Új stúdiót nyitott a Bethesda

Szerző: xoki | 2019. November 13. | hír | 6 hozzászólás

A Bethesda bejelentette, hogy Roundhouse Studios néven egy új stúdiót nyitott, ezzel megmentve a nemrég bezárt Human Head dolgozóit.

A Bethesda állítása szerint az új fejlesztőcsapat eddig még bejelentetlen projekteken fog dolgozni, vagyis egyelőre nem tudni, hogy pontosan milyen játékokat készítenek majd. A Human Head Studios eredetileg olyan játékokon dolgozott, mint a Prey, Brink, The Quiet Man és a Rune széria. A stúdió legújabb játéka, a Rune 2 pedig tegnap jelent meg.

A Bethesda vezető alelnöke, Todd Vaughn elmondta, hogy sajnálattal hallották a Human Head Studios nehézségeit, ezért izgalommal töltötte el őket a stúdió felvásárlásának, illetve kisegítésének lehetősége. A Bethesda állítólag már korábban is megpróbálkozott a felvásárlással, de ezt hivatalosan egyik fél sem erősítette meg.

Rune 2
Rune 2
Rune 2
Megjelenés: 2019. November 12. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: Studio 369
Hozzászólások: 6
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
xCube avatar
Máig fogalmam sem volt róla, hogy egyáltalán készül egy folytatás. Írnak róla amit írnak és azért megnézem. Van egy olyan sejtésem, hogy azért lehet bugos, mert a bezárás előtt ki akarták adni, így viszont nem lesz benne javítva már semmi. Több olyan infót is láttam keresés kőzben ami azt írta, hogy 2020 -ban kellett volna elvileg megjelennie. Ez sokmindent megmagyaráz, ami a játék állapotát illeti.

A csapat játékai ugyan nem voltak világmegváltó címek, de annyira rosszak sem. A Prey szerintem egy meglehetősen alulértékelt hidden gem és a Rune is egy nagyon élvezetes akciójáték. A Dead Man's Hand azért tényleg necces és az utóbbi évek munkái sem díjnyertes alkotások azt meg kell hagyni. Bedolgozóként viszont ezalatt nem végeztek rossz munkát.
0
0
0
0
gigazte avatar
Ez a Rune 2, teljesen belepasszol a Bethesda félkész bugos játékai közé! Ha tartják ezt a tendenciát akkor a végén még a Bethesda egyik vezető fejlesztőcsapata lehetnek! 😆
0
0
0
0
no avatar
Igen ők pont a kisegítésről híresek 😊 Előbb hiszem el azt, hogy másodjára a másik fél kényszerhelyzetéből adódóan sikerült a felvásárlás, az alkalmazottakat meg küldik le a bányába kifaragni a következő vault-ot, csak hogy minimális okuk legyen elkérni a következő havidíjat 😕
0
0
0
0
💬 3
susguy avatar
@LordSzalko: Nem konkrétan a Bethesda fejlesztő részlegéhez csatlakoznak, saját stúdiójuk lesz (Roundehouse) és a Bethesda csak kiadóként lesz jelen, úgy hogy még van remény számukra. Lehet a Bethesdát utálni (meg is érdemlik), de a kiadóként támogatott fejlesztőket eddig nyugton hagyták (Dishonored, Wolfenstein, Doom, The Evil Within, Prey). Ha ez így marad, még jól is járhat mindenki.
0
0
0
0
no avatar
@susguy: Lehet én vagyok a pesszimista, meg borúlátó, de:
1. egy stúdió tönkrement, mert a játékai pénzügyileg alul teljesítették azt a minimumot ami ahhoz kellett hogy talpon maradjanak
2. majd alapítanak egy új stúdiót kb ugyanazok
3. nyakukba kapják a kiadó fejeseit pluszba

Mitől lesz az új stúdió jobb? Mitől fog hirtelen jobb játékokat készíteni? Az egyetlen ami talán megmentheti az új stúdiót ha olyan IP-khez férnek hozzá amihez addig nem, és készítenek egy sikeres, vagy legalább pénzügyileg kifizetődő játékot.

Anno a WoW-ban voltak ilyenek: a raider mag kilépett a guildből mert nem haladtak. Alapítottak egy új guildet, és ott sem haladtak, majd alapítottak egy másikat hogy ott hátha haladni tudnak, Spoiler!
ott sem haladtak
0
0
0
0
susguy avatar
@Palanova: Fingom sincs a cégről, annyit mondtam hogy kiadóként a Bethesda eddig még nem igazán volt hibáztatható. Ha itt is ugyanúgy járnak akkor rip, de ez valószínűleg nem azon fog múlni hogy a Bethesda bányászni küldte őket (ahogy a WoW-ban sem a guild volt a hibás, hanem a raider mag).
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció