Menu
Új stúdiót nyitott a Bethesda
Szerző: xoki, 2019. november 13., hír

A Bethesda bejelentette, hogy Roundhouse Studios néven egy új stúdiót nyitott, ezzel megmentve a nemrég bezárt Human Head dolgozóit.

A Bethesda állítása szerint az új fejlesztőcsapat eddig még bejelentetlen projekteken fog dolgozni, vagyis egyelőre nem tudni, hogy pontosan milyen játékokat készítenek majd. A Human Head Studios eredetileg olyan játékokon dolgozott, mint a Prey, Brink, The Quiet Man és a Rune széria. A stúdió legújabb játéka, a Rune 2 pedig tegnap jelent meg.

A Bethesda vezető alelnöke, Todd Vaughn elmondta, hogy sajnálattal hallották a Human Head Studios nehézségeit, ezért izgalommal töltötte el őket a stúdió felvásárlásának, illetve kisegítésének lehetősége. A Bethesda állítólag már korábban is megpróbálkozott a felvásárlással, de ezt hivatalosan egyik fél sem erősítette meg.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 6
xCube avatar
31 napja | 2019. 11. 14. 15:11:50
#
Máig fogalmam sem volt róla, hogy egyáltalán készül egy folytatás. Írnak róla amit írnak és azért megnézem. Van egy olyan sejtésem, hogy azért lehet bugos, mert a bezárás előtt ki akarták adni, így viszont nem lesz benne javítva már semmi. Több olyan infót is láttam keresés kőzben ami azt írta, hogy 2020 -ban kellett volna elvileg megjelennie. Ez sokmindent megmagyaráz, ami a játék állapotát illeti.

A csapat játékai ugyan nem voltak világmegváltó címek, de annyira rosszak sem. A Prey szerintem egy meglehetősen alulértékelt hidden gem és a Rune is egy nagyon élvezetes akciójáték. A Dead Man's Hand azért tényleg necces és az utóbbi évek munkái sem díjnyertes alkotások azt meg kell hagyni. Bedolgozóként viszont ezalatt nem végeztek rossz munkát.
gigazte avatar
31 napja | 2019. 11. 13. 23:15:28
#
Ez a Rune 2, teljesen belepasszol a Bethesda félkész bugos játékai közé! Ha tartják ezt a tendenciát akkor a végén még a Bethesda egyik vezető fejlesztőcsapata lehetnek! XD
LordSzalko avatar
31 napja | 2019. 11. 13. 20:53:48
#
Igen ők pont a kisegítésről híresek 8-) Előbb hiszem el azt, hogy másodjára a másik fél kényszerhelyzetéből adódóan sikerült a felvásárlás, az alkalmazottakat meg küldik le a bányába kifaragni a következő vault-ot, csak hogy minimális okuk legyen elkérni a következő havidíjat :-/
Milton avatar
31 napja | 2019. 11. 13. 21:20:56
#
@LordSzalko: Nem konkrétan a Bethesda fejlesztő részlegéhez csatlakoznak, saját stúdiójuk lesz (Roundehouse) és a Bethesda csak kiadóként lesz jelen, úgy hogy még van remény számukra. Lehet a Bethesdát utálni (meg is érdemlik), de a kiadóként támogatott fejlesztőket eddig nyugton hagyták (Dishonored, Wolfenstein, Doom, The Evil Within, Prey). Ha ez így marad, még jól is járhat mindenki.
no avatar
31 napja | 2019. 11. 14. 06:38:24
#
@Milton: Lehet én vagyok a pesszimista, meg borúlátó, de:
1. egy stúdió tönkrement, mert a játékai pénzügyileg alul teljesítették azt a minimumot ami ahhoz kellett hogy talpon maradjanak
2. majd alapítanak egy új stúdiót kb ugyanazok
3. nyakukba kapják a kiadó fejeseit pluszba

Mitől lesz az új stúdió jobb? Mitől fog hirtelen jobb játékokat készíteni? Az egyetlen ami talán megmentheti az új stúdiót ha olyan IP-khez férnek hozzá amihez addig nem, és készítenek egy sikeres, vagy legalább pénzügyileg kifizetődő játékot.

Anno a WoW-ban voltak ilyenek: a raider mag kilépett a guildből mert nem haladtak. Alapítottak egy új guildet, és ott sem haladtak, majd alapítottak egy másikat hogy ott hátha haladni tudnak, Spoiler!
ott sem haladtak
Milton avatar
31 napja | 2019. 11. 14. 08:07:00
#
@Palanova: Fingom sincs a cégről, annyit mondtam hogy kiadóként a Bethesda eddig még nem igazán volt hibáztatható. Ha itt is ugyanúgy járnak akkor rip, de ez valószínűleg nem azon fog múlni hogy a Bethesda bányászni küldte őket (ahogy a WoW-ban sem a guild volt a hibás, hanem a raider mag).


Lite versions: