Októberben tíz új játék fog DLSS támogatást kapni

Szerző: xoki | 2021. October 13. | hír | 7 hozzászólás

Az Nvidia DLSS technológiájához egy RTX GPU-ra van szükség, viszont ezekhez a kártyákhoz még mindig nehezen lehet hozzájutni. Mindenképpen szerencsésnek mondhatjátok magatokat, ha már egy ilyen modell muzsikál a gépetekben, főleg, ha a lejjebb felsorolt játékok egyikével terveztetek játszani.

Még ebben a hónapban tíz új játék fog DLSS 2.0 (vagy újabb, például 2.3.1) támogatást kapni: a frissen megjelent Back 4 Blood, illetve a Crysis Remastered Trilogy, a Baldur's Gate 3, a Chivalry 2, a Sword and Fairy 7, az Alan Wake Remastered, a F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch, a Swords of Legends Online, a Shadow of the Tomb Raider és a Rise of the Tomb Raider. Utóbbi 2015-ben jelent meg, ezért egy kicsit meglepő, de a rajongók számára mindenképpen jó hírnek számít, hogy a Rise of the Tomb Raider is felkerül a támogatott játékok listájára, hiszen a DLSS-t általában újabb címeknél alkalmazzák.

Az Nvidia nyolc játéknál le is tesztelte a DLSS-teljesítményt több RTX 30-as és 20-as szériába tartozó kártyával:

A felsoroltak közül három játék már elérhető (Back 4 Blood, F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch, Alan Wake Remastered), miközben a Baldur's Gate 3, a Swords of Legends Online és a Crysis Remastered Trilogy a hét vége felé kapja meg a frissítést, ahogy a Crysis is, mivel a hivatalos megjelenése október 15-én esedékes. A Shadow of the Tomb Raider és Rise of the Tomb Raider DLSS támogatása október 18-án, a Sword and Fairy 7-é október 21-én, a Chivalry 2-é pedig 26-án érkezik.

Hozzászólások: 7
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MaximumGame avatar
Crysis ba nagyon kell.... mert 2mag 4 szállat eszik max... szar lett a Remastered !
0
0
0
0
bukta2 avatar
Alakul ez! Reméljük megmarad a jó szokásuk! Az ilyen dolgok kitolják a VGA-k felhasználási idejét! Csak tegyék bele amibe csak tudják! Bár AMD-sként az FSR nek vagy a közelgő intel cuccának a jövőben jobban örülnék! :D
0
0
0
0
💬 3
Andor1997 avatar
@bukta2: Reméljük később a "normál" FPS nem csak ezen manipulációs eszközök segítségével lesznek elérhetőek és kb ez lesz a megszokott.....🤕
0
0
0
0
enslaved avatar
@bukta2: Nem egy rossz dolog ez 4k esetében, csak nem régi játékokat kellene ezzel felturbózni, hanem az újakat. Igazából az a nagyobb probléma, hogy egy 3080 sem képes egy Valhallát stabil 60 fps - en tartani. A DLSS eddig is a 4k - ról szólt mondjuk.
0
0
0
0
bukta2 avatar
@enslaved: A mostani CitizenCon on elvileg szó volt az FSR-ről hogy jön a Star Citizen-be is majd (egyszer...) na ha valamibe akkor abba a játékba nagyon kellene valami ilyesmi! :D
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció