DiRT 2 (Colin McRae) gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Pentium 4 3.0Ghz, AMD Athlon 64 3400+
RAM:
1GB (2Gb for Windows Vista)
GPU:
ATI Radeon X1500, NVIDIA GeForce 6800
DX:
DirectX 9
OS:
Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
STO:
10GB
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7 or AMD Phenom II
RAM:
3GB
GPU:
ATi Radeon HD 5700 Series
DX:
Enhanced for DirectX 11
OS:
Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
STO:
10GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 046
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
fps nem valami sok...:S minél nagyobb annál jobban megy a játék nem?
ja
98/53
játék amúgy hogy megy?? mekkora a felbontás meg grafika..😃
Akkor inkább felejtös......Pedig lufi ezt megcsinálni.Nekem segített.
leírás:
[LINK]
Vagy itt van a KÉSZ file.Csak be kell helyezni és fölül kell írni a régivel!!!(Mint amikor crack-elsz)Ettől többet már nem tudok segíteni,pedig hidd el,szeretnék.
itt a file:
Tilos a warez! thug85
Szóval.
workerMap.xml-ra jobb klikk,szerkesztés.
Mindent kitörölni és ezt behellyezni és mentés.:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<workerMap>
<workerThread name="core_0_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_1_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_below_normal" priority="belownormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_normal" priority="normal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="plugin_finalise_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="visibility_task_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="gc_01" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerThread name="gc_02" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerSet name="plugin_finalise" jobpoolsize="1024" >
<worker name="plugin_finalise_1" />
</workerSet>
<workerSet name="cloth" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="ai" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="collision" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<!-- solver cannot run on same threads as softbody -->
<workerSet name="solver" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="softbody" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="handling" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="pfx" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="visibility" jobpoolsize="1024" >
<worker name="visibility_task_1" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover_workers" jobpoolsize="1024" >
<worker name="gc_01" />
<worker name="gc_02" />
</workerSet>
<workerSet name="storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="pssg_storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="generic_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="replay_serialisation_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="anim" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="build_crowd" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="in_car_characters" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="vehicleSingleThreaded" jobpoolsize="1024" >
<!-- IMPORTANT - maximise thread usage for this workerSet as it is used only during the single threaded update, hence all threads are waiting for it -->
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="audio" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="damageSkinning" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
</workerMap>
keresd meg a telepített játékban a \DiRT2\system\workerMap.xml-t.Nyisd meg és TÖRÖLD KI!
Ezt meg másold be a helyére:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<workerMap>
<workerThread name="core_0_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_1_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_below_normal" priority="belownormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="core_0_normal" priority="normal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="plugin_finalise_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="visibility_task_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
<workerThread name="gc_01" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerThread name="gc_02" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
<workerSet name="plugin_finalise" jobpoolsize="1024" >
<worker name="plugin_finalise_1" />
</workerSet>
<workerSet name="cloth" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="ai" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="collision" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<!-- solver cannot run on same threads as softbody -->
<workerSet name="solver" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="softbody" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="handling" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="pfx" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="visibility" jobpoolsize="1024" >
<worker name="visibility_task_1" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="ground_cover_workers" jobpoolsize="1024" >
<worker name="gc_01" />
<worker name="gc_02" />
</workerSet>
<workerSet name="storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="pssg_storage" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
</workerSet>
<workerSet name="generic_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="replay_serialisation_workers" jobpoolsize="1024" >
</workerSet>
<workerSet name="anim" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="build_crowd" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="in_car_characters" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="vehicleSingleThreaded" jobpoolsize="1024" >
<!-- IMPORTANT - maximise thread usage for this workerSet as it is used only during the single threaded update, hence all threads are waiting for it -->
<worker name="core_0_high" />
<worker name="core_1_high" />
</workerSet>
<workerSet name="audio" jobpoolsize="1024" >
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
<workerSet name="damageSkinning" jobpoolsize="1024">
<worker name="core_0_below_normal" />
<worker name="core_0_normal" />
</workerSet>
</workerMap>
Nekem igy működött.Jó játékot azoknak,akik eddig csak az első pályán gyakoroltak.
http://community.codemasters.com/forum/dirt-2-tech-support-1317/399195-problem-game-freezes-after-first-race-3.html
igaz most prostreetelek 😆
Nekem ugyan ezen a pályán olyan volt hogy végig verettem azt má szanaszét volt törve a gép. Mikor beérnék a célba kivittem azt a cél jelző táblát és totálkár. 😆 Na ennél közelebb már nem hiszem hogy lehetne totál kár a célhoz. 😆
jó vidi😆 nekem is ezen a pélyán ugyanzet betolta az eggyik csira 😆 r4el bejöttelém😆
baromi jó a gém, csak az irányitás gagyi :S:S
[movie=youtube]<object width="660" height="525"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9sgv-zsqnKg&hl=en_US&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&hd=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9sgv-zsqnKg&hl=en_US&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&hd=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="525"></embed></object>[/movie]
[LINK]
Azt szeretném kérdezni hogy XBOX360-ra meik programmal kell kiírni a játékokat és hogy?
Én halottam az IMGBURN nevezetű progiról .Azzal hogy kell kiírni?
KÖSZ A VÁLASZT
1-2 havas pályát benyomhattak volna a készítők a változatosság kedvéért 😆