header
DiRT 2 (Colin McRae)
DiRT 2 (Colin McRae) cover
Megjelenés: 2009. December 08.
Műfaj: Verseny
Fejlesztő: Codemasters
Kiadó: Codemasters

DiRT 2 (Colin McRae) gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Pentium 4 3.0Ghz, AMD Athlon 64 3400+
RAM:
1GB (2Gb for Windows Vista)
GPU:
ATI Radeon X1500, NVIDIA GeForce 6800
DX:
DirectX 9
OS:
Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
STO:
10GB

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i7 or AMD Phenom II
RAM:
3GB
GPU:
ATi Radeon HD 5700 Series
DX:
Enhanced for DirectX 11
OS:
Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
STO:
10GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Colin McRae Rally 2.0no coverProject CARS 2Assetto Corsa CompetizioneMX vs ATV All OutMicro Machines World Series
Hozzászólások: 5 046
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zsolo avatar
na már jó nem fagy le😃 zsír😃 elég jól megy😃
0
0
0
0
philips20 avatar
ja ez mindennel igyvan minnél többvan annáljobb 😃
0
0
0
0
zsolo avatar
na már jó...elállítottam vmit...😃
fps nem valami sok...:S minél nagyobb annál jobban megy a játék nem?
0
0
0
0
philips20 avatar
nálam mx 20 mp t tölt 😃
0
0
0
0
no avatar
ok, de mennyit vártál vele?Van ahol nekem is sokat tölt.Meg van amikor a loading is megáll vagy fél percre.
0
0
0
0
zsolo avatar
nem indul amikor elndítom fekete a kép és ki van írva hogy DiRT 2 logója aztán ennyi...
0
0
0
0
no avatar
Hát....Neked nyilván jobb lesz mint neked...640*480 2X FSAA LOW setting.Igy megvan a kellő sebesség a gyenge gép ellenére.
ja

98/53
0
0
0
0
zsolo avatar
oksa megpróbálom így, ha nem jó az sem baj, annyira nem érdekel😃 de azért köszi😉
játék amúgy hogy megy?? mekkora a felbontás meg grafika..😃
0
0
0
0
no avatar
Áh....
Akkor inkább felejtös......Pedig lufi ezt megcsinálni.Nekem segített.
leírás:

[LINK]

Vagy itt van a KÉSZ file.Csak be kell helyezni és fölül kell írni a régivel!!!(Mint amikor crack-elsz)Ettől többet már nem tudok segíteni,pedig hidd el,szeretnék.

itt a file:

Tilos a warez! thug85
0
0
0
0
rappit4 avatar
Válasz DJROB007 hozzászólására:na most már nem kell aggódni mert meghozták a gépet és hd4870 van benn és az csak dx10-es szal azzal menni fog
0
0
0
0
zsolo avatar
valami nem jó, el sem indul..na mindegy..annyira nem fontos, de amikor elakarom menteni azt cuccot, akkor nem engedi mert írásvédett...
0
0
0
0
no avatar
Simán.CSak nyugodtan.Nekem megy.😆 Azért üzenj vissza,hogy boldogultál.Nehogy leragadj és csak akkor szólsz vissza,mikor már a 15-ös szinten vagy....😆
0
0
0
0
no avatar
Ne a megnyitásra kattints, hanem a szerkesztére és már törölhető is.Tutira műxik.Reggel óta ezzel tolom😆.
Szóval.

workerMap.xml-ra jobb klikk,szerkesztés.
Mindent kitörölni és ezt behellyezni és mentés.:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<workerMap>
<workerThread name="core_0_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_1_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_below_normal" priority="belownormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_normal" priority="normal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="plugin_finalise_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="visibility_task_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="gc_01" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerThread name="gc_02" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerSet name="plugin_finalise" jobpoolsize="1024" >
<worker name="plugin_finalise_1" />
</workerSet>
<workerSet name="cloth" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="ai" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="collision" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<!-- solver cannot run on same threads as softbody -->
<workerSet name="solver" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="softbody" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="handling" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="pfx" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="visibility" jobpoolsize="1024" >
<worker name="visibility_task_1" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover_workers" jobpoolsize="1024" >
<worker name="gc_01" />
<worker name="gc_02" />
</workerSet>
<workerSet name="storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="pssg_storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="generic_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="replay_serialisation_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="anim" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="build_crowd" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="in_car_characters" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="vehicleSingleThreaded" jobpoolsize="1024" >
<!-- IMPORTANT - maximise thread usage for this workerSet as it is used only during the single threaded update, hence all threads are waiting for it -->
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="audio" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="damageSkinning" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
</workerMap>
0
0
0
0
zsolo avatar
leo ki sem lehet törölni, nálam legalábbis...
0
0
0
0
Synthax avatar
Nekem sajna a régi gépen nem indult..... Erre itt az új alaplap, proci, memória, és ezen sem indul... Próbáltam már 32, 64 bites win 7tel, nem működik. Szomorú, de egy darabig még nélkülöznöm kell a game-t 😢
0
0
0
0
DJROB007 avatar
Válasz rappit4 hozzászólására:nem hülyeség ugy biztos fog menni lazán 😉 dx11 is megprobálhatod de ugy sztem kevés a proci dx9-10 be lazán fog menni 😀
0
0
0
0
subzero avatar
egy dolog hiányzik sztem a játékból: a havas pálya😎
0
0
0
0
no avatar
NEKEM HOGY MENNE A GÉPEMEN......Már egy kicsit unalmas,főleg azért mer egy középkategóriás gépe van.de viszont egy kis help annak akinek LEFAGYOTT AT ELSŐ PÁLYA UTÁN!!!MÜKÖDIK!!! TESZTELTEM!

keresd meg a telepített játékban a \DiRT2\system\workerMap.xml-t.Nyisd meg és TÖRÖLD KI!
Ezt meg másold be a helyére:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<workerMap>
<workerThread name="core_0_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_1_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_below_normal" priority="belownormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_normal" priority="normal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="plugin_finalise_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="visibility_task_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="gc_01" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerThread name="gc_02" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerSet name="plugin_finalise" jobpoolsize="1024" >
<worker name="plugin_finalise_1" />
</workerSet>
<workerSet name="cloth" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="ai" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="collision" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<!-- solver cannot run on same threads as softbody -->
<workerSet name="solver" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="softbody" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="handling" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="pfx" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="visibility" jobpoolsize="1024" >
<worker name="visibility_task_1" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover_workers" jobpoolsize="1024" >
<worker name="gc_01" />
<worker name="gc_02" />
</workerSet>
<workerSet name="storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="pssg_storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="generic_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="replay_serialisation_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="anim" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="build_crowd" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="in_car_characters" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="vehicleSingleThreaded" jobpoolsize="1024" >
<!-- IMPORTANT - maximise thread usage for this workerSet as it is used only during the single threaded update, hence all threads are waiting for it -->
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="audio" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="damageSkinning" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
</workerMap>



Nekem igy működött.Jó játékot azoknak,akik eddig csak az első pályán gyakoroltak.

http://community.codemasters.com/forum/dirt-2-tech-support-1317/399195-problem-game-freezes-after-first-race-3.html
0
0
0
0
rappit4 avatar
DJROB007: ha nem megy 2 magoson dx 11-el akkor megprobálom xp-n dx9 -el ! vagy ez hülyeség?
0
0
0
0
tomo2 avatar
Válasz ThePoweR hozzászólására:ez főleg az útviszonyok miatt lehet... amúgy az év autós játékában a Dirt2 lett az első, a Shift a második, de mind 2nél a gravitáció ill. annak kezelése/irányítása volt a fő szempont... a Forza 3 lett a harmadik... szerintem se lett olyan jó... 😕
0
0
0
0
ThePoweR avatar
Hand0: Hát dirt 2 után nekem a shift volt fura. 😃 Shiftbe úgy tapad a kocsi mint állat meg alig kanyarodik. 😃
0
0
0
0
no avatar
Válasz stalker8 hozzászólására: hányszor kell még elmondani h az csak DX11-hez van???
0
0
0
0
stalker8 avatar
hüjeség ez a gépigény nekem 86%-ot ír és közbe fut maxon a játék 😃
0
0
0
0
no avatar
rásepróbálok 100-0😃
0
0
0
0
philips20 avatar
nehéz korménnyal de amugy csak hozzákell szokni
0
0
0
0
Hand0 avatar
tudom vezetni te állat csak fura a shifthez képest 😃
igaz most prostreetelek 😆
0
0
0
0
ThePoweR avatar
Hand0: Hogy értve gagyi? Nem valósághű vagy nem tudod irányítani? 😃

Nekem ugyan ezen a pályán olyan volt hogy végig verettem azt má szanaszét volt törve a gép. Mikor beérnék a célba kivittem azt a cél jelző táblát és totálkár. 😆 Na ennél közelebb már nem hiszem hogy lehetne totál kár a célhoz. 😆
0
0
0
0
DJROB007 avatar
Válasz skinny hozzászólására: hát gyönyörü nem tom mit keresett arra utánna meg megyek kilónyolcvannal azt bejön elém totálkár bemegyek a célba de ugy nem fogadta el 😆 nah szerencsére volt replayom és kituttam kerüni másodszorra :'D
0
0
0
0
no avatar
Válasz DJROB007 hozzászólására:
jó vidi😆 nekem is ezen a pélyán ugyanzet betolta az eggyik csira 😆 r4el bejöttelém😆
0
0
0
0
DJROB007 avatar
Válasz rappit4 hozzászólására: xp-m van igen de az 5770 hez jevés a sima dualcore proci szal dx11 be nem fog sztem menni vmi jól de probáld meg 😉
0
0
0
0
Hand0 avatar
banyek ahhoz képest hogy 100/63 simán viszi 1024x768 ban 4x es élsimogatással 45-50 fps-el 😆
baromi jó a gém, csak az irányitás gagyi :S:S
0
0
0
0
rappit4 avatar
DJROB007 : xp ről megy ??? amugy ha 7-re teszem és csak 2 magos a proci ugy meg fullon?
0
0
0
0
DJROB007 avatar
Válasz philips20 hozzászólására: biztos vagy te abba? 😃
0
0
0
0
DJROB007 avatar
ime az ujjab vidim 😃
[movie=youtube]<object width="660" height="525"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9sgv-zsqnKg&hl=en_US&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&hd=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9sgv-zsqnKg&hl=en_US&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&hd=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="525"></embed></object>[/movie]
0
0
0
0
chreepshow avatar
94 és 0% 😆 Lehet, hogy csak a DX11 miatt?
0
0
0
0
smasszer avatar
Válasz martin02 hozzászólására:és mivel szebb 11be mint 10be hm?amúgy 60-70fps-el ment nálam maxon,minden engedett bekapcsolni,semmi sem volt "elszürkülve"nekem akármelyik játékot is nézem 70-80%on van a proci...
0
0
0
0
DJROB007 avatar
Válasz TripplaXXX hozzászólására:igen igen IMG burnel csakis kizárolag meg csakis ha lehet Verbatim lemezekre ird de itt van egy leirás én is ez alapján csinálom és eddig az összes game amit kiirtam jó lett 😀
[LINK]
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Heló!
Azt szeretném kérdezni hogy XBOX360-ra meik programmal kell kiírni a játékokat és hogy?
Én halottam az IMGBURN nevezetű progiról .Azzal hogy kell kiírni?
KÖSZ A VÁLASZT
0
0
0
0
demi3223 avatar
Válasz skinny hozzászólására:Hát az nekem is nagyon hiányzik.
0
0
0
0
no avatar
Válasz smasszer hozzászólására:Méghogy nem használja ki semilyen játék a négy magot. Nézz csak rá erre. Ha azt akarod, hogy fusson fullon DX 11-be akkor simán kell neki a 4 mag. És még tudnék sorolni pár játékot.
0
0
0
0
no avatar
ebből a gameből én csak a téli rally-t hiányolom😃
1-2 havas pályát benyomhattak volna a készítők a változatosság kedvéért 😆
0
0
0
0
ThePoweR avatar
smasszer: GTA 4 már 4 magra van optimalizálva. Nekem a 4 magot 60-70%-on fogja.
0
0
0
0
DJROB007 avatar
az jó a 4770 😃 4770 = 4850 szal jó vga
0
0
0
0
smasszer avatar
amúgy ezek gépigények mind full kamuk srácok,nem kell meglepődni!amit minimumnak ír azon elmegy közepes grafikán általában az összes játék!nekem very highon megy,csak épp nemjön be! 😃 (egyébként még a 2 magot sem használja ki semmilyen játék még,quad is csak azoknak kell akik kőkemény szerkesztő programokat használnak)
0
0
0
0
no avatar
Nekem amikor megcsinálom az első versenyt lefagy a játék, ha valaki tud segitsen pls, de amugy szaggatás nélkül megy.Valaki segitsen pls.
0
0
0
0
rappit4 avatar
oks köszönöm szépen 😀 !!
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció