Nyílt világú Star Wars-játékot készít a Ubisoft
Szerző: xoki | 2021. January 13. | hír | 57 hozzászólás
A Ubisoft és a Massive Entertainment bejelentették, hogy egy új Star Wars-játékot készítenek. Ez pedig egyben azt is jelenti, hogy mostantól nem csak az EA fejleszti majd a népszerű univerzumon alapuló játékokat.
A csapatok a Lucasfilm Games közreműködésével egy nyílt világú, történetközpontú címen dolgoznak, de sajnos egyelőre nagyon kevés információt kaptunk a készülő projektről. Annyi biztos, hogy a The Division 2 és a The Crew direktora, Julian Gerighty tölti majd be a kreatív igazgatói szerepet, illetve kiderült még, hogy a játék alá a Snowdrop Engine kerül.
Hozzászólások: 55
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ha valamit már előre szaroznak az legyen tényleg szar, kérem szépen!
De úgy látom ha 1050 Ti kártyád van akkor nincs mitől tartanod 😀
Ebből kiindulva nem hiszem hogy division szint fölé tudnának emelkedni, hiszen ott a saját mércéjüket is rendre alulmúlják. Divisonben is csak a valódi helyszínek azok amik ütnek, egyébként közel nulla saját maguk alkotta terep van benne. Nem kellett a semmiből egy várost kitalálniuk, mert ott volt NY vagy DC. De azokon kívül nem is merészkedtek, mert ó jaj akkor ki kellene találni valamit maguktól.
És akkor ezek után egy teljesen kitalált világban akarnak valamit alkotni. Önbizalom az van.
És ha már SW kis érdekesség:
még fiatal vagy, ajánlom próbálj ki más gameket,szélesítsd a látókörödet,nem foglalkozva a fejlesztő/kiadó nevével
pl mintha a halálosabb irambant mondaná valaki kedvenc filmjének ,miközben az nem éppen nevezhető egy film remeknek,a maga egyszerű módján szállítva x időnként a folytatást, ami tudja hozni azt a szintet mint az előző részek,de ennyi.
visszatérve az eredeti témára, egy obsidiannak jobban örültem volna
Assassin’s Creed: star dogs
Assassin’s cry: star division
vagy a hogyishívják átállt rohamosztagos a csajával szintén a Millenium Falconra a 9.-ben
Csak reménykedem abban hogy ha lesz benne fénykard, akkor az nem csak narancssárga vonalakat fog hagyni az ellenfelen, hanem Jedi Academy szintű csonkolásokat láthatunk.
Meg aztán lehet fénykard csak említés szintjén lesz benne. Mi meg valami csempészek leszünk.
Ha kasztalapú lesz, vegyük a massive elmúlt 6 évét alapul, akkor tippre lövöldözős lesz, valami division 2 reskin félét látok ebből, ha 1-2 éven belül ki akarják adni, és a player nem kardozhat. Attól még lehet melee ellenfél, akár fénykardos is...és tippre csak egyik oldalt mutatja be, de kétlem hogy csak a Birodalom szemszögéből készült történetet mernének kiadni (lázadók levadászása, falvak lemészárlása, utcán random menekülőkre lövöldözés, random bolygók/városok megszállása nem éppen PC műfaj még ha USA kompatibilis is), így adott hogy a másik oldal lesz, valami Rouge One féle szedett-vedett társakkal lehet nekiesni a Birodalomnak, halomra öldösve a random arctalan rohamosztagosokat. Pl ott volt pár olyan jelenet amit simán fel lehet használni egy SW openworld TPS-ben, vagy a Solo-ból pl a "vonatrablás".
Szerk: értem hogy ez is a sajátjuk, de akkor minek fejlesztették ki? És miért nem az unvil t turbózták?
És attól hogy az AC és a Division nem sokban tér el annak nem a motor az oka.
És marharégi motor és a Valhalla - val elértem teljesítőképességének a határát.
A Snowdrop pedig a Division-höz lett fejlesztve...
Ami a legfontosabb, lehessen benne saját kosztümizálható hajónk, amivel lehet űrcsatázgatni vagy mi...
Azt hiszem ennyi.
Befejeztem a kívánságműsort...
Szóval lehetne ennél még jobb, sőt. Csak nem értem miért nem tudják, vagy nem akarják megugrani ezt a szintet. Sok játék a lassan 13-14 éve kiadottt GTA 4 szintjét sem tudja megütni... a grafika meg már nem érdekel, sokan erre verik a nyálukat pedig nyilvánvaló hogy ennél sokkal fontosabb dolgok is vannak amik számítanak egy játékban, szerintem már nincs ,,csúnya'' játék, az az időszak rég lejárt. De ez csak az én véleményem 😀
Szerk: vagy ott van még a Last of Us I, II, ott is milyen durva az AI meg úgy kb minden, ha akarnak és jó a fejlesztőcsapat akkor lehet nagyot alkotni.