Star Wars Jedi: Fallen Order - a KOTOR 2 írója is dolgozott a játékon
Egyelőre nagyon keveset tudni a Respawn Entertainment Star Wars-játékáról, viszont korábban kiderült, hogy a Star Wars Jedi: Fallen Order leleplezésére áprilisban fog sor kerülni.
Chris Avellone egy sokak által ismert dizájner és író, aki olyan népszerű játékokon dolgozott, mint a Fallout 2, Planescape: Torment, Neverwinter Nights 2, Fallout: New Vegas vagy a Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. Nemrég Twitteren rákérdeztek, hogy a Dying Light 2 mellett milyen játékokon dolgozik jelenleg, és sokak meglepetésére elárulta, hogy nemrég fejezte be a Star Wars Jedi: Fallen Orderen végzett munkáját. Ezenkívül pedig az is kiderült válaszából, hogy egy hónapon belül számíthatunk majd egy újabb nagyágyú bejelentésére.
A Star Wars Jedi: Fallen Order idén ősszel jelenik meg, és az eddigi információk alapján egy akció/kaland cím lesz, amely állítólag csak az egyjátékos módra fókuszál majd. A hír hallatán a hype sokkal nagyobb lett, hiszen Chris Avellone rengeteg sikercímen dolgozott az utóbbi időben. Ráadásul, mivel az egyik legjobb és legnépszerűbb játék, a KOTOR 2 írója is volt, a legtöbben egy hasonló kaliberű játékot szeretnének látni a Respawn csapatától.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Respawn Entertainment
WTF??? Annál bugosabb, félbehagyottabb szar nem sok volt.
Még a kiadott állapotot tekintve is teljesen igaz az idézett állítás.
Ettől függetlenül szerintem több és jobb SW élményt kínált a Kotor 2, ami persze részben a műfajnak köszönhető, és egyáltalán nem az Outcastet minősíti. Persze kinek mit jelent a Star Wars élmény.
Egyszer játszottam végig, aztán soha többé még bottal se.
Kotor1-et legalább tízszer. És irtóra fájt hogy a kettest elcseszték, nagyon sok potenciál volt benne amiből semmi sem lett 😞
Mellesleg már nagyon rég óta van hozzá unofficial fix, ha valaki csak amiatt hisztizne, de az alapjáték sem volt egy "bugos szar". Nekem legalábbis nem volt vele túl sok gondom, pedig jóval többször vittem végig mint az első részt. Kidolgozták a belüket amennyire tudták az időhatár előtt, ezerszer jobban jártunk ezzel mint a semmivel.
Vizuálisan nagyon látványos,kérlek áruld el egy kardos játékba miért baj az ha látványosak az ölések???Ennyi erővel a lövöldözős játékokba minek tegyünk találat/tántorodás animációt,vagy a Mortal Kombatba is teljesen feleslegesek a kivégzések....
Létjogosultsága azért van még kb a dobozosnak mert sokszor tényleg néhány ezerrel olcsóbb ha előrendeled itthon mintsem a mai standard 60 eurós ~ 19 ezres játékcímek platformon belül.(fentebbi steam stb.) Persze ha elég türelmes vagy kivárni 2 napot a futárig vagy elmászol a boltig.