F1 23 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3-2130 or AMD FX 4300 | For VR: Intel Core i5-9600k or AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 1050 Ti or AMD RX 470 | For Ray Tracing: GeForce RTX 2060 or Radeon RX 6700 XT | For VR: NVIDIA GTX 1660 Ti or AMD RX 590 | Driver NVIDIA 522.25 or AMD 23.2.1
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64-bit (Version 21H1 or higher)
STO:
80 GB available space
Hang:
DirectX Compatible
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5-9600K or AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 1660 Ti or AMD RX 590 | For Ray Tracing: GeForce RTX 3070 or Radeon RX 6800 | For VR: NVIDIA RTX 2070 or AMD RX 6700 XT | Driver NVIDIA 528.49 or AMD 23.2.1
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64-bit (Version 21H1 or higher)
STO:
80 GB available space
Hang:
DirectX Compatible
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott periféria: Keyboard and mouse required
NOTE: This title runs in both standard and VR modes. It does not require a VR headset.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 63
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
F2 23 szezon
[LINK]
F1 autó frissítiések
[LINK]
[LINK]
Szép munka ismét.... 🤢💩
Codmasters Gyártó...szóval nem változott semmi
És még ki tudja milyen bugokat csomagoltak be nekünk újra, egyre több jön elő.
Portnak hívni amúgy egy játékot ami 2010 óta jön PC-re minden évben meg elég vicces, de az optimalizálás szerintem rendben van, azzal sose küzdöttek az F1-es gamek. 200-240 FPS-em van high-ultra beállításon napos időben.
Kiveve az uj gameknel, mert oda kell egy jo par honap mire a keszitok kijavitjak a bugokat. 😉😄
Mi a gondod vele, részletesebben ki tudod fejteni?
Quatar jól néz ki, burtális a pálya szerintem! :D
Ajjajj lesznek itt bajok szépen :D:D
2. A Nascar egy szabályzott show, ahol ha minden baleset nem is, de sok más bele van nyúlva.
3. Azért egy F1-es rajt 280KM táv utáni koncentrációval vs minimális G erőkkel történő iránymódosítás a Nascarban elég nagy differencia, ráadásul kasztni is nagyon más. A piros utáni rajt egy marhaság, a sok más mellett.