Shadow of the Tomb Raider: különböző nehézségi szintek néhány játékelemhez
A Shadow of the Tomb Raider lehetőséget ad a nehézségi szintek alaposabb személyre szabására.
A teljes játék nehézségi szintje helyett lehetőség lesz néhány játékelem esetében különböző nehézséget is beállítani. Összesen 4 fajta közül lehet majd választani, vagyis: Easy, Normal, Hard és Deadly Obsession. A játékosok lehetőséget kapnak a harc, a felfedezés és a puzzle nehézségének beállítására. Például ez tökéletes lesz azok számára, akik kihívást keresnek a fejtörőkben, de nem szeretnék, ha az ellenségek túl nagy gondot okoznának a játék során.
A nehézségi szint csökkentésével több segítséget ad a játék, hogy merre kell menni, illetve könnyebben észrevehetjük a megmászható falakat. Könnyű nehézséget kiválasztva a fontos utakat fehér festékkel jelölték, amely közepes szinten már alig látszik, nehéz szinten pedig láthatatlan. A Deadly Obsession pedig mindhárom elemre hatással van és nem változtatható meg a játék során.
A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én jelenik majd meg.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Crystal Dynamics, Eidos Montreal, Nixxes Software
Egyébként az igaz hogy a legend, anniversairy és underworld jóval nehezebb volt mint a 2013-mas és azutáni. És nem volt vele semmi gond 😀
A régieken egy pályarész átvitele több időt vett igénybe mint most az új részt végigjátszani.