header
Darksiders II
Darksiders II cover
Megjelenés: 2012. August 21.
Műfaj: Akció, Kaland, Hack and Slash
Fejlesztő: Vigil Games
Kiadó: THQ Nordic

Darksiders II gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
2.0Ghz Intel® Core™2 Duo Processor or AMD equivalent
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA 9800 GT 512 MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows XP, Windows Vista SP1 or Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)

Ajánlott gépigény:

CPU:
Any Quad-core AMD or Intel Processor
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 260 512MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Phantom HellcatViking: Battle for AsgardDarksidersLike a Dragon: Ishin!Onimusha: WarlordsNINJA GAIDEN: Master Collection
Hozzászólások: 1 485
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
bombb avatar
Klassz lesz az 1 se volt semmi.
0
0
0
0
csroby97 avatar
*** YEAH!!! Menni fog a gépemen. Imádtam az 1. részét is. Ha az 1. része hosszú volt akkor ez is az lesz.
0
0
0
0
micsinai avatar
20 gb ez tetszik igy legalább érezhető h tettek is bele a játékba 😃
0
0
0
0
bukta2 avatar
hóhó 1 ilyen játék és csak ekkora a gépigénye? :D
0
0
0
0
skindzso avatar
sima menet lesz alig várom 😀 😃
0
0
0
0
Shaperd avatar
KIVÁLÓ!
bár foglalhatna több helyet is mert akkor még nagyobb lenne 😃DD
0
0
0
0
kistiko07a avatar
A Vigil Games által fejlesztett Darksiders II című akciójáték PC verziójának hivatalos gépigénye derült ki a minap, amikor is a kiadó THQ nyilvánossá tette azokat. Mivel a Darksiders II Steames lesz, ezért a lentebb ismertetett gépigényeken felül egy Steam fiókra, valamint internetelérésre is szükségünk lesz a program aktiválásához.

Most pedig lássuk a medvét, azaz hogy pontosan milyen gépre lesz is szükségünk ahhoz, hogy a Darksiders II elinduljon, valamint ajánlott beállítások mellett folyamatosan működjön:

Minimális követelmények:
• OS – Windows XP, Windows Vista SP1 vagy Windows 7,
• CPU – 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo Processzor vagy hasonló teljesítményű AMD,
• RAM – Legalább 2 GB memória,
• HDD – 20 GB szabad hely (Telepítést követően 10 GB felszabadul),
• VGA – NVIDIA 9800 GT 512 MB vagy hasonló teljesítményű AMD,
• Online Steam fiók az aktiváláshoz.
Ajánlott követelmények:
• OS – Windows 7,
• Processzor – Bármilyen négymagos AMD vagy Intel Processzor,
• RAM – Több, mint 2GB RAM,
• HDD – 20 GB szabad hely (Telepítést követően 10 GB felszabadul),
• VGA – NVIDIA GeForce GTX 260 896 MB vagy hasonló teljesítményű AMD,
• Online Steam fiók az aktiváláshoz.

Forrás: Gamepod
0
0
0
0
Shaperd avatar
wááá jó lenne ha 3 héttel előbb kiadnák.... meglepiként... 😃DD
0
0
0
0
Szykla avatar
Darksiders 2 Story Trailer [HD]

0
0
0
0
oli012 avatar
fu de már nem sok van hátra 😃
0
0
0
0
jozsefgyorfi avatar
Basszus ez irdatlanul jó lesz
0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Darksiders II - A maszk mögött; magyar felirattal



Hát eddig nagyon jónak ígérkezik! 😀
0
0
0
0
skindzso avatar
nah még egy kicsi addig meg ki lehet birni 😃
0
0
0
0
Strife avatar
hihetetlen h mennyire várom én is 😃 ennyire nem vártam még pc játékra, talán az 1. részére. 😀 Szerintem ezt megveszem 😊

0
0
0
0
darkstreet89 avatar
Hatalmas lesz a Darksiders II

A fantasztikusnak ígérkező Darksiders II-t egy új videóban csodálhatjuk meg, miközben a játék vezető vizuális művésze arról regél, mennyi munka is van a gyönyörű környezetben. A program megannyi késés után augusztusban érkezik PC-re is.
A Darksiders II a THQ egyik legnagyobb dobása, melynek muszáj jól tejelnie, ha a kiadó életben akar maradni. Bár az első rész is nagyszerű akciójáték volt, a folytatás minden téren felülmúlja elődjét, legalábbis az alkotók szerint.

A GameSpot a Comic-Conon meginterjúvolta Joe Madureira vizuális művészt, aki elmondta, hogy mivel a pályák sokkal nagyobbak, rengeteg munka volt az összeset beborítani kellő minőségű textúrákkal és díszelemekkel. Most már vannak városok és NPC-k, így sokat fogunk bolyongani nagy, nyílt területeken. Vásárolhatunk skilleket, vehetünk fegyvereket, szóval egy rakás szerepjátékos elemmel találkozunk, s mivel Halál története nem csak a Földön játszódik, a grafikusok nyugodtan elengedhették a fantáziájukat.



Joe szerint komoly kihívás volt megtalálni a megfelelő méreteket: ha valami túl nagy, lehet bármilyen szép, az ember elunja a folytonos rohangálást, míg ha túl kicsit, akkor úgy érzi, hogy csak egy zsebkendőnyi területen kalandozik. Halál megteremtése viszont nagyon könnyen ment, mert még az első rész idején megtervezték mind a négy lovast -- ugyan Joe szeretett volna változtatni rajta, a kiadónál mindenkinek az első tervek jöttek be legjobban. Megjegyezte továbbá, hogy mivel rendezőként és tanácsadóként is dolgozik a játékon, látta, hogy növi ki magát a Darksiders II azzá a hatalmas játékká, ami augusztusban fog megjelenni.

És hogy mi van akkor, ha nem játszottad az első részt? Nos, Joe szerint semmi, mert mivel a történet kifejezetten Halálra összpontosít, nem sokat veszítenek az új jövevények. A Darksiders II nyár végén jön PC-re, Xbox 360-raés PS3-ra.

Infó: [LINK]
0
0
0
0
Shaperd avatar
nem tudja vki megmondani hogy mikor adják ki a demót?
0
0
0
0
samy85 avatar
Mort2195: köszi! akkor nem is próbálkozom vele... uninstalling...😀
0
0
0
0
samy85 avatar
hali mindenki! leszedtem egy Darksiders2 nevű játékot, de nem engedi kibontani, mert jelszót kér.
http://upshare.org/jviyzN5vyh/ ezt a linket találtam mellékelve, hogy innen le lehet tölteni a kódot, de semmi! megpróbáltam egy jelszót találomra, beírtam a játék nevét, el is indult a kicsomagolás látszólag minden oké volt, de amint végez ki irja hogy crc hiba-hibás jelszó! de itt meg látom hogy a játék megjelenése csak augusztus 21 akkor ez kamu?
0
0
0
0
Keresztapa666 avatar
Nagyon jónak tűnik, mindenképp kipróbálásra méltó! 😀
0
0
0
0
jozsefgyorfi avatar
HorvathAlex : azért többes számba ne beszélj 😃 . am nagyon jó kis játéknak igérkezik ha lesz rá many akkor megveszem
0
0
0
0
david52110 avatar
volt nem rég egy rangos találkozó ahol az IGN-es embereknek is azt mondták hogy a megjelenés Augusztos közepe vagy vége felére várható ami most fog meg jelenni Júni 29-én az a Spec Ops: The Line ja és ha tényleg holnap után jelenne meg akkor mért nincs még fent a gépigénye mert azért két nappal a megjelenés előtt már illene gépigénynek lennie
0
0
0
0
CFRCLUJ1907 avatar
HorvathAlex:az amerikaba de en europaba mondtam
0
0
0
0
CFRCLUJ1907 avatar
kilbikolbi10:szia junius 29 jellenik meg
0
0
0
0
kilbikolbi10 avatar
Mikor fog megjelenni? mert Junius 26 ot irnak de még gépigényt se adtak ki róla...:S valaki nem tudja mikorra várható?
0
0
0
0
Creelien avatar

Bárcsak lenne rá pénzem.
0
0
0
0
jozsefgyorfi avatar
Nagyon érdekesnek igézkezik én az 1 esel nem játszottam ezért megkérdem hogy milyen jellegü és mi a lényege?
0
0
0
0
neuroflex avatar



Haláli dolgok - exkluzív Darksiders II interjú

Han Randhawát, a játék művészeti vezetőjét faggatta az amerikai PC World arról, hogy milyen lesz az új Darksiders.

A THQ és a Vigil Games az Apokalipszis Négy Lovasa kalandjainak második fejezetét hozza el nekünk. A Darksiders II Death (vagyis továbbiakban csak a Halál) tetteit meséli el egy eredeti történet formájában, ami kapcsolódik az eredeti játékhoz, és az előző játék főhőse, War (Háború) is megjelenik benne. A -mondhatni - folytatásban az agilis Halál Despair (vagyis Kétségbeesés) nevű lován vágtat a megváltás útján a fény és sötétség birodalmán keresztül, hogy testvére nevét tisztára mossa. Han Randhawa, a Vigil Games művészeti vezetője a szerepjátékos felfedezés és akció mélyebb összefonódásáról beszél az alábbi exkluzív interjúban.


Milyen újdonságokat mutat az idei E3-on a Darksiders II-höz kapcsolódóan a Vigil Games?
Han Randhawa: A játékosok a játék más kazamatáinak sokkal több aspektusával ismerkedhetnek meg. Négy fő terület van. Van több kisebb terület is, de a nagyobbakból négy van. Lehetőségetek nyílik arra, hogy a Teremtő területére vessetek pillantást. Az Ulthane a Darksiders-ben került bemutatásra, ezúttal pedig sokkal többet láthattok annak csábításából. Sokkal mélyebben beleláthattok abba, hogy mi a céljuk, hogyan illenek az univerzumba, és hogy miként veszik ki részüket a Darksiders egészének történetéből. Sokat láthattok az Angelic dolgokból. A Darksiders I-ben csak egy apró részletet mutattunk az angyali dolgokból, szóval sokkal többet fogtok ebből látni. Sokkal több angyali karakterrel fogtok találkozni.

Mi a helyzet a többi birodalommal?
A Darksiders nem lenne Darksiders a démonok birodalma nélkül. Sokat fogtok látni a démoni kazamatákból és hasonló dolgokból. Emellett valószínűleg sok ismerős karakterrel találkoztok majd. Láthatok egy rakat vadonat új karaktert is. Ott van a Halál Birodalma (Realm of the Dead). Képzelhetitek, nagyon érdekes lesz majd a Halált a Halál Birodalmában látni, és azt, hogy a többi ottlakóval hogyan kommunikál.
Mi lesz a szerepe a Halál lovának, Despairnek ebben a folytatásban?
Kulcsfontosságú számunkra, hogy több lovas játékmenetbeli elemet adjunk hozzá. Rengeteg visszajelzést kaptunk a Darksiders I rajongóitól, melyben arról panaszkodtak, hogy a lovas utazgatás túl későn jelent meg a játékban. Orvosoltuk ezt a hibát, így a játékos már a játék kezdetén megkapja Despairt (vagyis Kétségbeesést), ennek köszönhetően pedig távolabbi területeket fedezhet majd fel. Szükség lesz rá a területek hatalmassága miatt. Szükséges a jelenléte.
Hogyan építitek be a lovat a játékmenetbe?
Nem mehetsz bármerre egy lóval, néha puzzle elemekbe futsz majd. A ló segítségével azonban olyan helyekre juthatsz el, ahova egyébként nem tudnál. Valamivel több esetben fogunk a lovon harcolni, de leginkább a Halálé a főszerep. Leginkább a Halál harcol, utazik és oldja meg a kirakós elemeket. Kétségbeesésnek viszont kulcs szerepe lesz bizonyos bossharcokban.
Mi a folytatás legizgalmasabb aspektusa, ami elnyeri a rajongók tetszését?

Számomra, mivel a művészeti részlegnél tevékenykedem, legfontosabb a látvány más nézőpontba helyezése volt, amit már az első résznel is szívesen csináltam volna. Úgy éreztem, hogy ugyan sikerült egy nagyon félrealisztikus környezetet teremteni a Darksiders I-ben, volt egy karakterizáció ami hiányzott, amit szerettem volna elhozni a Darksiders II-vel. A karakterek kiválóan stilizáltak. A környezeteknek is ehhez kellett igazodni. Különösen büszke vagyok arra, ahogy a környezetek a fénnyel és kompozícióval együtt kinéznek, ez szerintem nem volt ilyen szintű a Darksiders I-ben.
Mit élveztél a játék új irányával kapcsolatban?
Többnyire inkább a Földön ragadtunk a Darksiders I készítésénél. A Darksiders II-ben teljes mértékben a fantáziára koncentráltunk: sokkal többször jelennek meg a hagyományos fantasy hangulatú dungeonök. Ez nagyon érdekes, ugyanis lehetőséget ad arra, hogy egy valós környezetet fedezzünk fel, melyben a karakterek valóban életre kelnek.
0
0
0
0
oli012 avatar
na én eszt bárom a 1 is nagyon jó nagyon odavágot minden gaménak de ez mijen lesz ereleszek kiváncsi
0
0
0
0
Szykla avatar


[LINK]

Darksiders 2 csúszás

Újabb késleltetés, ezúttal a Darksiders 2 az áldozat.

A még nyárra ígért Darksiders folytatás úgy tűnik kicsit csúszni fog. Brian Farrel THQ CEO közölte, hogy a Darksiders 2 nagy valószínűséggel augusztus közepe felé fog megjelenni. A csúszást a THQ "minőséghez való elkötelezettségével" magyarázta, ami szépen cseng, de nagy valószínűséggel nem enyhíti a már a kész műre éhező játékosok kedélyeit.

Mindezek ellenére a Darksiders 2 előrendelők száma már most ötször több, mint az előző rész esetében Farrel elmondása szerint. Az új résszel nagy átütésre és bevételre számít a THQ, ami rá is férne az évzáró 239.9 milliós veszteségét követően.
0
0
0
0
bukta2 avatar
1-et haveromnál láttam az egész jóvolt,ezt majd kipróbálom énis :D
0
0
0
0
no avatar
ha tecet iratkoz fel csatornámra
0
0
0
0
cseszka avatar
[url]http://***/hir/darksiders_2_megjelenesi_datum.html[/url]
remélem igaz,és nem késik majd.
csillag=gamepodponthu
0
0
0
0
menber avatar
Shaperd: Amit te adtál meg az az első résznek a gépigénye nem a 2-nek
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
Az a fél év csak egy "okos" ember becslése, aki szerintem csak azért mondta ezt, hogy ne legyenek befektetőik a THQ-nak, és eltűnjenek a piacról helyet adva eme "okos" ember kedvelt cégének.
0
0
0
0
Furmann96 avatar
sziasztok én azt olvastam, hogy kb. fél éve van a THQ-nak és csődbe fog menni és akkor nem fog megjelenni de remélem ez nem igaz.
0
0
0
0
Shaperd avatar
Death's World:
Spoiler!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9YyB-7Yg6GE


itt a gépigénye a 2-nek: http://jatekosoknak.blogter.hu/454053/darksiders-2-gepigeny-kepek-csalas
0
0
0
0
Boros95 avatar
jézusisten végre egy fény az unalmas pc játékok alagútjában 😃
mikorra várható?
0
0
0
0
Strife avatar
A platform megoldás tisztára Prince of Persia The Forgotten sands 😃 PoP fanként nekem bejön 😀
0
0
0
0
oli012 avatar
én kiakasztotam az elsö részét és nagyon tecet most eszt várom észt is kifogom akaszta ni 😆 😆 😃 😃 😀
0
0
0
0
djskypi avatar
varom en is, elsot is 20-valamenyi jatek ido alat vitem ki hoszu jatek es erdekes kb 20-40 oras lesz ez is(aszt igerik fejlesztok persze ki hogy fogjak jetszani)😎
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció