BioShock Infinite gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
RAM:
2 GB
GPU:
512 MB, DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
DX:
DirectX10
OS:
Windows Vista Service Pack 2 32-bit
STO:
20 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad Core Processor
RAM:
4 GB
GPU:
1024 MB, DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
DX:
DirectX11
OS:
Windows 7 Service Pack 1 64-bit
STO:
30 GB free
Hang:
DirectX Compatible
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 963
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
BRANDON: Szerintem igen!😆
amugy 2gb vramot majdnem megeszik 😀
Nagyon durva " Eksön " megy benne..😜 Megfogott ez a game 😀
BEKAPCSOLVA:
KIKAPCSOLVA:
elvileg a növényeket javít szerintettek sok a külömbség?😀
Mért van az hogy ha kilépek a játékból elvesznek a mentéseim?? ( 2-3óra játékidő után elég zavaró újrakezdeni az egészet....) és a mentések pedig ott vannak a mappában de nem észleli őket
Most meg már ki is fagy "Halleluja" 😠
Mert azon kívül minden maxon van, a postprocessing meg normal-on.
Egyáltalán mi lesz jobb a grafikán vagy azon kívül?
Most írtam át és fixen 50-80-100 FPS meg van , nincsenek akadozások !!!!! Még a videót is 50 fps-el veszi fel 😃
" Engine - Config - BaseEngine,a PoolSize=140-t át kell írni PoolSize=1024-re aztán írásvédetté tenni.
Így már nem fog beakadozni. "
DirectX 11
Ultra grafika ( DX11 Only )
Min: 50
Arg: 60-80
Max: 120 Fps
VideoRec: 40-50 Fps
Ambient Oclusion-t ki kell lőni a rákba! Utána driver-ből belőni (én spec NV inspector-t használtam) és Very High-ra tettem be. Aztán:
Open XEngine.ini and:
Change bUseBackgroundLevelStreaming to False and bSmoothFrameRate to False, this seems to stop the stuttering when loading.
You can also change OneFrameThreadLag to False and PoolSize...i have set my PoolSize to 1024...but you can play with it to see how well it fits you.
Ha ezeket beállítottad false és 1024 értékekre aztán írásvédetté kell tenni a fájlt! 😉
Nah ezek után nekem ULTRA-n van minden más, és Alternate-n a DOF. (Itt a lényeg, hogy a HDAO féle Ambieont Oclusin-t lecseréltem az NV által jobban kedvelt HBAO-ra driver-ből.
Lényeg: 100 FPS alá nem megyek és a GPU használatban sincs beesés, pedig innen a nyílt terepről, még mentem szobából szobába! 😃
holott ez ultra 60fps jól van optimizálva és ennek sokkal szebb a látványa 😃
Közben találtam egy ilyet: http://steamcommunity.com/app/8870/discussions/0/828934424252476374/#p2
Hátha segít. Érdemes végigolvasni a hozzászólásokat.
Minden ultran kivéve post procesing és 60fps fix megvan full hd-ba 😀
neci: Attól a Post precesing-től homályosodik meg ilyenek ?
Nem, az valószínűleg a dof -tól lehet, ha jól értettem a homályosodást. Depth of Field . Mikor a fegyverbe nézel stb, erre gondolsz nem?
Vagy akinek az flt verzió van az írhatna hogy abban is van e fps drop.
A játék meg nagyon konzol átirat a legelső dolog amivel találkoztam az az auto-aim egy kicsit meglepett 😀
megszünteti a drop-ot?