Dark Souls II gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD® Phenom II™ X2 555 3.2Ghz or Intel® Pentium Core™ 2 Duo E8500 3.17Ghz
RAM:
2 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® 9600GT, ATI Radeon™ HD 5870
DX:
9.0c
OS:
Windows XP SP3, Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
STO:
14 GB available space
Hang:
DirectX 9 sound device
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core™ i3 2100 3.10GHz or AMD® A8 3870K 3.0GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTX 750 or ATI Radeon™ HD 6870 or higher
DX:
9.0c
OS:
Windows 7 SP1
STO:
14 GB available space
Hang:
DirectX 9 sound device
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott periféria: Microsoft Xbox 360® Controller for Windows® (or equivalent) recommended
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 726
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
23:05 hogy tudok így ütni ?
@Kroneda: Az fantasztikus volt, én végig rohangáltam a patkányok között hogy ne tudjanak megharapni, és próbáltam csak a Vanguard-ot ütni, ha az meghal, a többi patkány visszamegy a lyukakba. 😆
@wwwshark: Ha tudsz, egyszerre csak egy teknőshátúval harcolj, pajzshasználat helyett (hacsak nem greatshield-et használsz, aminél minimális a stamina-veszteség) inkább gurulgass el a támadások elől, azzal kevesebb stamina fogy, mintha minden ütését kivédenéd és még vissza is ütnél.
Ha már itt vagyok, néhány alapvető tanács a saját tapasztalataim alapján azoknak, akik nem boldogulnak:
Ha nagydarab, akkor nagyot üt, és olyan területije van, ami kilapít (vagy megzabál), ha sokáig vagy a közelében. A mérete miatt lassabb is, ezt kihasználhatod arra, hogy kivédés helyett elugorj a támadásai elől, és akkor támadj 1-2 ütéssel, amikor húzza vissza a fegyverét és fordul feléd.
Ha kicsi (akkora mint te, vagy csak egy-két fejjel magasabb), akkor nem üt akkorát mint egy behemót, de a gyorsasága kárpótolja ezért. Nála már érdemes folyamatosan fenntartani a pajzsot, és folyamatosan a közelében maradni (nem, nem egy-két méterre, hanem beleállni az arcába), hogy miközben támad, te a háta mögé kerülhess és bevigyél egy-két ütést, mielőtt újra felemelnéd a pajzsod (lásd: Old Dragonslayer bossfight).
Ha kétkezes fegyvere van, mindenképp lassabban tud kaszabolni, és könnyebb figyelemmel kísérni a támadási mintáját, könnyebb elugrani előle amíg készül a támadásra. A "cooldown" animáció is kicsit hosszabb, ami azt jelenti, hogy bőven van időd akár három kisebb ütést is bevinni, és csak azután hátraugrani.
Ha az egyik kezében van fegyver, mindig a másik oldaláról közelíts és körözz, mert azt nem tudja olyan jól támadni, mint a fegyveres kezét (szintén lásd: Old Dragonslayer bossfight). Pajzs mindig fenn, ha a támadása hatósugarában vagy, vagy villámreflexekkel elugrani.
Ha többen vannak, mindegyikre figyelj, de egyszerre csak egyet ölj, könnyebb egyetlen 100% életerős ellenféllel harcolni, mint két 50%-ossal. Azzal is megkönnyítheted a dolgod, hogy megpróbálod összehangolni a támadásaikat, mert ilyenkor egyszerre többet is tudsz ütni (lásd: bármelyik szituáció ahol kettőnél több szörny van).
Én ezeket az irányelveket követem harc közben, az esetek 90%-ában mindegyik igaz, és életmentő.
Csak kicsit idegesít, hogy az emberek nem tudnak önállóak lenni, érdekeltek lenni a témában. Ha nem tud valamit akkor wiki a legjobb barátnőd Google a legjobb barátod. Én is ezt szoktam tenni. Kivéve ha nem találok választ sehol.
Én csak kétkezes módban játszok mert a pajzs nem jött be, a gurulás meg igen. Addig gurultam amíg el nem nyomta a támadását és beleütöttem egyet, láttam hogy több mint a fele lement az életének beleütök még egyet és meghal. Ennyi.
Ajax
Spoiler!
Kis segítséget kérnék, megint. >.< Spoiler!
[LINK]
Nem vagyok nagy grafika junkie, de ez... (már leírtam a véleményem és lehet szidni, átkozni, mocskolni engem)
Csak mert ha fel tudom kicsit turbózni a kinézetet lehet adok neki még egy esélyt...
Szerk Jó hülye vagyok már van hozzá 😆 Csak azt hittem külön lesz majd mikor a játékot kell kiválasztani...
Amúgy ha 1 kicsit utána nézel megtudhatod a játék háttér történetét ! A többit majd elmondja maga a játék a sajátos módján (úgy ahogy a többiek leírták)
mennyinél is tartunk már Ajax ellen?
@Ajax, elég jó története van a játéknak, csak nincs a szádba rágva, MAGADNAK kell rájönnöd, hogy mi miért van. Vagyis olvasod az itemek leírásait, nézed, hogy kitől és honnan van az item és ezek az infók alapján kell össze rakosgatnod a story-t és igen, van olyan, hogy VÉGE, stáblista DE ekkor van esélyed arra, hogy mész NG+-ba és ennek is van jelentősége a story szempontjából.
Azt megtettem. 😆 Csak annyi bajom van hogy találtam valami soul vessel nevű dolgot ami azt írja hogy a jó embernek kell megmutatni.
@Kroneda: Érdemesebb előbb mindenkinél kimeríteni a beszélgetési lehetőséget (tehát addig amíg nem kezdi ismételgetni magát), mert gyakran figyelmeztetnek veszélyre, mondják meg egy rejtett hely pontos helyét, vagy adnak valamilyen hasznos tárgyat, de az sem ritka, hogy felajánlják a segítségüket az adott terület bossfight-jához.
Sok játékból kivenném a térképet amúgy én, mert mi az, hogy odamegyünk a hősünkkel egy számunkra idegen helyre és azonnal tudjuk jelölő ikonnal, hogy merre is menjünk. Vagy ha nem is venném ki, mert sokaknak ez fájó pont lenne, választható opcióként beleraknám azért. Persze nekem elég jó a hely felismerő képességem így hamar megjegyzem a helyszíneket ez lehet másoknál nem így van.
a dzsabba kinézetű szörny sem vészes halál nélkül megöltem
nem gondoltam volna hogy ennyire hosszú és változatos a játék am
Last Giant: Fuss a lába alá. Üsd meg az egyiket, aztán kicsit menj hátrébb, mert elkezdi taposni a földet. Ha abba hagyta, folytasd ugyan úgy. Láb ütés, kicsit hátrálj, majd megint láb ütés. Ha letépte a karját, ugyanez a taktika. Ha szembe vagy vele, választhatsz, hogy hátra futsz teljesen, és megvárod míg nem tombol, vagy ugyan úgy a lába alá futhatsz, és ütheted a lábát. Borzasztó könnyű boss.
Old Dragonslayer: Könnyű boss még ez is. No para. Shield MINDIG FÖNT, blokk, majd ütés. Próbálj meg mindig a háta mögé kerülni jobbról, úgy, hogy fent tartod a pajzsod, és szépen lassan mögé sétálsz. Ha bejezte a kombóját, lesz kb 1-2 másodperced megütni, aztán viszont elugrik. Nem kell tőle félni. Lényeg, hogy legyen egy jól blokkoló pajzsod, amit magad előtt tartasz. Ha ez megvan, túró az egész harc. 😀
A Bonfire Ascetic csak annak a területnek a szörnyeit éleszti újra, ahol elégeted.
Jelenleg "szabin" vagyok otthon. 😃 Nem mindig kerülök gép elé, de ha odajutok, akkor 10 perce fellesek. Ha van valami gond, továbbra is készséggel válaszolok, ha tudok. 😀
\[T]/ Praise the Kontroller \[T]/
Btw akik megvették a játékot valószínűleg már készültek és vettek valamilyen kontrollert, legalább is a többség.
Én most azért pihentetem a játékot, az autohotkey féle "megoldás" az nem jó nekem, meg a menü is ***ódik tőle és úgy ahogy van nagyon sufni. Sokkal nehezebb igy a játék a laggal persze igy is eljutottam sokáig de azért menjenek már tényleg el a pitsába igy megszivatni az embereket mert nyomorékok.
Mondom havernak jó nehéz játék, később esett le hogy a támadás késik mikor megnyomtam a H-t a billentyűn, annak a segitségével meg már jó pár fokkal könnyebb lenne igy hogy a késéshez edződtem. Újra akarom kezdeni lag nélkül, elcseszték az egész élményemet amikor tudatosult bennem hogy eddig hogy toltam.
Lejutottam én is a gödör aljára a macska gyűrűvel és ettől még idegesebb vagyok hogy már csomó ideig elmentem még a pursuert is levertem ezzel az irányitással de a lag miatt nem vagyok hajlandó tovább játszani. Ha ehhez nem lesz hivatalos patch akkor gyulladjon rájuk a házuk. Néhány ember beszél arról külföldi fórumokon hogy lehet hogy ez egy javíthatatlan dolog, meg hogy annyira iszonyatosan hülyék voltak hogy valami legalapabbnak számító dologból választották ki a lehető legrosszabb megoldást, ha tényleg visszafordíthatatlanul akkor sok fizető emberke fog nekik még hasonlókat kivánni.
Köszi 😃