F1 2020 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3 2130 / AMD FX 4300
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GT 640 / AMD HD 7750 (DirectX11 Graphics Card)
OS:
64 bit Windows 10
STO:
80 GB available space
Hang:
DirectX Compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5 9600K / AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 1660 Ti / AMD RX 590 (DirectX12 Graphics Card)
OS:
64 bit Windows 10
STO:
80 GB available space
Hang:
DirectX Compatible
NOTE: Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 881
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Vettel meg megint a szokásos hiba most nem bántásból de ez gáz volt amit csinált de kellet szerencse hogy nem ütött ki senkit. Meg a box ki állás után is meg mondta a csapatnak a magáét meg a mikor forgalomba került vissza. De Leclerc nagyot ment megint 1 ki állással végig csinálta. Ketten Maxal szép versenyt mentek.😃
Mercinek rendesen betett a guminyomás emelés, a majd 30 fokos meleg na meg a lágyabb e heti gumi kínálat. 😆
Azért durva így is hogy időmérőn 1 mp-t kap Verstappen, versenyen meg gyorsabb az autó, na meg végképp jobban kezeli a gumikat. Óriási a kontraszt.
Jövőhéten Barcelona jön. 😃 Bal első kap majd rendesen. 3-as meg a 9-es kanyar zabálja majd őket szépen.
A párducokat meg csak jelentsék fel minden futamon😆
Kezdőknek ERS bemutató:
[LINK]
Guminyomás emelés jön ahogy tippeltem. Na de legalább lágyabbak lesznek majd a keverékek a hétvégén! 😃
Sainz is a középmezőnyi csatában szintén széthajtotta a gumikat.
Ami Kvyat esetét illeti, ott már tényleg kéne valamit vizsgálni.
Az elsőt azért mondtam, mert 1 kiállással felvettek egy kemény keveréket és azt széthajtották, igaz hogy jól kell bírnia, de azért több mint a verseny fele alatt nem biztos hogy haza lehet hozni az autót 1 kiállással, főleg ha játszadoznak a leggyorsabb körökkel. ( elnézést ha kihallatszik a soraimból a Mercedes iránti gyűlöletem, bocsi )
Ilyen sincs már, hogy egyik csapat alacsonyabb leszorítóerővel megy és mégis partiban van a másik csapattal a pálya sajátosságait kihasználva+ugyebár itt még tövig nyomhatták, volt tankolás és a gumi is jól bírta egy elfékezés semmit se jelentett.
Középmezöny csatái elég jók még így is ebben a hibrid érában.
A 2019-es év pedig a szezon közepétől kezdve igen jó volt szinte teljesen az év végéig egy két futamot leszámítva hiába dőlt el korán a vb.
2017-18 is érdekes volt amíg a Ferrari meg Vettel el nem rontott mindemt.
Amúgy nekem se ez a jelenlegi korszak a kedvencem, de attól még ugyanúgy szeretem az F1-et, és ezen nehezen fog változtatni bármi is.
2005-06-07-08 környékén már kentem vágtam az egészet és ezek marha jó szezonok is voltak.
2012-es év akkor is kedvenc marad kb, DRS meg KERS ide vagy oda.
Kedvenc pillanat meg talán az amikor Alonso kivédekezte Schumachert Imolában. Hihetetlen volt!
2021-el az a gond hogy befagyasztottak szinte minden fejlesztést így a Mercinek kedvez az egész megint.
Remélem 22-től lesznek nagy változások, de felőlem a Mercedes is nyerhet úgyanúgy év végén, nem érdekel. Csak kelljen nekik rendesen megküzdeni döljön el az utolsó 1-2 futamon szoros csatákban és ne csak 1-2 csapat nyerje a futamokat.
Esetleg ha nem is lesz keverék változás és marad a betervezett lágyabb felhozatal akk is tuti emelni fognak pl a guminyomáson amit már eljátszottak jó sokszor, vagy egyéb dolgokat kitalálnak. Pl camber vagy toe xy-nál nem lehet majd több, stb.
Annyira gyorsan kellett dönteni hogy sisakfestést sem kapott 😃
Amúgy 6 tized volt ma nagy átlagban a hátránya hozzá képest.. Nem vészes.
Holnap ha lehozza egy 3-3.5 tized köré teljesen ok. Aztán még ott a jövőhét is!
Remélhetőleg jövőhéten meglesz az. Na meg mindkét futamon a sok pont. 😃 de már top 5-6 is jó lenne.
Gasly és Stroll ezredre pontosan egyforma kört ment 😃 azért ezek a pillanatok sem semmik. Tavaly Albon és Max is ezt produkálta a Japán Q3-ban.
Albonnak valami nem áll most össze, de majd meglátjuk, van még bizonyítási lehetőség bőven.
Amúgy az büntetés annyira felesleges volt, tipikus versenybaleset történt, na meg némi Kevin féle figyelmetlenség.
Ez az én meglátásom, lehet hogy neked van igazad, én nem vitatkozom.
Untam magam és amiket találtam összepakoltam gyorsba egy videóba: [LINK]
16 eset 13 GP hétvégén amin Red Bull színekben vett részt. 😆 Messze a legtöbb mindenki közül. Grosjean talán még aki hasonló. 😂
Az első olaszban az talán még nem is annyira baj, kicsit megfogta a fű szélét, a Szingapúri falba becsúszás is megeshet (néha), Amerikában az 1. kanyarban szendóba rakták, Brazilban talán nem is az ő hibája volt az ütközés, a Hungaroringen mint ha csak Verstappen-t láttam volna.
A többi amit nem soroltam fel, az jogosan Albon hibája, a többiben is nagy szerepeket tölt be egy-egy baleset lefolyása közben, csak ott más is közrejátszik.
Amúgy mindegyik teljesen jogosan lett összeválogatva, Albonnak nem megy valami jól, és néha követ el olyan hibákat, amiket lehet hogy nem kellett volna.
Amúgy Magnussen fedélzeti kamerájából nézve tényleg Albon mondható hibásabbnak 😊
[LINK]
Nekem eskü tetszik 😆
[LINK]
Codemasters Hotlap:
Amúgy nem valami "hot". 😃 1:28-29 körüli idő volt mire körbetalált a Williams. 😆
Remélhetőleg RP-n csapaton belül nem terjedt tovább.
Rallyzni is lehet vele. 😜 😃
A játékban jobban fest mint a valóságban azzal a nem túl esztétikus szivárványos haloval.
A Renault motor hangja nekem meg messze a kedvencem idén.
Honda se rossz. Merci elmegy. Ferrari is jó lenne,de a 8. fokozatban valami nem százas mert nagyon fura hangot ad ki felváltás után. Mintha túl alacsony lenne az rpm.
De egy két pályát is frissíthettek volna igaz ilyen apróságokat😂
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom megszerezni a racenet és kasztni? Regisztrálva vagyok a racenet oldalán és a játék steam én van még. A válaszokat előre is köszönöm
Ezután megkapod a skint.
Jézusom mi ez a pálya...😃😃
A pálya ritka csúnya kivitelezésére apelláltam. Tudom az AC nem a szépségéről híres (nem is az a dolga), de ez kritikán alulian néz ki.
Az új pályákat rakják már bele játékba update formájába.
Amúgy a játék nagyon jó már F2-es bajnok vagyok.
Amúgy a Tier 30-ig eljutni mennyire nehéz ?
Nem nehéz haladni vele mert rengeteg xp-t adnak a career-es futamok. Meg van egy rakat challenge, amit ha megcsinálsz akkor ezresével adja az xp-t. 30 szint van és 3500 xp kell egy szint teljesítéséhez. Kb 55 órám van a játékban és csináltam sok minden mást is, de ígyis lazán meglett a tier 30. Van még a következő podium passig 37 nap.😃 Szóval van idő rá.
Legtöbb xp-t nem az online futamok adják?
Online keveset ad mert ott nincs practice program meg hosszabb quali. Public versenyek is általában csak 5 körből állnak vagy 25%-osak. Kivétel ha ligázol és 50 vagy 100%-os futamokat toltok hosszú quali-val. De akkor se kapsz annyi xp-t mint egy career hétvége után.
Érdekelne a játék maga, de ha vannak be-beszaggatások az eléggé illúzióromboló tud lenni.
Én is tapasztaltam. Többen is jelentették amúgy már a fórumokon.
1.03-nál még minden ok volt. Főleg multiban mikor valaki ki vagy be lép a lobbyba akkor van egy rövid freeze/lagg. Aztán pár ms-re lefagy a kép mikor te a pályán vagy. Frusztráló tud lenni.
Singleben is csinálja néha, de csak nagyon ritkán. Általában akkor mikor a "communicating with online services bizbasz" feljön a bal felső sarokba vagy mikor random rájön. 😃 DX11-ben kevésbé mint DX12-ben.
Pl egy 50%-os futamon kb 4-5 laggot tapasztalhatsz DX12-ben. DX11-ben meg ez kb 1-2. -> Ez az én tapasztalatom.
Remélhetőleg a következő patchben orvosolják a problémát.
Észak és Dél-Amerika kilőve idénre.
Bahraini back to back futamokkal és Abu Dhabival decemberben már meg is van az a 15+os naptár ami fontos az F1 pénzügyeit nézve.
Oroszt azért remélem elhalasztják. Elég gyenge ott a korona helyzet na meg a pálya is hulladék. 😃 Hockenheim-re amúgy azt mondták hogy idén ott nem lesz GP. 😶
lmao 😂 😂
Állítólag ha Silverstone-ban is ennyire trágya lesz az autó, akkor legkésőbb spanyolra megint hoznak valami "újítást".
Sajnos az idei Ferrari is back to back játékot játszik a mezőnyben.
3:10 környékére tekerve láthatod azt a részt.
[LINK]
Szép kis DLC Track Pack lenne Portimao, Mugello, Nürburgring, Imola. Na meg mondjuk egy Hockenheim bedobva ötödiknek. Kár hogy Kódmesterék nem akarnak vele foglalkozni. 😶 😃
Imolát nem ismerem, csak látásra. Mugello jöhet, habár azt sem ismerem annyira. Talán a portugál pálya az ami érdekes lehet, a többi sem hangzik rosszul, de a Portimao-i pályának örülnék valamiért a legjobban.
Egy biztos hogy a versenyzők élvezni fogják mindegyiket. 😃 Na meg mind új pálya, így biztos lesznek érdekességek.
Imola kb 1, ha nagyon kedves vagyok akkor 1,5 normális előzési hellyel/zónával rendelkezik. Portimao 2-vel Mugello csak 1-el. Nürburgring kb 1,75-el 😂 Elég rövidek az egyenesek. 😃 Hungaroring amin most voltunk ott szintén 1,5-nek nevezhető előzési zóna volt. Célegyenes plusz a kis DRS görbület a 2-es kanyar felé.
Kár hogy Codemasters korán kijelentette hogy no-no. 😃 Egy jó 15€-t lazán bezsebelhettek volna egy kis DLC-vel.
Az a baj amit te mondtál, hogy ezek a pályák még a kisebb versenyautókra lettek tervezve, persze van mindenkinek elég hely, nem úgy mint Monaco-ban, csak lehet hogy egy izgalmasabb csatához elengedhetetlen lenne a több hely, de ez csak elmélet 😃
[LINK]
[LINK]
Patch 1.5 tölthető steamen! Fekete Merci és autó performance update nincs benne. Inkább csak bugfixek ezek. 😶
* Fixed a crash that would occur after beating a rival in Time Trial
* Players will no longer be incorrectly disqualified for not using the mandatory tyres during a race
* Qualifying times seen on the grid rundown are now correct
* Gearbox wear is no longer scaled based on season length
* Fixed the missing heads on the podium in Multiplayer
* Speeding when the Virtual Safety Car is ending will now correctly penalise clients in a multiplayer session
* When using a wheel car controls will no longer control the camera at race start
* Vietnam track introduction video now shows the correct number of DRS zones
* The character walking on water during the introduction cutscene at Australia now correctly has a boat to stand on
* Fixed Sponsor logos on suits appearing stretched in certain conditions.
* Fixed several end of season Sponsor payments.
* Improved abrupt Force Feedback issue under braking on Direct Drive wheels
* A use flashback prompt will now be shown the first time the player goes off track or collides with another vehicle
* Numerous text and localisation fixes
* Various other stability and bug fixes
Itt nálunk kb 20 km-re a pályától szakadt futam közepe felé vagy 15 percig. 😆
Podium pass-ban ki hányas szintű? Én 20 már. Elég könnyű az XP-t gyűjteni, és ha jól néztem ha megvan a lvl 30 akkor visszakapja az ember az összes coint amibe került a pass. Ezáltal mindig meglehet venni az újabb podium passt úgymond ingyen. A pass meg durván 55-60 napig tart. 😃 8 hét pontosabban.
Az említett fejlesztési csomag úgy tűnik hogy nem tette meg a hatását 😃
Leclerc még mondta is hogy a versenytempójuk elég gyors, hát nem nagyon látszódott 😃
A HAAS-nak jó volt a stratégiája, Magnussen még pontos is zsebelt belőle, még ha nem is olyan sokat, de a mezőny végéről szép 9. hely lett belőle 😀
- AMD Ryzen ™5 3600
- Gigabyte RX 570 4GB
- 24 GB RAM
- M.2 SSD Kingston a2000
Válaszokat előre is köszönöm!
1080p Ultra: 30-50 fps között. Innen már lehet következtetni a kicsit gyengébb grafikai beállításokkal hogy azok hány fps-t produkálnának.
A ram bőven elég, a proci is okés, a videokártya az ami kicsit határeset. Korához képest semmi baj vele, csak ehhez a játékhoz lehet hogy kicsit kevés ha nagy felbontásban és magas grafikai beállítások mellett akarod játszani.
A megadott értékek közel állnak a valósághoz, elnézést hogy nem tudok pontos adatokkal szolgálni.
Ultra High-on kb 50-75 fps 1080p-ben.
Sima Highon 80-90+ fps.
Ehh szánalom.. csalók.
[LINK]
Most mentem egy weekly eventet és egy ilyen csaló ment 1:21-22-es köröket Silverstoneban. Ahogy néztem billentyűzettel játszik mert rángatozik mint akinek rohama van 😂 de 250-el veszi a lassabb kanyarokat is amiket jó ha 130-50-el betudsz venni normális esetben. 😆 Nevetséges.
Nem célozgatok semmire, csak úgy feltűnt nekem.
Mondom úgy hogy a 2020-as Ferrari lassabb mint egy 2019-es Merci copy 😜
De legalább javultak ( a Ferrari ), de így is HATALMAS a lemaradás. Reménykedjünk a holnapi napban.
Egyébként ha nagyon F1-ben érdekelt vagy és szereted a sportot akkor egyértelműen a 2020-as játék kötelező vétel. Irányítás sokkal jobb, játék szebb és minden újdonság ami idénre jött az benne van. Autó updatek/liveryk stb.
Plusz idén raktak be egy casual mode-t is és My Team Careert. Utóbbiban te magad készíthetsz egy 11. F1-es csapatot amiben vezethetsz, fejlesztheted a csapatot és autót, versenyzőket szerződtethetsz, stb stb.
Már nem kötelező az összes versenyt (22) careerben végigtolni. Minden szezonban választhatsz 10, 16 és 22 versenyes szezonok közül és kitudsz zárni pályákat amik nem tetszenek/nem szeretnéd hogy benne legyenek az adott évben.
Én is a '19-es és a '20-as között gondolkodom (nyilván a '19-et olcsóbban be tudnám szerezni). Bár szerintem a 2019-est fogom elsőként beszerezni, mivel az még fut Win7-en, nekem meg egy játék miatt nincs kedvem újrahúzni az egész rendszert. Ha esetleg kipróbálod a '19-est meg tudná írni a benyomásodat, tapasztalataidat? Én a 2016-al játszom jelenleg, ez is teljesen jó.
Szerintem sokkal élvezetesebb lenne így a játék. Aki ismeri vagy játszott már a Race Room című szimulációs játékkal az tudhatja, hogy ott jól megvan oldva a manual box kiállás.
F1-ben még jól is nézne ki. Az előző játékokban is még úgy van, hogy magadnak kell belőnöd a sebességet, viszont a kiállást már nem te csinálod, hanem automatikusan megtörténik a kerékcsere és csak arra vársz, hogy visszakapd az irányítást, ugyan ez vonatkozik az edzésekre/időmérőkre, csak ott a garázsba visz vissza az automatika.
Kb minden más az elmúlt pár évben kiadott simracing-es játékban van manuál boxban való közlekedés/pit stop. :/
Jövőre Formula 3-at berakhatnák a játékba F2 mellé! 😃
Ma
Nagyon tarottam attól, hogy a 2020-as játékba is kísérteni fog, de eddig nem volt semmi evvel indított el a játákot "F1_2020_dx12" alkamazással?
32 órát mentem a játékkal eddig.
Ez a kifagyás egy multis idömérő közben történt, kicsit bosszantó volt.
Amúgy jöhetne már valami patch. Feka Mercit akarok. 😃
Tavalyi játék ha jól ment akkor ezzel se lesz semmi gond.
A Ferrari gyatra gumikezeléséről nem kell sokat mesélni, mert mindenki ismeri. Ez a jelenség igazán csak a 2019-es új fajta Pirelli gumikkal kezdett kibontakozni, legalább is az eddigi megfigyelések szerint.
Az lehetséges hogy ez a fajta gumi lehet az egyik kiváltó oka annak, hogy a Ferrari nem tudja sokáig életben tartani versenytávon ezeket a gumikat ?
Nyilván az autó viselkedése és a pilóta sokat számít hogy miképpen tudja kezelni az adott keveréket, csak mivel Vettel eddig nem nagyon panaszkodott a gumik miatt a 2018-as szezon végéig ( javítson ki valaki ha tévedek ), ezért lehet hogy ez az új fajta gumi is közrejátszhat a Ferrari hanyatlásának egyik kiváltó oka ként.
Csak egy kis idézet: "Sebastian Vettel 2018 Bahrain GP team radio a leintés után":
- "These tyres were done ! They were done !"
Ebből arra következtetek, hogy az akkori fajta gumikat Seb kolléga még jónak érezte, és a győzelmek egyik kulcsa ( Szerintem )
De ilyesmi fajta jó hozzászólások a gumik iránt 2019-es szezon kezdetétől nem lehetett hallani, mármint a Ferrari oldaláról.
( Ha valaki máshogy tud valamit, akkor nem kövezzen meg, hanem csak simán javítsa ki, mindent én sem tudok pontosabban )
Tavaly nem volt vészes a Ferrari gumikezelése. RB,Merci szinten nem voltak ugyan gumikezelésben, de egyáltalán nem volt semmi világvége.
Amint megjött a cheat engine egyből a toppon voltak úgymond. Sorra jöttek a pole-ok na meg az a pár győzelem is. Gumikezelés ide vagy oda.
2018-ban mások voltak a gumik mint 2019-ben. Azt ezáltal fölösleges hasonlítgatni.
Idén ugyanúgy a 19-es gumikat használják és jövőre is ez lesz a téma.
Idén a Ferrari meg egyértelműen a motorerőhiány miatt szenved. (Alfa,Haas is)
Na meg az autó aeroja se tűnik százasnak. Lassan jobban járnak ha teljes erővel 2022-re elkezdenek gyúrni.
Na mind1. Szóval Aston Martin, most így nem tudok mit reagálni, Vettel felet eljár lassan az idő, ezt kell elfogadni.
Ha a Ferrari ennyire gatya marad jövőre is, akkor lehet még jobban is járna, természetesen ha javul majd a RP autója. 😃
Nyilván örülnék még több Vettel sikernek a jövőben, de attól még nem fogom isteníteni az Aston Martin-t.
Majd kiderül, idővel, addig még van egy szezon.
csak megemlítettem.
Szerintem idén a legjobbak a botok. 😃
Az AI jobb mint valaha az autók irányitása meg tök realisztikus már. Multiban az emberek ugyanolyan hülyék de az más tészta. 😆
Albon mindenkivel megszívja 😂
Albon meg talán nem Alboffol egyet 😆, de ha a Ferrari visszatér, akkor meg Albonnak nem kell tartania eféle balesetektől, hacsaknem jobbak lesznek a Ferrarinál.
De viszont ha a mostani reálisnak titulálható adatokat nézzük, akkor Merci 1-2 az első edzéstől kezdve a verseny végéig. A Ferrari még mindig egy JÓ NAGY ?. Albonék meg az eddigiekhez méltóan "kergetik" a Merciket, legalább is Bottast mert Hamiltonhoz eddig senkinek semmi köze se nem volt eddig 😆
Hát így állunk jelenleg, szomorú de reális, és valamivel legálisabb, igen a Ferrarira gondolok éppen.
SBinalla
Én nem is értem hogy hol rontották el ennyire. 2018-ban még a bajnoki címért harcoltak, most 2020-ban meg örülhetnek ha nem verik picsán a Renault-ok.
Valamit nagyon nem jól csinálnak. Gyakorlatilag ott kezdődik hogy Binotto a főnök, és ott folytatódik hogy a motort legalizálták.
Olyan sebességkülönbség van körről körre a MErci javára, hogy idén már szinte biztosan nem fogja meg őket senki. Hamilton meg 1 kalsszissal jobb pilóta, mint Bottas, szóval lehet őt szeretni, lehet őt utálni, de nagy csoda lenne, ha megfognák idén. Amúgy egyértelmű hol rontotta el a Ferrari, idén szabályos az autójuk, ezért nem is olyan gyorsak (ezt nem én mondom, hanem nálam hozzáértőbbek).
Sainz szépet ment, Gasly is megmozgatta az Alpha Tauri-t, akár csak Ocon a Renault-t.
Russel sem kivétel, P12 azért nem semmi.
Perez pl sehol se volt, FP-ken meg csak úgy repesztett. A futamon is szépen feljött. Aztán a végén bukott 1 helyet az elsőszárny miatt.
[LINK]
Vagy ez csak egy álom lesz, és soha se fog bekerülni a játékba a pálya?
Év végére elkészülnének egy DLC packkal szerintem.. de hát úgyse lesz semmi.
Imola, Hockenheim és Portimao is bekerül majd a naptárba pár héten belül ha minden igaz.
Időmérön 2 opció van az ERS-nél amit manuál tudsz választani/állítani. Hotlap és off beállítás, kb mint a valós F1-ben. Hütő/töltő kört így bekell iktatnod ha több kört akarsz megtenni egy időmérős szakaszban/adott gumin.
Úgyis visszakap majd mindenki mindent jó eséllyel , csak idő kérdése az egész.
Én délután ilyen 5 körül játszottam a játékkal utoljára és akkor még nem volt semmi gond.
De fura mert eddig magyar ip-ről rendben volt.
Reggel felraktam az új nvidia drivert és gyorsan kipróbáltam hogy normálisan megy e vele a játék. Megvolt nekem minden dlc ekkor is és most is megvannak.
Valve has recently made changing your store country more strict, which requires completing a purchase using a payment method from that country.
This should hinder the ability of using VPNs to buy games cheaper.
[LINK]
Jó lenne pár magyarral kompetitiv szinten tolni a játékot, mint anno mikor a gocompete létezett és külön ligák voltak tudásnak megfelelően ( pro liga ( assist off) , a, b,C,D,e liga).
Aki tud bármit is az ne tartsa magában. Nagyon jó ötlet lenne véleményem szerint összehozni a magyar F1 2020 közösséget.
Ki támogatná az ötletet? 😀
Első az valami katasztrófa. Középső meg kb a km-es egyenesből áll. 😆 Ehhez a pályához képest Baku egy remekmű!
Zandvoort viszont fain lett! 😃
F1® 2020 Beginner's Guide 😃
Nekem egyébként soha sem jöttek be ezek az utcai szűk pályák, mint pl: Moncao vagy Singapore, túl szűk néhány helyen, és nekem jobban tetszenek az olyan versenypályák, ahol van elég hely, egyszóval tágasabb az egész, a Vietnámi pálya nekem nem tűnik " annyira szűkösnek ", de majd meglátom hogy hogy fog menni.
A 3-ban a 22. és 23. kanyar az tök okés, de a többi is olyan, mint a 2. sector.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Monaco meg alapból csak látványosság a népnek, ott semmi értelme versenyt rendezni.
Annak megéri aki szereti az unalmas versenyeket. Előzés esélye önerőből valahol 3% és 4% körül van, maximum box kiállásos elévágással lehet előzni. ( elnézést attól aki szereti ezt a pályát )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Baku meg majdnem olyan mint Singapore, vannak benne tök jó részek, de vannak benne olyanok is, aminek örülsz ha meg tudod csinálni törés nélkül, mert annyira keskeny a pálya, például a 8. kanyar, az nagyon nem tetszik.
Időmérő elég komoly, de a futam nem nagy izgalmakat hoz mostanában.
Próbáld ki a Vietnámi pályát mondom. 😆 Bakut majd felértékeled. 😆
Én anno pl nagyon szerettem az utcai Valenciai pályát. Nézni is vezetni is tök szuper volt. Mások viszont utálták. 😃 😃
Majd ha megveszem a játékot akkor majd ránézek, bár lehet hogy megfingat majd, de semmi sem sikerül elsőre 😃
A szponzorált jutubosoknak nem hiszek, meg nem is bírok ilyen Aaravákat, Tiamittuméndukokat, meg Bereznay Danikat nézni, mert rohadt idegesítően beszél mind. 😶
Nekem ezt írja a játék indulásnál,de amúgy semmi problémám vele és jól fut.
Utolsó driverre sokan panaszkodtak ezért nem is updateltem. A most használt régi driver (445.75) meg jól bevált eddig.
A gond csak az hogy ez már 3. napja van így. 😃
Persze csak ha valaki ezt nézte, és tudja is fejből 😃
Ha megtalálom akkor majd mondom, mert egy lapra írtam setupot, kb úgy, mint annó a San Andreas kódokat, csak az a baj, hogy nehéz lesz megtalálni a rengetegben.
Igen nem csináltam mentéseket a beállításokról, tudom hogy jobb lett volna
Ausztria néha becsúszik Ausztráliának.
Red Bull default setup. Van benne hiba is, szóval van még hova fejlődni.
Én grand prix módban mentem Ferrarival 1:05:05-t, de bőven van még hol javítani + nagyon szokatlan kormánnyal újra 6 év kihagyás után F1 2012-ben profik között voltam anno, de vissza kell szokni és tegnap mentem először ennyi év után. Kezdetnek nem rossz, de nem vagyok maximálisan elégedett vele.
Nézd meg ott mit tudsz. 😃 Vagy majd én megnézem később GP módban.
Szóval AUSZTRIA. Onnan nekem 1:03:739-es köröm van, azt is Ferrarival futottam, annak szintén nem tudom a beállításait.
Én kérek elnézést, munka után, mondhatni késő este már kicsit fáradtan látom a dolgokat 😆
De legalább tudod az Ausztráliai körömet is 😃
Értem én, hogy 6 évet kihagytam, meg más a játék engine/ irányítás, stb, de azért nem hiszem, hogy ennyire rosszul menne elsőre. Igaz, hogy a setupom time trial-os, ahol 1.01-t csinált az illető vele, de azt hittem, hogy gp-ben max 1.04-t lehet kihozni vagy 1:03 végét..
Amúgy ezeket az időket is csak akkor tudtam megcsinálni, másodszor már nem biztos hogy menne
Alonso visszatér a Renaulthoz 2021-től kezdve! 😃 😃 wow
[LINK]
Figyelem: mély történelem olvasható a következő sorokban
Amikor Massa kilépett 2017 végén, akkor Alonso is menni akart, de nem bírt ellenállni az új Renault erőforrásnak, ezért maradt, de az új autó varázsa csak Ausztráliáig tartott, utána ugyan ott voltak, mint a Hondával, csak annyi hogy csökkent a meghibásodások száma. Az autó 0%-os változásának Vandoorne volt a példája, mert sorozatosan végzett a 20. helyen, vagy csak nem jutott be a Q2-be. Mivel Alonso is vette a lapot, ezért lépett 2018 végén.
Ha a gyári Renault nem lesz neki "megfelelő", akkor megint pattogni fog.
Csak ennyit a dologról
21-es év lesz neki a bemelegítés. 😃 Grid kb 80%-nál még így majdnem 40-en évesen is jobb szóval. 😃
Oconnak lesz majd rossz, mert idén Ricciardo jövőre meg Alonso fogja úgy elverni hogy csak na.
De milyen a játék!
Legfőbb képen az irányítás, illetve a Merci milyen színű?
Sokat még nem játszottam vele.
Irányítás amúgy elég jó. Nincs az a fura understeer kanyarokba be és kimenet mint ami 2019-nél volt. Egyenlőre csak default setupokat használok.