Ilyen látványt fog elénk tárni a The Witcher 3 next-gen frissítése
Nem sokkal a megjelenési dátum leleplezése után a CD Projekt Red végre megvillantotta rendkívül népszerű szerepjátékának következő generációs frissítését. Ennek köszönhetően kiderült, pontosan mekkora grafikai fejlődésre számíthatunk, illetve több érdekes részletre is kitértek.
A játék ray-traced global illumination, ray-traced ambient occlusion, DLSS és FSR 2.0 támogatással érkezik. PS5 és Xbox Series X konzolokon teljesítmény módban 60 fps is elérhető, miközben a minőséget előtérbe helyező módban, bekapcsolt ray tracinggel 30 fps-re lehet számítani. A fejlesztők emellett átdolgozták a növényzetet, valamint feljavították a textúrákat és a LOD-ot. Sajnos a ray tracing és a feljavított textúrák nem minden esetben szembetűnőek, de például Ciri és Geralt páncélja sokkal kidolgozottabb lett.
A CD Projekt Red természetesen a bugokat sem kímélte, illetve néhány QoL változtatással is előálltak. Például lehetőség lesz a bejátszások szüneteltetésére, és a felirat mérete is megváltoztatható lesz.
A The Witcher 3 következő generációs frissítése december 14-én érkezik Xbox Series és PS5 konzolokra, illetve PC-re.
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Remélem a gépigény nem lesz horrorisztikus, és azt is, hogy a magyar felirat is megmarad😁
Ezek a copy+paste hiszti kommentek már unalmasabbak mint ezek a bejelentések.