indítására ösztönözve. Ha jól csinálod, hátba támadhatod a kalózokat a meglepetés erejével.
[url]http://far-cry.ubi.com/fc-portal/en-GB/community/detail_news.aspx?c=tcm:21-65000&ct=tcm:6-231-32[/url]
RAM: 4 GB
Video Card: 512 MB Shader Model 4.0
Ajánlott gépigény:
Processor: Intel Core i3-530 vagy AMD Phenom II X2 565
RAM: 6 GB
Video Card: 1024 MB DirectX 11 Shader Model 4.0
😉
akkor már tényleg nagy baj van.
[movie=youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CZyTwjDT0kY[/movie]
Itt azért nagy a tér sok a fizikai változás, dinamikus effectek, karakterek, meg alapból is egy nagyon szép grafika, azért kell neki ekkora gép.
ez kamu gépigény...😆
ez se fog menni nekem ha az a gépigény 😆
Heavy Z: Egy 20ezer forintos VGA is megy a BF3 om Ultrán , csak nem 60fps el...
szóval nem nagy cucc már egy BF3 om... max aki maxon hajtja 😀
Én ezt előrendelem 😀 Ha valakik dolgoztak egy játékon az elmúlt 5évebe akkor ez a csapat az !
A Ubisoft ismertette, hogy milyen gép szükséges ahhoz, hogy minimális, illetve maximális beállítások mellett elinduljon a Far Cry 3.
Hamarosan itt van a Far Cry-széria harmadik tagja, ám a vásárlás előtt nem árt tisztában lenni azzal, hogy milyen gép kell a játék futtatásához. Ezt legjobban egy demóval lehetne letesztelni, hogy első kézből lássuk, nagyjából mi kell az élvezhető sebességhez és képminőséghez, a Ubisoft azonban ilyet nem tervez, így nem marad más mint a gépigény szöveges ismertetése. Több mint a semmi.
Minimum konfiguráció:
CPU: Intel Core2 Duo E6700/AMD Athlon64 X2 6000+
VGA: Nvidia GTX8800/AMD Radeon HD2900 (512 MB videokártya-memória)
RAM: 4 GB
Ajánlott konfiguráció:
CPU: Intel Core i3-530/AMD Phenom II X2 565
VGA: Nvidia GTX480/AMD Radeon HD5770 (1024 MB videokártya-memória)
RAM: 4 GB
A legjobb teljesítményt nyújtó konfiguráció:
CPU: Intel Core i7-2600K/AMD Bulldozer FX4150
VGA: Nvidia GTX680/AMD Radeon HD7970
RAM: 8 GB
Infó: [LINK]
Nekem ez a gépigény is sántít néhány helyen...😆
Elképzelhető hogy nagyon jó lesz a játék optimalizáltsága...
A fele már megvan!😆
Az mi? 😆