Mass Effect: Andromeda - nem javít az animációkon az első napos patch
Szerző: xoki | 2017. March 18. | hír | 31 hozzászólás
Már egy ideje tudni, hogy a Mass Effect széria hamarosan megjelenő része első napos frissítést fog kapni, amelyben több fontosabb hiba is javítva lesz.
A Mass Effect: Andromeda vezető dizájnere, Ian Frazier elmondta, hogy az említett első napos patch nem javít az animációkon, és egyelőre nem várható a karaktermodellek ráncfelvarrása sem, pedig még eltűnő karakterekre is felfigyelhetünk. A rajongóknak nem igazán tetszik az, ahogy karakterük kinéz és mozog. Ezzel kapcsolatban kérdezte a BioWare-t egy rajongó, hogy helyet kapott-e valamiféle javítás a játék megjelenésének napján érkező frissítésben. A válasza értelemszerűen nem volt. Később hozzátette, hogy további patchek várhatóak, de hogy mi kap helyet bennük, azt egyelőre ő sem tudja.
Mass Effect: Andromeda
Megjelenés: 2017. March 21. (PC)
Műfaj: Akció, TPS, Akció RPG
Fejlesztő: BioWare
Műfaj: Akció, TPS, Akció RPG
Fejlesztő: BioWare
Hozzászólások: 29
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nem tudom milyen sci-fi vagy fantasy regényt olvastál de azt egy -senki sem hallott róla- író írhatta még kezdőként. Amiről te írtál az animékben és mangákban/képregényekben van. Na de minek is olvasnál a hihetetlenül erős kard megtalójának a szomszédjáról aki -miközben főhösünk megmenti az országot/világot otthon ül pipázik és csak hírből hall a hőstettekről.
Na de most a játékról: mivel már kijött és kijátszották (legalábbis én) elmondható, hogy pár ember kivételével senkinek sem volt bugos. Na az igaz, hogy a mimika őskori de kibírható.
Ha olvastál életedben legalább egy sci-fi (ne adj isten fantasy) regényt, akkor azt neked is el kell ismerned, hogy a karakterek igazán sablonosak.
Spoiler!
Viszont az is szomorú, hogy nem tudnak normális animációkkal kihozni egy AAA játékot.
A gond az arcokkal van, amit mindenki látni fog beszélgetések alatt (amikből egy ilyen játékban nincs kevés). Valakit nem zavar (én is túlélem őket), de könnyű elképzelni, hogy nagyon ki tud zökkenteni bizonyos embereket a játék világából a semmibe meredő fapofák, vagy az önálló életet élő szájak. Ennek már elég hamar fel kellett volna tűnnie a fejlesztés során a fejlesztőknek, és fixálni sem lesz egy könnyű dolog, ha egyáltalán lehetséges, mert ez egy elég mélyre nyúló technikai probléma.
az általad felsorolt hibákkal egyszer sem találkoztam a witcher-ben
A küldetések terén sem volt tökéletes.
Spoiler!
Szóval mire úgymond tökéletesre csiszolták addigra kellet több mint egy év, plussz több gigányi patch. Persze azóta jött hozzá két hatalmas kiegészítő is.
Félreértés ne essék, imádom a Witchert. Csak ezeket a dolgokat már mindenki elfelejtette és most nagy divat lehúzni az Andromédát, mert volt rá öt évük és így se lett tökéletes. (Ja, hogy semmi sem az, erre nem is gondoltam.)
Kíváncsi lennék a sok kritikusra, hogy mégis mennyit játszottak vele és mondták a storyra, meg a karakterekre, hogy sablonosak. De van egy olyan gyanúm, csak gyors megnézték azt a bizonyos első 17 percet aztán gondolták, na a pénzünket elutalták gyors összehányunk egy tesztet azt kész. Én konkrétan a Batman v Superman óta nem olvasok kritikát. Mivel azt is mindenki lehúzta viszont nekem ezidáig a legjobb DC film.
Hozzáteszem, hogy én pont olyan szívesen játszok ma a Witcherrel vagy lassan egy Andromédával mint a Gothic első részével, ami valjik be nem mai darab, de ugyanúgy nagyon leköt. (nemhiába az volt életem első játéka)
Na ez lenne a szerény véleményem. A kritikusok Spoiler!
Arra azért kíváncsi vagyok, a hibáktól eltekintve mennyire lesz játszható (irányítás, fizika, ellenségek taktikája) és a történet milyen is lesz. Eddig mindegyik ME tetszett hibákkal együtt is.
Az volt a cég legelső játéka, az lett volna a meglepő, ha tényleg semmi baja nem lett volna. Szubjektíven lehet mondani, hogy "nekünk így tökéletes", objektíven azért be kell vallani, hogy bőven voltak ott hibák.
Ilyen többször is volt rengeteg játéknál és a rendes megjelenés után kiderült, hogy csak pár ember tapasztalja.
Úgy tudtam, idővel előre haladunk a technológiában, nem visszafele.
Az első Witcher egy káosz volt, jóval rosszabb helyzetben volt, mint akár az első Mass Effect. A harmadik Witcher pedig már kenterbe veri bármelyik Mass Effect részt, vagy akármelyik más RPG-t.