F1 2010 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2
RAM:
1GB RAM (2GB for Vista)
GPU:
GeForce 7800 / Radeon X1800 or above
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP/Vista/7
STO:
12.5 GB Hard Drive Space
Hang:
DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio
ODD:
Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 340
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
115 😀
http://f1game.hu/index.php/f1-2010-technikai-gyik
Mellesleg mentésnél ennyit kell csak csinálni:
Egyrészt kelleni fog a Dokumentumok\My Games\FormulaOne mappa tartalma, másrészt pedig az Application Data\(Local\😉Microsoft\GFWLive és XLive mappák tartalma - értelemszerűen ezeket ugyanoda kell majd visszamásolni.
hülye szakdoga írás miatt most nem gyakorlok de a héten leadom és utána mehet ezerrel a játék
gabreen: Valóban egy undortó pálya. Ott mindig kizárattam magam. 😃
Amúgy van néhány pálya ami nekem úgy sem megy hogy végignyomom majdnem a teljes szabadedzést...ilyen pl Suzuka ahol majd 1-2 köt múlva végzek...😆 😞....de am elég furcsa hogy az 1. kör végén voltam boxban és az 5. körben már be se tudtam venni 1-2 kanyart...
Ja és lenne egy kérdésem a profiktól akik már jó pár szezonon túl vannak:
Az "átigazolásokkal" kapcsolatos: Mások is csapatot tudnak váltani (pl.: Kubica: Renault -> Ferrari) vagy csak én??
sokkal jobban lelassítja a kocsit mint én, első pályán 166os átlagsebességet produkált míg én 188at...
meg hát nem is volt túl izgi h csaka gázt kell nyomnom....
amúgy 18. helyről rajtoltam...😆 😀 😃
És nem tagadom nagy nagyon megkedveltem azt a pályát...😀 😃
Ja és még egy kis hibát felfedeztem: Ha minden igaz akkor a visszajátszásoknál nem lehet más kocsira váltani...😞.....és ezt én nagyon sajnálom mert a futamon volt két baleset az egyiket Liuzzi a másik az én nagy kedvencem Hamilton szenvedte el és nagyon kíváncsi lettem volna hogy mi történt...de hát ez van ezt kell szeretni....😀 😆
Most Szingapúrban küldöm a szekeret, hogy legyen összehasonlítási alap : Eddigi legjobb köröm keménnyel 1:46:555 meglátjuk mi sül ki ebből, nem szeretem azt a pályát, tele van lutrival...
Na Hungaroring: időmérő: 17 Futam:22...:@.....úgy hogy 3. helyen álltam mögöttem vagy 5mp-re voltak és kicsúsztam és kb fél perc alatt visszaálltam és már 22.voltam...:@....ez a kicsúszás + visszaállás együtt volt 2-3mp....és 5mp-re voltak...ez ez kicsit se szar...
első verseny időmérő: 1. vettel 2.03.388 nekem meg 2.09.150 de csak 2 kört mentem mert hagytam a fenébe mert minek erőlködjek
tehát most már tényleg végignyomok egy évet aztán meg ha kirúgnak hagyom a játékot, kár :/
remélem az idei részben az amatőr szint könnyebb lesz, tudom most is könnyű csak nem nekem...
Szóval az autó a gond...😀 😃
Ajánlat, év közben , nálam kb. a Hungaroring környékén (vagy még az előtt, Silverstone-ban jelent meg az ügynöknél egy szürke karika , akkor még az volt odaírva,hogy: A csapatnak tetszik,ahogyan az újságíróknak válaszolsz... Nem utolsó a szint sem, 13-14 fele jönnek az első ajánlatok, először a a HRT-től asszem, majd később a többi csapat... 2-3 verseny múlva aztán már nem ez a szöveg lesz, hanem ha továbbra is jól teljesítesz a saját csapatodnál,akkor ez az üzi átvált szerződés ajánlatra, amit a felső válasszal elfogadsz , míg az alsóval elutasítasz asszem...
villamdavid: Szerintem azok közül a BMW a legjobb...=)
Amúgy Valencia időmérő: 11. hely...😀
Ja és egy kérdés: Hol tudom megnézni hogy van-e valami ajánlatom más csapatoktól??