Menu
Új teaser képeken a következő Mass Effect
Szerző: xoki, 2020. november 17., hír

Az N7 napon a BioWare végre hivatalosan is bejelentette a Mass Effect: Legendary Editiont, amely a klasszikus trilógia remastere lesz. Szintén ekkor a cég közzétette a népszerű széria következő részének első teaser képét, most pedig további három kép mutatja be, hogy mire is számíthatunk.

A három új kép a „BioWare: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development” című könyvből származik, amelyet a Tumblr közösségi oldalon is megosztottak.

Úgy tűnik, a fenti képen a Remnant architektúra látható, amelyet először a Mass Effect: Andromedában ismerhettünk meg. Egy másik képen (a lenti kép bal oldalán) az N7 napon közzétett „Mud Skipper” űrhajóhoz hasonló jármű látható. Az utolsó képen pedig úgy tűnik, hogy egy új Mass Relay van készülőben.

Természetesen ezek a képek csak tervek, és nem a játék kinézetét tükrözik, illetve nagyobb átalakításokra és egyes ötletek elhagyására is számítani lehet. Mindenképpen jó látni, hogy a BioWare elkezdte beharangozni a játékot - főleg az Andromeda fogadtatása után -, szóval remélhetőleg a teljes leleplezésre sem kell már sokat várnunk.

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 34
Unstoppable avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 11:17:52
#
Tanuljanak az Andromeda hibáiból és térjenek vissza az eredeti trilógia által képviselt minőséghez, semmi egyéb elvárásom nem lenne :D Az a baj hogy manapság az a trend hogy a Mass Effectnél sokkal kisebb játákok is bukdácsolnak, folyamatosan halasztanak, pocsék az indulás, és az sem mindig segít ha már 10 éve fejlesztik a játékot...szóval nem tudom mikor lesz ebből valami, és ha lesz is képesek lesznek-e megugrani amit kell, vagy megint csak kiköpnek egy pénznyelőt így EA módra...:X
no avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 11:41:08
#
@Unstoppable: ME 3 utolsó 20 percet inkább ne képviseljen semmilyen minőséget amihez visszatérjenek...Bioware ezt már elb*szta.
Unstoppable avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 13:45:26
#
@Palanova: Lehet utálni a lezárást, de ettől függetlenül a Mass Effect 3 mint játék egyáltalán nem volt rossz B-)
no avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 16:25:16
#
@Unstoppable: Na igen, ha csak a gameplayt nézzük igen, nem volt rossz, de hogy a döntések jelentéktelenek voltak abból nem kérek még egyszer.
hekli96 avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 23:54:09
#
@Palanova: Mért hányféle lezárást szerettél volna?
A világ alakatítása a döntéseiddel egy RPG-ben elsősorban a világ mélyebbé tételéről szól, és a játékban igenis volt hatása az előző döntéseidnek. De a szituáció adott, a reaper fenyegetésnek véget kell vetni. Ha megmented Pistikét, ha meggyőzöd, ha lelövöd az ezen nem változtat, max segít neked vagy keresztbe tesz, amire ez a haderő rendszer nem kifejezetten volt rosz elképzelés. Nem mintha a 2 vagy az 1 végéhez annyira hozzájárultak volna a döntéseid azokban is volt 1-2 eldöntendő kérdés amihez hozájött 1-1 renegade-paragon opció de azokat mégse szidják.

Az egyetlen baj vele, hogy elkúrták a ballance-ot a multi érdekében, így ha multizol mindegy mi tettél ha nem akkor meg 2 befejezéshez vagy kötve ha csak nem voltál full paragon. De a döntéseiden múlna alapból, hogy mely 2 illetve jobb helyzetben 3 befejezés közül választhatsz az 5-ből.
no avatar
11 napja | 2020. 11. 19. 00:51:27
#
@hekli96: Nem a hányfélén van a hangsúly, hanem hogy mindegy mit tettél, kb vesztettél, és a feldobott befejezésekből kevésnek volt ténylegesen értelme, nagy része wtf? volt, amolyan nesze paraszt vakulj kategória, plusz a készítők sem voltak tisztában a saját világukban zajló eseményekkel és simán felrobbantották a kapukat amiknek tudjuk mi a következménye...és amit utána patchben módosítottak, hogy ne legyenek teljesen hülyének nézve.
Akárhogy nézzük is, a ME3 alatt kb látható volt meddig írta meg az eredeti író és mikortól imprózták a többit... az improvizálás akár jó is lehet, de nem egy ennyire megalapozott és nagy elvárásokkal körülvett játéksorozat utolsó részének utolsó fejezetében.
hekli96 avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 09:52:47
#
@Palanova: A story végét se egy nevenincs senki írta amúgy hanem egy elismert író szóval azért nem imprózás volt, de igen látszott rajta, hogy nem ugyanaz írta. Beismerem én nem játszottam még vele a megjelenéskor. Nem értelek viszont ez a galaxis összes űrutazó társadalmának életbenmaradásért vívott kétségbeesett (kezdetben reménytelen) háború volt. Én speciel utálom ha szituációtól függetlenül pure happy endet hoznak ki amerikai stílusban, épp akkor nem lettek volna tisztában a világgal ha bármi komolyabb áldozathozás nélkül legyőzik a reaper-eket. Az, hogy mivel jár az annyi, hogy elszigetelődnek a galaxis egyes részei, mert a fajok saját FTL hajtóművei igencsak kezdetlegesek pont ahogy a reaperek akarták a reléhálózat megépítésével. Így lett volna egy hatalmas visszalépés és kénytelenek lettek volna megjavítani/új reléket építeni vagy jobb FTL technológiát kifejleszteni.

Azon kívül, hogy a világot részben a kedved azerint formáltad itt jönnek be a döntéseid, ha kellően sok szövetségest sikerült a 3-rész alatt magad mellé állítanod a crucible (bocs ha nem helyesen írtam) épen megússza a citadellig az utat, és akkor nem semmisülnek meg a relék, se a közvetlen közelét leszámítva a világ technológia berendezései, sőt ha az elpusztítást választod shaperd túl is éli.

Megértem és elfogadom, ha valaki más befejezést akart vagy képzelt a játéknak. De szerintem ezzel sincs egyáltalán semmi baj sőt... Tipikusan az az eset, hogy a játék túl magasra emelte a lécet innentől kurva nehéz ha nem lehetetlen mindenki igényét tökéletesen kielégítő lezárást csinálni.

De amúgy kiváncsi vagyok, te hogyan képzelted el a lezárását a storynak? :)
Milton avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 10:53:13
#
@hekli96: Az egyik legnagyobb baj (többek közt) az volt, hogy az utolsó pár percben, a klimax után vezettek be egy olyan karaktert, egy olyan célt és egy olyan koncepciót, amiknek semmi köze nem volt az addigi, három részen keresztül felállított történethez, karakterekhez, koncepciókhoz, műfajhoz, semmihez. Erre a minden addigit lezáró, teljesen új dologra kaptál egy alig 5 perces, teljesen egyirányú beszélgetést kevesebb sorral és kontextussal mint amennyi a legelső beszélgetésed alatt volt Nihlus-szal, ami jóformán csak egy gyors ismertető volt az első küldetésedről.

A gond nem igazán az volt, hogy mi kellett volna legyen, hanem hogy minek nem kellett volna lennie. Erre a befejezésre mindent eldobtak, ami azzá tette a Mass Effectet ami addig volt, mind tartalmilag és mind struktúrailag.

Nem értelek viszont ez a galaxis összes űrutazó társadalmának életbenmaradásért vívott kétségbeesett (kezdetben reménytelen) háború volt. Én speciel utálom ha szituációtól függetlenül pure happy endet hoznak ki amerikai stílusban
Igaz nem nekem jött ez a válasz, de; nem az volt a gond hogy vesztettél, az volt a gond hogy minden mástól függetlenül ugyanaz volt a kimenetele az egésznek. Egyébként én se szeretem a pure happy endinget, de a "csak azért legyen sad ending mert az hipster" cucc ugyanolyan unalmas tud lenni, bár itt amúgy sem ez volt a probléma.

Az, hogy mivel jár az annyi, hogy elszigetelődnek a galaxis egyes részei
Szerintem arra gondolt a költő (lehet tévedek), hogy az Arrival története alapján egy relay felrobbanása az adott naprendszer elpusztulását is jelenti. A játék világa többek közt a részletek miatt volt érdekes és hiteles, de a befejezésnél még az ilyen egyértelműeket is figyelmen kívül hagyták (bár közel sem itt volt először instabil a harmadik rész).
no avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 11:15:07
#
@Milton: Pontosan.
egy relay felrobbanása az adott naprendszer elpusztulását is jelenti


És igen anno a ME 1 lexikona nagyon jól fel is volt építve e tekintetben el volt magyarázva benne miért nem volt pl lőszer a fegyverekben miért működtek úgy ahogy...amit a bioware szembe köpött a ME 2 "thermal clip" rendszer bevezetésével.
hekli96 avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 13:31:09
#
@Milton: Arra már nem emlékszem pontosan de asszem azzal a relével volt is valami, meg az felrobbant. A endingekben inkább csak tönkrementek, mintsem egy naprendszert elpusztító robbanás lett volna belőle. Meg menekült táborban azért szidták Sheperdöt mert a batárikat elvágta a galaxis többi részétől így a reaperek könyedén kiirthatták őket a menekülés esélye nélkül. Vagyis a legnagyobb gond az elszigeteltség volt nem a robbanás maga. (Bocs ha tévedek azt a DLC-t nem sokszor vittem végig)
Milton avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 13:41:02
#
@hekli96:
Arra már nem emlékszem pontosan de asszem azzal a relével volt is valami, meg az felrobbant. A endingekben inkább csak tönkrementek, mintsem egy naprendszert elpusztító robbanás lett volna belőle.

Annyi volt vele hogy onnan kezdték volna a Reaperek a támadást, ezért kellett elpusztítani. A belevezetett meteortól felrobbant, ami az egész Bahak rendszert elpusztította.


Az eredeti befejezésben nem csak tönkrementek, hanem felrobbantak. Még a Normandy is pontosan ezelől a robbanás elől menekül. 2:00-tól kezdve:


Meg menekült táborban azért szidták Sheperdöt mert a batárikat elvágta a galaxis többi részétől így a reaperek könyedén kiirthatták őket a menekülés esélye nélkül.
Azért szidták mert a relay okozta robbanás megölt 300.000 bathariant. Onnan már nem volt kinek elmenekülnie, ahol robban egy relay, ott az egész adott rendszernek annyi.
hekli96 avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 14:22:12
#
@Milton: Na igen a mass effect 2-ben egy rendes szupernaova robbanás szerű valamit látunk, míg a 3-ban egy energiamezőt és, hogy felrobban a relé.

Azért szidták mert a relay okozta robbanás megölt 300.000 bathariant.
Igen de ugyebár a relék csak csomópontok, onnan indulva a környező rendszereket hagyományos FTL hajtóművel közelítik meg. Nemhiszem, hogy a batári szülőbolygón 300.000-res volt a lélekszám. Szóval a lényeg, hogy a batárik abban a szektorban éltek aminek a reléje megsemmisült, hagyományos hajtóművel meg nem tudják leküzdeni azt a távot ami a következő csillaghalmazig lenne. Vagyis elszigetelődtek és a bisztos pusztulásba taszította a fajt.
Milton avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 16:44:12
#
@hekli96: Az a szektor csak egy kolónia volt, a szülőbolygójuk egy teljesen másik rendszerben van.
The system has exactly 304,942 inhabitants, according to Project Control data aboard the Project Base.
https://masseffect.fandom.com/wiki/Bahak

Igen, a relay köti össze az adott csomópont más rendszerekkel, de a robbanása az egész csomópontot megsemmisíti. Ha felrobban a relay, nem marad semmi ami menekülni akarna.
Értem amit mondasz, de nem ez volt a játékban. Senki nem említi meg azt hogy az lett volna a probléma, hogy elvesztették a kapcsolatot.
no avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 11:12:01
#
@hekli96: Megjelenéskori verzióról beszélek, nem patchekkel későbbiekről amikor a bioware elkezdte visszalapátolni a ***t, mert a játékosok jobban ismerték a sztorit mint bioware illetékese. WoW esetében is megtörtént ez (Cataclysm - red shirt guy), de ott legalább jól kezelte akkor még a blizz az ilyet és nem nagy arccal küldte el a játékosokat a f*szba (Nincs mobiltelefonotok? - broáf).

Nálam nem feltétlenül az csapta ki a biztosítékot hogy a főszereplő nem élte túl, bár hozzáteszem, amennyiszer megúszta már a kis csapatával akár túl is élhette volna, hiszen egyszer már meghalt és mégis feltámasztották, és igen, valahol jó befejezés lett volna még ha szirupos is, hogy életben marad mindenki aki fontos, de valahol ez lett volna a lényege az összes döntésnek. Ha tragikus befejezést akarok akkor keresek olyan játékot/filmet/könyvet és nem nyomok végig 80 órát hogy számomra nem tetsző befejezést erőltessenek ami ráadásul szembe megy az egész addigiakkal.

Ami inkább baromira nem odaillő volt szerintem, az a snitt utáni "menekülés". Totálisan és teljesen érthetetlen számomra hogy az a csapat, amelyik első között szállt szembe egy felderítő / special ops hajó vezetve egy addig sosem látott, és legendának, lázálomnak tartott ellenségnek:


Majd vettek egy oda útra szóló jegyet egy kifejezetten a reaperek által uralt és lezárt rendszerbe, annak ellenére hogy a galaxis fele renegátnak tartotta őket, mégis levadászták a collectorokat:


Az utolsó nagy csata közben lelépnek hátrahagyva mindenkit, hanyathomlok menekülve:


Gyakorlatilag nem volt olyan döntés a megjelenéskor, hogy a galaxis relatív kevés veszteséggel túlélte, bármekkora sereget is szereztél (kötelező multiplayer rész már undorító volt - maga a multi nem volt rossz, de a kötelezővé tétele az), mert a relék kb mindegyik befejezésben felrobbantak - ha jól emlékszem (mindhárom véget megnéztem akkor). Vagyis az adott naprendszer is megsemmisül, ha a korábbi DLC-t vesszük alapul, amit a bioware nemtörödömségből / elb*szásból nem vett figyelembe. Vagyis jó eséllyel ez a győzelem eléggé pirruszi győzelem - túl nagy ára volt és nem is biztos hogy megérte. És ezzel kb le lett nullázva az egész galaxis abban a ciklusban elért fejlettsége/népessége. Ez minden, csak nem győzelem. Mondjuk ha a nagyobb képet nézzük akkor a következő ciklusban felemelkedő népeknek ezzel már nem kell szembenéznie. Talán. Hacsak nincs egy másik reaper sereg...

Egyértelműen nem lehet minden játékos kedvére tenni és kismillió befejezést írni, de nem ártott volna egy jó befejezés is ahol a galaxis megússza a balhét, a reaperek elpusztulnak/elmennek és vissza se térnek (vehettek volna példát a Bablyon 5 idevágó részéről amikor Sheridan kizavarta az Árnyakat és a Vorlonokat a galaxisból:
https://www.youtube.com/watch?v=-tj4q…tj4qfe9afs - beágyazni nem lehet a 3db yt videó limit miatt) - mindegy is, mindenki aki számít túléli és ami a legfőbb: a naprendszerek nem pusztulnak el, a népek nem vágódnak el egymástól és igen ahol a kis csapat is túléli a vezetőjükkel egyetemben. Hiszen erre ment ki az egész jófiúskodás, a JÓ befejezésre.
Akinek ez nem tetszik, az választhatott volna kevésbé sziruposat és pl csak a főszereplő nem éli túl, vagy lehet ott még fokozni pár befejezéssel ahol sorba hullanak a szereplők és a totális bukta a relék megsemmisülése és a galaxis fejlett fajainak lenullázása, a ciklus azonnal befejezése lehetett volna.

Korai RTS-ekben (C&C-k, Red Alert-ek, Warcraftok, Stracraftok, Total Annihilation, Dark Reign) jellemzően két oldal volt: "kék és piros" és az első részben akármelyikkel is nyertél, jellemzően a "kék" oldal nyerésével indult a második rész története. De ezzel semmi gond: pirosként is el tudtam fogadni hogy nyertem az első részben, de a másodikban a politikai vezetés elb*szta és megint nyernem kellett ismét pirosként. Ott nem éreztem egyszer sem, hogy felesleges volt nyernem az első részben mert a másodikban nem volt hatása. ME3 esetén más volt a helyzet...
hekli96 avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 14:13:12
#
@Palanova: Igen az egy kicsit érthetetlen, hogy miért menekül el mindenki és mész tovább egyedül. Én továbbra is azon vagyok, hogy a tragikus befejezés hangulata végig adott volt a kérdés csak az volt mennyire lesz tragikus, minden elpusztúl és a reaperek megmaradnak, sikerül őket legyőzni de attól még a galaxis kipusztul, vagy sikerül őket legyőzni. Jó befejezés nem lehetséges lángokban áll a világ a végső ütközet elött is. A mostaniaknál pedig jóval nagyobb és hatalmasabb civilzációkat is legyaktak már a reaperek (kezdve a leviatánokkal). Logikátlan lett volna, hogy egy sokkal fejletlenebb, sokkal kisebb számú társadalom legyőzi/elóldözi őket. Igen lehetett volna valami olyan befejezés is, hogy csak felülülírja a programjukat, hogy pl: repüljenek bele egy napba vagy valami de ahhoz is szükség lett volna a reléhálózatra szóval az csak +1 extra végkifejlet az irányítás oldalára. De a katonai győzelemre 0 esély volt a lore szerint.

mindenki aki számít túléli és ami a legfőbb: a naprendszerek nem pusztulnak el, a népek nem vágódnak el egymástól és igen ahol a kis csapat is túléli a vezetőjükkel egyetemben.

Ha eredetileg nem is volt már van nem is 1 megoldás rá. (4 hónap volt ha jól néztem mire kiadták az extended cut free dlc-t, szóval aki nem zero day kezdte a játékot az már alapból ezzel vitte végig) Ugyebár megfelelő haderő összekaparásával a relék nem pusztulnak el, az emberek nem szigetelődnek el, és a csapatod is túléli, sőt mint írtam fentebb a főhős is túléli az egyikben.

Szerintem pedig nem lehet ebben a helyzetben olyan, hogy túl nagy ár, ha csak annyian túlélték, hogy nem pusztúlnak ki a fajok de 0-ról újra kell kezdeni a civilizáció felépítését már pozitívan jöttél ki a vereséghez képest. Ez egy ki-ki háború volt, ha nem nyersz minden ürutazó fajt az utolsó egyedig kiirtanak. A relé hálózatra pedig nincs szükség a reaperek anélkül is tudnak utazni, vagyis a lore szerint lehetséges, szóval ha az összes relét tartalmazó naprendszer el is pusztult sincs akkora gond, a kolóniák előbb utóbb talpra álnak és idővel lesz saját nagyhatótávú FTL rendszerük.
no avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 15:53:35
#
@hekli96:
Logikátlan lett volna, hogy egy sokkal fejletlenebb, sokkal kisebb számú társadalom legyőzi/elóldözi őket.
ME 1 végén mégis szétrúgták a reaper seggét úgy ahogy korábbi ciklusban senkinek sem sikerült. Plusz nem volt a korábbiaknak egy Shepardje és a csapata - plusz a játékos.

Felülírás szerintem nem lett volna megoldás: ugyanaz lett volna mint a Függetlenség napja_ computervírussal egy idegen civilizációt legyőz, hogyne...
hekli96 avatar
10 napja | 2020. 11. 19. 21:54:55
#
@Palanova: "A reaper" azaz 1 db és egy geth flotta, arról nem volt szó, hogy az előző ciklusban 1-et se szedtek le csak arról, hogy mindig végbement a ciklus, de mindegy, a függetlenség napját nem néztem meg amiket hallottam róla nem fogott meg, de itt a reaperek azért lényegében gépek, és az egyik befejezésben átveszed felettük az irányítást.

Sheperd csapata alapvetően a "tresh mobokat" tudja megölni, a komoly ellenfelek maguk a reaperek amiket csak sokszoros túlerővel nagy veszteségek árán, vagy komoly taktikai előnnyel tudtak lelőni (amire nem volt sok példa). Sheperd fő szerepe az információ szerzés, szabotálás, hogy hátráltassa a reaperek terveit és időt nyerjen, plusz a galaxis népeinek összefogása volt.

A reaperek legyőzéséhez űrhajó flotta kell, az viszont szó szerint ki lett jelentve, hogy hagyományos módon nem lehet a háborút megnyerni és az is, hogy kisebb területet népesítettünk be, kevesebb a lélekszám, és technológiában sem tartunk ott mint a proteánok idején, a nagyhatalmú leviathánokat is legyőzték akik teremtették őket, tehát tech szinten egyenlőek voltak és mégis kikaptak.

Semmi nem utalt nekem arra, hogy bármi esélyünk lett volna a reaperek ellen a Crucible nélkül. Az pedig nagyrészt szerencse, hogy erre a ciklusra gyakorlatilag kész terveket kaptunk, és csak a "catalist" mibenléte maradt rejtély az utolsó ciklusban a proteánok elött.
no avatar
9 napja | 2020. 11. 20. 08:46:34
#
@hekli96: Azért csak megírták volna az utókornak hogy ha sikerült egyáltalán egyet is legyőzni, hogy a támadók nem legyőzhetetlenek, ilyen és ilyen fegyverrel legyőzhető...ezzel is reményt adva, felkészítve őket a harcra. Ilyen infó legalább olyan fontos szerintem, mint a ciklus ismétlődésének megakadályozásának a módja.

De végeredményben mindegy is, más véleményen vagyunk és ez így van jól.

Én továbbra is fenntartom hogy a bioware elb*szta, nem kicsit, nagyon. És ezen már nem sok minden segíthet, a kár megtörtént, és erre rátettek az EA-val még egy Andromeda-t is aminek a folytatásának a lehetőségét és a két már beharangozott DLC-t a megjelenése után 3 hónappal elmeszelte az EA, és azóta legszívesebben elfelejtené az egész fiaskót.
Liptik avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 07:00:33
#
Csak legyen Open World-ös.
Milton avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 08:00:25
#
@Liptik: Ha olyan lenne mint az Andromeda-ban akkor inkább ne XD
no avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 22:01:04
#
Ha ez is egy Andromeda-minőség lesz,akkor inkább ne.Nem hiszem,hogy a trilógia minőségéhez fel tudna érni bármilyen új ME játék.
no avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 09:56:46
#
@DrAkhilleuszAtya: Fel tud érni, ha az író nem megy el 2/3-nál a cégtől és nem zs csapatra bízzák a fejlesztést aki 7-9 hónap alatt tákolja össze azt amit évekig b*sztak megcsinálni...vagyis ha nem a bioware "fejleszti".
Milton avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 21:15:50
#
Majd eldől mi lesz ebből. Kezdésnek az is jó lesz ha nem dobják el megint a fejlesztési idő majdnem háromnegyedét a kukába.
Twist avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 21:17:10
#
@Milton: És behoznak legalább egy új színt a befejezéshez 8-)
mikej95 avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 21:30:58
#
@Milton: Lesz majd crafting rendszer és mikrotranzakciók. Virtuális rossz-vas kilója úgy 10x lesz MÉH telepes árnak.
no avatar
11 napja | 2020. 11. 18. 09:55:09
#
@mikej95: mikrotranz a me2 óta benne van...
csuz-li avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 20:38:36
#
Annak örülök, hogy készül a következő, de ezek a képek a fejlesztés korai szakaszában készülnek el, szóval itt még évekről lehet szó, hacsak nem cselesek a fejlesztők és most mutatják be azt, ami már rég kész van.
Twist avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 20:56:16
#
@csuz-li: Ez csak egy remaster lesz. Semmibe sem nyúlnak bele, csak felskálázzák a felbontást és új textúrákat kap minden.
De amúgy igen, ezek koncepció rajzok.
no avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 21:02:53
#
@Twist:
bejelentette a Mass Effect: Legendary Editiont, amely a klasszikus trilógia remastere lesz. Szintén ekkor a cég közzétette a népszerű széria következő részének első teaser képét, most pedig további három kép mutatja be, hogy mire is számíthatunk.


Igen, a ME Legendary remaster lesz, de a hírbeli összes kép már a következő ME-ből van, már ha lehet hinni a Biowarenek.
Twist avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 21:05:00
#
@Palanova: Komoly mondatértelmezési problémák vannak nálam XD Igazad van, én úgy fogtam fel a leírtakat, hogy ezek a remasterhez való képek.
no avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 21:06:41
#
@Twist: Na igen abban igazad van hogy a Legendary csak remaster lesz, pedig egy teljes újrázás kellett volna neki, motorváltással együtt, egységes alapokon és nem ilyen szedett-vedetten mint ahogy kiadásra került az eredeti trilógia.
csuz-li avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 22:12:20
#
@Twist: Én meg már csak egy kévét kérnék... :)
no avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 21:05:05
#
@csuz-li: Hja, még az is lehet hogy elkaszálják, annak ellenére, hogy már a ME 2-3-A is tele van mikrotranzakcióval.
TRACERHD avatar
12 napja | 2020. 11. 17. 20:12:54
#


Lite versions: