Battlefield 4 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD: Athlon X2 2.8 GHz, Intel: Core 2 Duo 2.4 GHz
RAM:
4 GB
GPU:
AMD: AMD Radeon HD 3870, NVIDIA: Nvidia GeForce 8800 GT
Graphics memory: 512 MB
DX:
DX10
OS:
Windows 8 32-bit
STO:
30 GB
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD: Six-core CPU, Intel: Quad-core CPU
RAM:
8 GB
GPU:
AMD: AMD Radeon HD 7870, Nvidia: NVIDIA GeForce GTX 660
Graphics memory: 3 GB
DX:
DX11
OS:
Windows 8 64-bit
STO:
30 GB
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 22 012
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Elég a fullHD is😆
Mert még az hogy egy E7500al a multi belaggol, levan baltázva. Mondjuk lowon egy 4670el szerintem elmegy...singleben biztos.
Highon olyan 60FPS-t tud produkálni neki.
100/100-at ír de szerintetek kb hány fps-em lenne multiban? mert még nem jött meg a játék nem tudtam letesztelni:/
😃
ha hatulrol(181-360)fokos szogbol keselnek le akkor kampo
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFps 60 ezzel szabalyozhatod a max FPS-ed azt javaslom h ha megvan a szamodra jatszato MIN fps akkor ide azt a szamot ird be mert nagy FPS droppoknal beszaggathat
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
WorldRender.D x DeferredCsPathEnable 0Innen a szokozt vedd ki ha benthagyom akkor egy smile lesz ott
WorldRender.FxaaEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurScale 0
WorldRender.MotionBlurHax 0
WorldRender.MotionBlurNoiseScale 0
WorldRender.MotionBlurFrameAverageCount 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.D x DeferredCsPathEnable 0 Innen a szokozt vedd ki ha benthagyom akkor egy smile lesz ott
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
RenderDevice.Dx9Enable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0 W8.1 eseten ide 1 est irj!
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0 W8.1 eseten ide 1 est irj!
Thread.MaxProcessorCount 8 Ide azt a szamot ird ahany magot akarsz hasznalni a CPU-dbol
GstRender.AmbientOcclusion 0
GstRender.AnisotropicFilter 0
GstRender.AntiAliasingDeferred 0
GstRender.AntiAliasingPost 0
GstRender.ConsoleAntiAlias 0
GstRender.EffectsQuality 0
GstRender.Enlighten 0
GstRender.LightingQuality 0
GstRender.MeshQuality 0
GstRender.MotionBlur 0
GstRender.MotionBlurEnabled 0
GstRender.OverallGraphicsQuality 5
GstRender.PostProcessQuality 0
GstRender.ShaderQuality 0.1
GstRender.StereoConvergence 0
GstRender.ShadowQuality 0
GstRender.Stereoscopy 0
GstRender.TerrainQuality 0
GstRender.TextureFiltering 0
GstRender.TextureQuality 0
GstRender.TransparentShadows 0
GstRender.UndergrowthQuality 0
GstRender.VSyncEnabled 0
GstRender.WeaponDOF 0
Tovabba ezt szedjetek le inst futtat bla bla ott van minden nem irom le
http://www.coderbag.com/Programming-C/Disable-CPU-Core-Parking-Utility
ha segitett 1-2 visszajelzes jol jonne 😀
Ebből gazdálkodok.
Segítségre lenne szükségem minél hamarabb.t Letöltöttem a SIMS 3 játékot, mellé a luxuslakás, állatok kiegészítőt. Hogyan kezdjem a telepítést? Alapjáték utána kiegészítők? És a kiegészítőket hova kell telepíteni? Crackelni melyiket kell?
mkmate48: Menne persze.
😆
hát ellehetni érni simán az egy millát de az ugyis kb 3 év után ratyirambo lenne,ezért is nem tuningolok most,mert fölös az egész 😃 😃 majd ráér,ez a gép ez ugyis jopár évig még megállja a helyét a piacon 😃 még egy kis ram tuning azt jonapot
Traktort veszel annyiert! 😃
Ha valaki most eleri az 1M-at az mar durvan jo vas! 😂