Microsoft Flight Simulator: a letöltési idő nincs hatással a Steames visszatérítésekre
A Microsoft Flight Simulator közel 130 GB szabad helyet igényel, viszont a Steamről valójában csak egy 532 MB-os klienst kell leszedni, és minden más a játék elindítása után fog letöltődni.
Lényegében a teljes játék egy frissítésként települ fel, emiatt a fájlok letöltése a játékidőbe is beleszámít. Természetesen a felhasználók legnagyobb részénél ez több órát is kitesz, ezért ez a folyamat sokaknál kiverte a biztosítékot, hiszen két óra eltelte után már nem tudják visszakérni a pénzüket, ha esetleg nem kedvelnék meg a játékot.
Szerencsére a Valve most tiszta vizet öntött a pohárba, és a játékosok örömére elárulták, hogy a letöltési idő nem fog beleszámítani a pénzvisszatérítési határidőbe. Ezenkívül pedig jelenleg folyamatosan együttműködnek a Microsofttal, hogy megoldást találjanak a letöltés okozta nehézségekre.
Műfaj: Szimuláció
Fejlesztő: Asobo Studio
Pedig akkor még mindig nem vagy elég bölcs, ha azt hiszed, hogy nem tanulhatsz/tudhatsz meg valamit egy nálad (sokkal) fiatalabbtól. 😃
Értem én mit akarsz kihozni, majd biztosan kap patchet, de addig ki lehet bírni azt az alacsonyabb beállítást is.
Ha már autós példa, amíg 130 van addig 130 van, aztán majd jön az a feloldótábla, ahonnan aztán lehet menni ezerrel. (szar példa volt, de most megteszi ez is)
¯\_(ツ)_/¯
Egyébként abban egyet értek, hogy alapvetően már vásárlás előtt tudni illene a kedves vásárlónak hogy miről szól a játék. Ettől függetlenül nem hiszem hogy sokkal nehezebben elképzelhető ennél a játéknál a refund igénylése mint bármely másiknál.
Engem speciel nem hozott lázba, de refund helyett csak szimplán meg sem vettem. Bár mindenképpen jó mókának tűnik felfedezni benne ezt-azt, és mindenképpen dícséretes hogy milyen jól rakták össze a "mapet", de 70 ercsi nekem sok egy interaktív google maps-ért amit valószínűleg nagyon hamar meg is unnék.