Dead Space 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2.8 GHz processor or equivalent
RAM:
1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7)
GPU:
NVIDIA GeForce 6800 or better (7300, 7600 GS, and 8500 are below minimum system requirements)
ATI X1600 Pro or better (X1300, X1300 Pro and HD2400 are below minimum system requirements)
256MB Video Card and Shader Model 3.0 required* The latest version of DirectX 9.0
DX:
Version 9.0c
OS:
WINDOWS XP (SP3), Vista (SP1) or WINDOWS 7
STO:
At least 10GB of hard drive space for installation, plus additional space for saved games.
NOTE: Integrated Chipsets may experience issues.
Please note that attempting to play the game using video hardware that isn’t listed above may result in reduced performance, graphical issues or cause the game to not run at all.
Please note that attempting to play the game using video hardware that isn’t listed above may result in reduced performance, graphical issues or cause the game to not run at all.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 537
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Meg ahonnan rendelném az is azt írja, hogy 10 nap múlva lesz raktáron. Ami pont február 8-ra esik.
[LINK]
Elmondásuk szerint azért lesz egy-az-egyben átirat a játék számítógépes kiadása, mert így minden platformon ugyanazt az élményt nyújtja majd a játék.
Sok PC játékost felbosszantott a Visceral Games legutóbbi kijelentése a Dead Space 3 PC változatával kapcsolatban, miszerint csak egy szimpla konzolportot kapunk, nagy felbontású textúrák és DirectX11 támogatás nélkül. Steve Papoutsis, a Visceral Games ügyvezetője egy Shack News oldalnak adott interjújában elmondta, hogy nem érti a játékosok felháborodását. Azért nem fog különbözni a PC verzió a többitől, hogy pontosan ugyanazt a nagyszerű élményt élhessük át, mint a konzolosok.
"Eléggé zavarba ejtőnek találom, hogy a kérdés egyáltalán felmerült," - mondta Steve Papoutsis. "Szó sincs arról, hogy kevésbé fontos lenne számunkra a PC verzió, éppen ellenkezőleg: nagyon is sok figyelmet kap. Viszont a PC egy teljesen más platform. Fejlesztőként pedig azt szeretnénk elérni, hogy játékaink, amennyire csak lehetséges, ugyanazt a nagyszerű játékélményt biztosítsák minden egyes platformon."
Steve Papoutsis elmondta azt is, hogy ők általában konzolos játékokat készítenek, ezért fontosnak tartják, hogy ne legyen eltérő minőségű egyik platformon sem az adott játék. Így ráadásul a felhasználók sem panaszkodnak azért, mert az ő gépükön sokkal csúnyább vagy rosszabb a játék, mint a másikon. Mindenhol egységes minőséget kapnak, mind látvány, mind hangulat tekintetében.
Magyarán, a Visceral Games szerint, ha a PC kiadásba került volna DirectX11 támogatás, nagyobb felbontású textúrák és egy rakás extra effekt, azzal tönkretették volna a számítógépes játékosok örömét, hiszen akkor már nem azt az élményt nyújtaná a program, amit elvárnánk tőle. Ráadásul - és szerinte ez a fontosabb - legalább egyik tábor sem mutogat a másikra, hogy azon sokkal szebb vagy jobb a játék, min
Nincs igazam ? Nem kell minden játéknak directx11-en futnia hogy szép és élvezetes legyen !!!!!
A Resident Evil 5-ben pl: úgy van hogy választhatsz a DX9 és a 10 között. És az a játék és nagyon JÓ !
Idézek. Ahogy borcsokzsolt is mondta : "Igaz maga a játék 2009-es de így 2013 tájékán is jócskán odaver az újaknak" Csak ennyit akartam mondani.
Én örülök,hogy nem kell neki olyan nagy gép,mint a Crysis 3-nak pl.Így mindenki játszhat vele tökéletesen.
A hivatalos megjelenés pedig idehaza nem február 5-dike!
EU: 2012. 02. 08.
USA: 2012. 02. 05.
Még a "szőr" is felállt a hátamon,mikor meglátta az oszlopot,bár a számot is eltalálták. De eltudnék képzelni egy ahhoz hasonló filmet. 😜