Aliens vs. Predator (2010) gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
3.2 GHz Intel Pentium 4/Athlon 64 3000+ or equivalent processor
RAM:
1 GB System RAM (XP)/ 2 GB System RAM (Vista)
GPU:
DirectX 9.0c compliant video card with 128 MB RAM (NVIDIA 6600 or better, ATI X1600 or better)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows 7/ XP/Vista
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo E6400 or equivalent processor
RAM:
2 GB System RAM
GPU:
DirectX 9.0c compliant video card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI HD2900 PRO or better)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows 7/ XP/Vista
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 925
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Már több napja fent van
Fentvan, csak bénán keresel rá
Hát a procid az azért kicsit kevés hozzá, de szerintem egy próbát megér minimumon, nah és persze a 2 gb ram nem ártana neki, de szerintem ne akarj dobni a grafikán ha a proci miatt beszaggat...
hang és érthetetlen lag(fps csökkenés nélkül megáll pár másodpercre) is jelen van nekem ugyhogy végre érkezik amire vártam.
Úgy néhol elég húzós tud lenni.
A multi is kiri ! 😉
köszönöm szépen nekem is ezvolt a probléma 😃
még egyszer köszönöm a segitséget és a gyors választ , ki gondolta volna hogy ilyen egyszerű a válasz...😃
Jo hentelos es kiraly a tortenet is!!!
A játék indulását követően kidob a programból,erre a megoldást a hangkártya beállításánál találtam: levettem dvd minőségre,azaz 16bit és 48Khz-re,maj ezzel megszünt a probléma...
Külön indítható DX11-el és DX9-el.
DX9-el is ugyanez a jelenség?
tudna segiteni valaki?!
feltettem a játékot elinditom, új karier minden tölti normálisan beadja a videót, végig nézem és mikor arra kerülne a sor hogy játszak, hiba üzenet nélkül kilép:S
ezt az összes karakterrel megpróbáltam :S
mit tudok tenni?!
gépigény alapján a gépem megfelel az elvárásoknak
előre is kössz a segitséget :S 😃
Check my intervention ownage pls. Vote cool and comment. THX
Amikor egy program a képernyőre rajzol, akkor általában kettőspuffer technikát használ. Ez azt jelenti, hogy két kép van a memóriában (sőt tripla buffernél 3). Az egyik az, amit a képernyőn látunk, a másik az, amit éppen kirajzol. Ha befejezte a kirajzolást, megcseréli a két képet, és az válik láthatóvá, amelyiket utóbb rajzolt, a korábban látható képet pedig letörli, és oda rajzolja a következőt.
Ha a vsync be van kapcsolva, akkor a program megvárja, amíg a videokártya vsinc jelet küld, és csak akkor cseréli meg a két képet, míg kikapcsolt vsyncnél azonnal, amint befejezte a kép kirajzolását. Ennek az a hátránya, hogy egy pillanatra a képernyő felső részén még a régi kép látható, az alsó részén már az új. Bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy szerintem ezt általában nem lehet észrevenni.
[LINK]
[LINK]
[LINK]
[LINK]