Carmageddon: Reincarnation gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel i3-2100 3.1GHz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
1Gb DirectX 11 (AMD HD 6000 series GPU or equivalent)
DX:
Version 11
OS:
Win 7 64-bit
STO:
20 GB available space
Hang:
DirectX compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel i5-3570 3.4GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
2Gb DirectX 11 (AMD HD 7800 series GPU or equivalent)
DX:
Version 11
OS:
Win 7 64-bit
STO:
20 GB available space
Hang:
DirectX compatible
NOTE: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 187
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Minimális gépigény:
Processor: Intel i3 2.4GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1Gb DirectX 11 (AMD HD 6000 series GPU or equivalent)
OS: Win 7 32-bit
DirectX: Version 11
Hard Drive: 7 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
De szerintem még nem végleges.A Rivals-nak nincs ekkora igénye,pedig annak a grafikája odabsz.
Ha más oldalak reklámozásától félsz, akkor ajánlom figyelmedbe a spoiler-t.
http://www.***/games/index.php?g_id=4663&game=Carmageddon:%20Reincarnation
Release Date: 27th March 2014
Kíváncsi leszek. Arra is, hogy a dátumot tartják e, meg maga a játék lesz e olyan jó, mint a régiek 😃
(Azért merek ilyen kritikus lenni,mert tudom,hogy a fejlesztők a SCI-nél profik és tudnak tökéletest alkotni.Ez meg nem az.Abban viszont biztos vagyok,hogy a pályák jók lesznek.VÁROM)
(Ha 1 hónappal a megjelenés előtt kiadnak egy ilyen videót,amiben az autók úgy viselkednek,mintha papírból lennének,akkor az emberben azért kétségek ébrednek...)
[LINK]
Idén érkezni fog a Carmageddon legújabb része, így hát bátorkodom összegezni, hogy mi a helyzet a projekttel.
2000-ben jelent meg a sorozat eddigi legutolsó része, mégpedig az eléggé elfuserált TDR2000. Több, mint 11 évig csend volt Carmageddonék háza táján (eltekintve egy sztornózott tervtől, úgy 2005 körül). Majd 2011 májusában hirtelen élni kezdett a régi carmageddon.com domain, megjelent rajta egy visszaszámláló óra. Nem sokkal később kiderült, hogy a Stainless (az első, és a második rész készítőcsapata) visszeszerezte a carmageddon jogait, mégpedig teljes egészében. Érkezett a megváltás, bejelentették, hogy elkészítenek egy új Carmageddon részt, ami a Carmageddon:Reincarnation nevet fogja viselni.
Az új epizódot ugyanaz a csapat sőt, ugyanazok a szakik készítik, akik anno a rendkívül sikeres első részt is kreálták. Ehhez azonban külső segítséget kértek a Kickstarter weboldal által, ahol is gyűjtést szerveztek, hogy megjelenhessen a játék (lévén, hogy a Stainless mai viszonylatban egy apró fejlesztőcsapat, nevükhöz egy évtized óta semmilyen komolyabb cím nem fűződik, csak apróbb indie játékok).
A Kickstarteren tehát meghirdették a projektet, a cél 400 000 dollár összekalapozása volt. Minderre 1 hónap állt rendelkezésükre, a kívánt összeg már félidőben összejött, így a küldetés sikeres volt sőt, jóval több pénzt adakoztak a rajongók (én is), így a Stainless köszönetképpen bejelentette, hogy a játékot átportolják Mac-re és Linuxra is. A végösszeg egyébként 625 000 dollár körül van.
A projekt korai időszakában a megjelenési dátum valahol a 2012-es év végén lett volna, mai állás szerint az a bizonyos dátum 2013 Q1.
A fiúk (és lányok) ezzel a melóval párhuzamosan átportolták az eredeti Carmageddon 1-est iOs-re (iphone, ipad) és el fogják készíteni a játékot Androidra is.
Amit a játékról tudni lehet:
Az egész fejlesztésbe bevonták a Carmageddon rajongókat. A weboldaluk fórumán rendszeresen szavazást tartottak, hogy mi kerüljön/ne kerüljön a játékba, így nem fogunk zsákbamacskát kapni (már aki hozzászólt a fejlesztéshez). Az oldalon versenyeket is hirdettek, a nyertesek munkái pedig meg fognak jelenni a játékban (itt jegyezném meg nagy szerényen, hogy egy az én kreálmányom is benne lesz a játékban, 3. helyezett lettem egy versenyben, egy pólót is nyertem).
A fejlesztés végig követhető egyébként az oldalukon, blog formájában, bár eléggé titokzatosan fogalmaznak, konkrétum még kevés van.
A játék hangulata végig az első részét fogja visszaadni. Így visszatér a pratcam, néhány pálya teljesen egészében visszatér majd (presze, ráncfelvarrva). Technikailag természetesen mai színvonalú lesz, de az biztos, hogy a Carmageddon II zseniális törésmodellezését fogjuk viszontlátni.
Természetesen, az induló sofőrünk újra Max Damage lesz, aki új kocsit kap ebben a részben is. Végül négány képet közlök, az összes a carmageddon.com-ról való.
Ja, és a megjelenés:2013.02.
A grafika ugyan nem mai lesz, de ettől függetlenül jó lesz, és a régi gépeken is mehet majd.