Darksiders II gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2.0Ghz Intel® Core™2 Duo Processor or AMD equivalent
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA 9800 GT 512 MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows XP, Windows Vista SP1 or Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)
Ajánlott gépigény:
CPU:
Any Quad-core AMD or Intel Processor
RAM:
2GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 260 512MB Video Card or AMD equivalent
OS:
Windows 7
STO:
20 GB space free (10 GB free after install)
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 485
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
bár foglalhatna több helyet is mert akkor még nagyobb lenne 😃DD
Most pedig lássuk a medvét, azaz hogy pontosan milyen gépre lesz is szükségünk ahhoz, hogy a Darksiders II elinduljon, valamint ajánlott beállítások mellett folyamatosan működjön:
Minimális követelmények:
• OS – Windows XP, Windows Vista SP1 vagy Windows 7,
• CPU – 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo Processzor vagy hasonló teljesítményű AMD,
• RAM – Legalább 2 GB memória,
• HDD – 20 GB szabad hely (Telepítést követően 10 GB felszabadul),
• VGA – NVIDIA 9800 GT 512 MB vagy hasonló teljesítményű AMD,
• Online Steam fiók az aktiváláshoz.
Ajánlott követelmények:
• OS – Windows 7,
• Processzor – Bármilyen négymagos AMD vagy Intel Processzor,
• RAM – Több, mint 2GB RAM,
• HDD – 20 GB szabad hely (Telepítést követően 10 GB felszabadul),
• VGA – NVIDIA GeForce GTX 260 896 MB vagy hasonló teljesítményű AMD,
• Online Steam fiók az aktiváláshoz.
Forrás: Gamepod
Hát eddig nagyon jónak ígérkezik! 😀
A fantasztikusnak ígérkező Darksiders II-t egy új videóban csodálhatjuk meg, miközben a játék vezető vizuális művésze arról regél, mennyi munka is van a gyönyörű környezetben. A program megannyi késés után augusztusban érkezik PC-re is.
A Darksiders II a THQ egyik legnagyobb dobása, melynek muszáj jól tejelnie, ha a kiadó életben akar maradni. Bár az első rész is nagyszerű akciójáték volt, a folytatás minden téren felülmúlja elődjét, legalábbis az alkotók szerint.
A GameSpot a Comic-Conon meginterjúvolta Joe Madureira vizuális művészt, aki elmondta, hogy mivel a pályák sokkal nagyobbak, rengeteg munka volt az összeset beborítani kellő minőségű textúrákkal és díszelemekkel. Most már vannak városok és NPC-k, így sokat fogunk bolyongani nagy, nyílt területeken. Vásárolhatunk skilleket, vehetünk fegyvereket, szóval egy rakás szerepjátékos elemmel találkozunk, s mivel Halál története nem csak a Földön játszódik, a grafikusok nyugodtan elengedhették a fantáziájukat.
Joe szerint komoly kihívás volt megtalálni a megfelelő méreteket: ha valami túl nagy, lehet bármilyen szép, az ember elunja a folytonos rohangálást, míg ha túl kicsit, akkor úgy érzi, hogy csak egy zsebkendőnyi területen kalandozik. Halál megteremtése viszont nagyon könnyen ment, mert még az első rész idején megtervezték mind a négy lovast -- ugyan Joe szeretett volna változtatni rajta, a kiadónál mindenkinek az első tervek jöttek be legjobban. Megjegyezte továbbá, hogy mivel rendezőként és tanácsadóként is dolgozik a játékon, látta, hogy növi ki magát a Darksiders II azzá a hatalmas játékká, ami augusztusban fog megjelenni.
És hogy mi van akkor, ha nem játszottad az első részt? Nos, Joe szerint semmi, mert mivel a történet kifejezetten Halálra összpontosít, nem sokat veszítenek az új jövevények. A Darksiders II nyár végén jön PC-re, Xbox 360-raés PS3-ra.
Infó: [LINK]
http://upshare.org/jviyzN5vyh/ ezt a linket találtam mellékelve, hogy innen le lehet tölteni a kódot, de semmi! megpróbáltam egy jelszót találomra, beírtam a játék nevét, el is indult a kicsomagolás látszólag minden oké volt, de amint végez ki irja hogy crc hiba-hibás jelszó! de itt meg látom hogy a játék megjelenése csak augusztus 21 akkor ez kamu?
Bárcsak lenne rá pénzem.
Haláli dolgok - exkluzív Darksiders II interjú
Han Randhawát, a játék művészeti vezetőjét faggatta az amerikai PC World arról, hogy milyen lesz az új Darksiders.
A THQ és a Vigil Games az Apokalipszis Négy Lovasa kalandjainak második fejezetét hozza el nekünk. A Darksiders II Death (vagyis továbbiakban csak a Halál) tetteit meséli el egy eredeti történet formájában, ami kapcsolódik az eredeti játékhoz, és az előző játék főhőse, War (Háború) is megjelenik benne. A -mondhatni - folytatásban az agilis Halál Despair (vagyis Kétségbeesés) nevű lován vágtat a megváltás útján a fény és sötétség birodalmán keresztül, hogy testvére nevét tisztára mossa. Han Randhawa, a Vigil Games művészeti vezetője a szerepjátékos felfedezés és akció mélyebb összefonódásáról beszél az alábbi exkluzív interjúban.
Milyen újdonságokat mutat az idei E3-on a Darksiders II-höz kapcsolódóan a Vigil Games?
Han Randhawa: A játékosok a játék más kazamatáinak sokkal több aspektusával ismerkedhetnek meg. Négy fő terület van. Van több kisebb terület is, de a nagyobbakból négy van. Lehetőségetek nyílik arra, hogy a Teremtő területére vessetek pillantást. Az Ulthane a Darksiders-ben került bemutatásra, ezúttal pedig sokkal többet láthattok annak csábításából. Sokkal mélyebben beleláthattok abba, hogy mi a céljuk, hogyan illenek az univerzumba, és hogy miként veszik ki részüket a Darksiders egészének történetéből. Sokat láthattok az Angelic dolgokból. A Darksiders I-ben csak egy apró részletet mutattunk az angyali dolgokból, szóval sokkal többet fogtok ebből látni. Sokkal több angyali karakterrel fogtok találkozni.
Mi a helyzet a többi birodalommal?
A Darksiders nem lenne Darksiders a démonok birodalma nélkül. Sokat fogtok látni a démoni kazamatákból és hasonló dolgokból. Emellett valószínűleg sok ismerős karakterrel találkoztok majd. Láthatok egy rakat vadonat új karaktert is. Ott van a Halál Birodalma (Realm of the Dead). Képzelhetitek, nagyon érdekes lesz majd a Halált a Halál Birodalmában látni, és azt, hogy a többi ottlakóval hogyan kommunikál.
Mi lesz a szerepe a Halál lovának, Despairnek ebben a folytatásban?
Kulcsfontosságú számunkra, hogy több lovas játékmenetbeli elemet adjunk hozzá. Rengeteg visszajelzést kaptunk a Darksiders I rajongóitól, melyben arról panaszkodtak, hogy a lovas utazgatás túl későn jelent meg a játékban. Orvosoltuk ezt a hibát, így a játékos már a játék kezdetén megkapja Despairt (vagyis Kétségbeesést), ennek köszönhetően pedig távolabbi területeket fedezhet majd fel. Szükség lesz rá a területek hatalmassága miatt. Szükséges a jelenléte.
Hogyan építitek be a lovat a játékmenetbe?
Nem mehetsz bármerre egy lóval, néha puzzle elemekbe futsz majd. A ló segítségével azonban olyan helyekre juthatsz el, ahova egyébként nem tudnál. Valamivel több esetben fogunk a lovon harcolni, de leginkább a Halálé a főszerep. Leginkább a Halál harcol, utazik és oldja meg a kirakós elemeket. Kétségbeesésnek viszont kulcs szerepe lesz bizonyos bossharcokban.
Mi a folytatás legizgalmasabb aspektusa, ami elnyeri a rajongók tetszését?
Számomra, mivel a művészeti részlegnél tevékenykedem, legfontosabb a látvány más nézőpontba helyezése volt, amit már az első résznel is szívesen csináltam volna. Úgy éreztem, hogy ugyan sikerült egy nagyon félrealisztikus környezetet teremteni a Darksiders I-ben, volt egy karakterizáció ami hiányzott, amit szerettem volna elhozni a Darksiders II-vel. A karakterek kiválóan stilizáltak. A környezeteknek is ehhez kellett igazodni. Különösen büszke vagyok arra, ahogy a környezetek a fénnyel és kompozícióval együtt kinéznek, ez szerintem nem volt ilyen szintű a Darksiders I-ben.
Mit élveztél a játék új irányával kapcsolatban?
Többnyire inkább a Földön ragadtunk a Darksiders I készítésénél. A Darksiders II-ben teljes mértékben a fantáziára koncentráltunk: sokkal többször jelennek meg a hagyományos fantasy hangulatú dungeonök. Ez nagyon érdekes, ugyanis lehetőséget ad arra, hogy egy valós környezetet fedezzünk fel, melyben a karakterek valóban életre kelnek.
[LINK]
Darksiders 2 csúszás
Újabb késleltetés, ezúttal a Darksiders 2 az áldozat.
A még nyárra ígért Darksiders folytatás úgy tűnik kicsit csúszni fog. Brian Farrel THQ CEO közölte, hogy a Darksiders 2 nagy valószínűséggel augusztus közepe felé fog megjelenni. A csúszást a THQ "minőséghez való elkötelezettségével" magyarázta, ami szépen cseng, de nagy valószínűséggel nem enyhíti a már a kész műre éhező játékosok kedélyeit.
Mindezek ellenére a Darksiders 2 előrendelők száma már most ötször több, mint az előző rész esetében Farrel elmondása szerint. Az új résszel nagy átütésre és bevételre számít a THQ, ami rá is férne az évzáró 239.9 milliós veszteségét követően.
remélem igaz,és nem késik majd.
csillag=gamepodponthu
Spoiler!
itt a gépigénye a 2-nek: http://jatekosoknak.blogter.hu/454053/darksiders-2-gepigeny-kepek-csalas
mikorra várható?