Megerősítették a Call of Duty: Warzone 2.0 rajtjának időpontját

Szerző: xoki | 2022. September 16. | hír | 7 hozzászólás

A szivárgásoknak köszönhetően már több mint egy éve tudunk a Warzone 2.0 létezéséről, de az Infinity Ward ezúttal hivatalosan is leleplezte a következő Warzone-t, illetve annak megjelenési dátumát is.

A Warzone 2.0 rajtja a Modern Warfare 2 „Season One” kezdetének napja, azaz november 16-a lesz, vagyis mindössze két hét várakozásról van szó az MW2 megjelenéséhez képest. Ahogy az várható volt, az új Warzone egy teljesen új pályával (Al Mazrah) érkezik, amely 18 fontos pontból tevődik össze. Ezek nagy része pedig biztosan ismerős lesz a régi rajongóknak.

A Warzone 2.0 átveszi majd a Modern Warfare 2 játékmechanikáit, szóval a mozgás, a lövöldözés és a fegyverkezelés apró módosításaival számolhatunk. A Modern Warfare 2 egyébként egy külső nézetes, és egy új Escape from Tarkov-inspirálta móddal érkezik majd.

A Call of Duty: Modern Warfare 2 október 28-án, míg a Warzone 2.0 november 16-án válik majd elérhetővé.

Call of Duty: Warzone 2.0
Call of Duty: Warzone 2.0
Call of Duty: Warzone 2.0
Megjelenés: 2022. November 16. (PC)
Műfaj: Akció, FPS, Battle Royale
Fejlesztő: Infinity Ward
Hozzászólások: 7
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Ez a pálya ilyen közel keletes feeling igaz?
0
0
0
0
thug85 avatar
Első videók alapján már alpha állapotában is köröket ver a Calderára. Nekem nagyon bejön eddig, de majd játék közben kiderül milyen. Egy jól sikerült SBMM rendszerrel bármilyen jó pályát haza lehet vágni, már ami a játékélmémyt illeti.
0
0
0
0
💬 3
MrPAYER avatar
@thug85: Lesz finomitás az SBMM működésében, nem csak a K/D-t veszi majd alapul, score p. min, avg. lifetime, travelled distance stb. stat is befolyásolni fogja, hogy kikkel dob össze, hogy a lehető leginkább hozzád hasonló játékosokkal kerülj össze. A magas avg. lt. például azt jelenti, hogy illető lassan, megfontoltan, már-már campelős tempóban halad, így ha ilyen vagy te is nem valószínű, hogy tele lesz a lobby jumpshooter sweatekkel, míg ha ez az érték alacsony és a habitusod inkább a beugrok középre és gyors lekapok párat mielőtt kifekszek tengelyen mozog akkor a többiek is hasonlóak lesznek. Elméletben. A gyakorlat meg majd kiderül.
0
0
0
0
Legendrush27 avatar
@MrPAYER: Nem feltétlen jó megközelítése a tökéletes játék élménynek. Egy autóversenyzős játékban jobban el tudnám képzelni. Aki roncsderbizni akar azt dobja össze a többi őrülttel, aki még szimulátorozni akar azt meg olyanokkal ,de egy háborús játékban unalmas lesz pl a camperek camperek ellen.
0
0
0
0
MrPAYER avatar
@Legendrush27: Pont, hogy jó a megközelítés. A camperek nem találkoznak senkivel, megunja és elkezd mozogni inkább aztán átkerül egy idő után oda ahol a többiek se egy sarokba gubbasztva várják a kört és tud fejlődni a játékban, talán arra is rájön, hogy így kell játszani nem pedig kotlani fél óráig egy tetőn.
0
0
0
0
no avatar
Törölt hozzászólás
0
0
0
0
💬 2
johnny632 avatar
@Noressz: Miért? 2 gyilkolás között jobban szeretsz virágok között egy réten hemperegni, vagy tó parton horgászni? 😁
0
1
0
0
MrPAYER avatar
@Noressz: Én azt mondom, hogy nem a tematikán múlik hanem a felépítésen. Calderán rengeteg az open, casualként szinte lehetetlen érdemben érvényesülni. Verdansk jobb volt a rengeteg épület, illetve azok kidolgozása miatt, magas, többszintes tömbházak, lakótelepek, stb. Ha jobban megnézed Al Mazrah térképét akkor láthatod, hogy egymást érik szinte az épületek itt is, kevés az üres puszta és ezt szeretted te is és mindenki is Verdanskban csak maximum nem tudod megfogalmazni mert nem jöttél rá. Al Mazrah City egy ígéretes downtown v2, ahol ki/be könnyen lehet jutni épületek takarásában mert minden irányból kisebb falvak veszik körbe. Csalóka a térkép mert kicsinek tűnik az épületekhez képest holott nagyobb lesz mint Verdansk, ebből feltételezem azt, hogy az épületek is nagyok lesznek, nem minden kádár kocka méretű mint Calderán. Egyedül Observatory kérdéses nekem, hogy mennyire lesz high ground, Peak az valami borzalom a jelenlegi pályán, hogy mennyire megmászhatatlan és nulla a fedezék. Fortress jónak tűnik, ugyanúgy egy pályaszéli, periférián kívűli POI mint Prison volt, sokan választották anno kezdőzónának. Összességében nekem Verdansk like-nak tűnik ez az Al Mazrah, nem lesz vele különösebb probléma szerintem.

Az pedig, hogy stílusában nem viszi tovább ezt a ruszki/ukrán vonalat úgy gondolom egyértelmű, a kampány is főleg az arab jellegű Al-Qatala-ról és Mexikóról fog szólni. Az erős napfény miatt pedig jobb lesz a visibility ezzel elkerülve az olyan (egyébként nem feltétlenül szándékos) bújtatott pay-to-win mikrotranzakciókat mint Rose volt.
0
0
1
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció