Akárkit néztem róla (magyart, külföldit) mindenki odáig van érte! Biztos vagyok benne ha ez megjelenik akkor hatalmas siker lesz! És talán az új PUBG-t könyvelhetjük el benne! Sikerességben legalább is! 👌 a fene tudja mikor jelentkeztem én is a play test 2-re de sajnos nem kaptam hozzáférést...már hónapokkal ezelőtt...de amiket láttam belőle iszonyatosan jó hangulata van a játéknak, a hangok valami elképesztően jók benne és hát a látványra sincs panasz,és az optimalizálás is pazar! 👍 és sokan azt is mondták hogy ez már most egy kész játék! Szóval szerintem a megjelenés sincs már messze! Bár hivatalos infó erről még nincsen, de szerintem jön még 1-2 BETA test és valahogy az év 3. Negyedévében jelenhet majd meg. Ehhez kellenek majd társak is 1, de jó ha legalább 2 jönne még! Számomra instant buy lesz és nagyon várom! 👌
Állítólag 40€-s áron jöhet.
@bukta2: Pontosan, kiváló játék. A PUBG hasonlat abból a szempontból találó, hogy egyébként simán eltudom képzelni, hogy egy jelentős átfedés lehet a két játék tábora között, plusz a népszerűséggel biztosan nem lesz majd gondja az Arc-nak sem.
Nagyon sok szempontból tudom dicsérni ezt a játékot amit korábbi hsz-ben már meg is tettem, de még valami: nem találkoztam még olyan UE5 játékkal ami maximális grafikán, 1440p-ben, Global RT On mellett nem zuhant be 100 frame alá, márpedig ez a game ilyen, elképesztően szép és koherens a látvány és még vajsimán is fut.
Soloba is tök jól ellehet boldogulni amúgy, a matchmaking érzékeli, hogy egyedül vagy és többnyire ugyanúgy solo-kal tesz össze, hogy legyen esélyed.
Az elmúlt 3 napban egy jó 15 órát sikerült beletennem, és hát... ez a legjobb extraction shooter amivel valaha játszottam.
Megértem, hogy már legalább 2021 óta készül, nagyon magas minőséget képvisel minden részletében. A grafika nagyon szép, rengeteg kis detail ki van dolgozva a világban de ami a legdurvább az a sound design. Rengeteg "AAA" stúdió elbújhat mögöttük a hangkeverésben.
Igaz, hogy TPS játékhoz nehéz immerzív gunplay-t csinálni, de az Embarknak sikerült. Még ebből a kameranézetből is érződik a fegyverek súlya, ereje, de nagy szerepet játszik itt is az előbb magasztalt sound design.
Ami a looter-extraction shooter mivoltját érinti itt a play testben még nem annyira jön ki a market szerepe, egyéb mechanikák stb., de az inventory rendszer tök jó és könnyen átlátható, a sebződés és az ahhoz társult animációk is csak azt támasztják alá, hogy nem egy villám tempóba összecsapott hulladék ez a játék. A mozgás és parkour fluid, a pálya pont úgy van kidolgozva, hogy a lehető legtöbb minden megmászható, ha nem is minden puszta kézzel feltétlen, de kötelekkel biztosan.
A PvP hangolását is eltalálták, nem kell fél óráig tunkolni senkit, hogy knock legyen, de nem is esel össze egy kóbor, megpattant tölténytől. A PvE elemek is biztosítanak némi izgalmat ha esetleg nem találkoznál / amíg nem találkozol játékosokkal, nem basztatnak agyvérzésig a AI-k, érezhetően a PvP a lelke a játéknak, viszont egy picit jobban feltekert AI számmal és több/változatosabb ellenféllel akár egy PvE only módot is eltudok képzelni a jövőben.
Abszolút az év meglepetése számomra az Arc Raiders, annyira egyben van már most a játék minden szempontból ami manapság nagyon ritka, nem hogy playtest állapotban. De azon kívűl is, hogy egyben van az önmagában kevés lenne, itt volt egy vízió, egy komoly kreatív munka és mindehhez társult egy csillagos 5-ös megvalósítás. Felőlem már jövőhónapba megjelenhetne néhány balansz probléma orvoslását követően a playtest tapasztalatait alapul véve. Az tuti, hogy amint rendelhető a játék nem fogok habozni a kasszánál.
Állítólag 40€-s áron jöhet.
Nagyon sok szempontból tudom dicsérni ezt a játékot amit korábbi hsz-ben már meg is tettem, de még valami: nem találkoztam még olyan UE5 játékkal ami maximális grafikán, 1440p-ben, Global RT On mellett nem zuhant be 100 frame alá, márpedig ez a game ilyen, elképesztően szép és koherens a látvány és még vajsimán is fut.
Soloba is tök jól ellehet boldogulni amúgy, a matchmaking érzékeli, hogy egyedül vagy és többnyire ugyanúgy solo-kal tesz össze, hogy legyen esélyed.
Megértem, hogy már legalább 2021 óta készül, nagyon magas minőséget képvisel minden részletében. A grafika nagyon szép, rengeteg kis detail ki van dolgozva a világban de ami a legdurvább az a sound design. Rengeteg "AAA" stúdió elbújhat mögöttük a hangkeverésben.
Igaz, hogy TPS játékhoz nehéz immerzív gunplay-t csinálni, de az Embarknak sikerült. Még ebből a kameranézetből is érződik a fegyverek súlya, ereje, de nagy szerepet játszik itt is az előbb magasztalt sound design.
Ami a looter-extraction shooter mivoltját érinti itt a play testben még nem annyira jön ki a market szerepe, egyéb mechanikák stb., de az inventory rendszer tök jó és könnyen átlátható, a sebződés és az ahhoz társult animációk is csak azt támasztják alá, hogy nem egy villám tempóba összecsapott hulladék ez a játék. A mozgás és parkour fluid, a pálya pont úgy van kidolgozva, hogy a lehető legtöbb minden megmászható, ha nem is minden puszta kézzel feltétlen, de kötelekkel biztosan.
A PvP hangolását is eltalálták, nem kell fél óráig tunkolni senkit, hogy knock legyen, de nem is esel össze egy kóbor, megpattant tölténytől. A PvE elemek is biztosítanak némi izgalmat ha esetleg nem találkoznál / amíg nem találkozol játékosokkal, nem basztatnak agyvérzésig a AI-k, érezhetően a PvP a lelke a játéknak, viszont egy picit jobban feltekert AI számmal és több/változatosabb ellenféllel akár egy PvE only módot is eltudok képzelni a jövőben.
Abszolút az év meglepetése számomra az Arc Raiders, annyira egyben van már most a játék minden szempontból ami manapság nagyon ritka, nem hogy playtest állapotban. De azon kívűl is, hogy egyben van az önmagában kevés lenne, itt volt egy vízió, egy komoly kreatív munka és mindehhez társult egy csillagos 5-ös megvalósítás. Felőlem már jövőhónapba megjelenhetne néhány balansz probléma orvoslását követően a playtest tapasztalatait alapul véve. Az tuti, hogy amint rendelhető a játék nem fogok habozni a kasszánál.
Spoiler!
November 22 a 1:00 a.m. PT / 4:00 a.m. ET until November 25 at the same time, the developer announced.