Idén már biztosan nem jelenik meg a The Wolf Among Us 2

Szerző: xoki | 2023. March 04. | hír | 9 hozzászólás

Évek óta készül már a The Wolf Among Us folytatása, amely 2022-ben egy újbóli leleplezésen is átesett. Ekkor 2023-ra ígérték a játékot, de mint kiderült, a stúdió nem szeretné felesleges, egészségtelen túlórába kényszeríteni az alkalmazottakat, ezért inkább 2024-re csúsztatják a megjelenést.

A Telltale Games vezérigazgatója, Jamie Ottilie az IGN-nek mondta el, hogy bár jól haladnak a játékkal, van néhány olyan elem, amelyre a csapat extra időt szeretne fordítani. Például néhány rész teljes átdolgozását tervezik, beleértve az Unreal Engine 5-re való átállással járó feladatokat. Természetesen a grafikus motor cseréje időigényes folyamat, de a stúdió szerint megéri a fáradságot. Hogy tartani tudják a 2023-as megjelenést, szinte biztosan elkerülhetetlen lett volna a crunch, ezért mindenképpen a játék elhalasztása volt a leglogikusabb döntés.

A The Wolf Among Us 2 hat hónappal az első rész eseményei után veszi kezdetét, amely még 2013-ban jelent meg. A rajongók tehát már nagyon régóta várnak a folytatásra, és ezzel a halasztással kénytelenek lesznek egy újabb évet kibírni. Sajnos pontos dátumot nem kaptunk, de remélhetőleg 2024 folyamán tényleg elérhetővé válik majd a The Wolf Among Us 2, amelynél előreláthatóan szintén epizodikus megjelenéssel számolhatunk, hiszen mindig is ez volt a jellemző a Telltale játékaira.

The Wolf Among Us 2
The Wolf Among Us 2
The Wolf Among Us 2
Megjelenés: TBA
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: AdHoc Studio, Telltale Games
Hozzászólások: 9
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Payphoner avatar
Ezek a játékok mindenről szolnak csak a grafikáról nem. Mégis mi a fa*znak unreal engine 5? Ha már olyan jól haladnak a játékkal minek átültetni? Csak nézzük meg a a fortnite-ot. Semmi különbség a 4-es és az 5-ös motor között. (mármint ezekben a játékokban, mert amit pl a Matrix alatt tudott az valami bődületes *-*). Szóval ezis csak egy szokásos csúsztatásos szöveg. Jajj szegény dolgozók nem akarunk túlórát stb. Eskü elgondolkdotam hogy elmegyek fejlesztőnek mert ezek szerint ez most a világ legjobban megérős szakmája. Hiszent ha évekig sz*rt sem teszel re az asztalra és csak ígérgetsz az is megéri. Érdekes Ha egy Autót, egy telefont vagy egy zenei albumot bejelentenek az nem csúszik sosem. Nem hinném hogy pont a játékipar lenne a legbonyolultabb dolog a világon.
0
2
0
0
💬 4
no avatar
@Payphoner:
Eskü elgondolkdotam hogy elmegyek fejlesztőnek mert ezek szerint ez most a világ legjobban megérős szakmája.
Hajrá. Majd ha végeztél a sokadik játékkal ahol heteken/hónapokon át nyomtad a heti 80+ órát majd kirúgnak szó nélkül mert éppen átszervezés van akkor jelezz vissza hogy mennyire volt kényelmes. Az ipar egyik legnagyobb gondja hogy majdnem az összes nagyobb cégnél a fejlesztőket (akiknek amúgy lófasz beleszólásuk sincs a szervezésbe) szarrá dolgoztatják. Konkrétan külön kifejezés is létezik erre, crunching.
https://en.wikipedia.org/wiki/Crunch_(video_games)

Még ez a bejelentés sem jelent semmit, anno a CDPR is büszkén pöffeszkedett ezzel, hogy a Cyberpunk ezért (is) csúszik hogy ezt elkerüljék, ők aztán nem fognak túlóráztatni. Aztán ugyanúgy nyomatták a túlóráztatást megjelenés előtt és után is. A csúsztatások mindenképpen bullshit magyarázatok, de nem az alkalmazottak tehetnek róla.

Érdekes Ha egy Autót, egy telefont vagy egy zenei albumot bejelentenek az nem csúszik sosem.
lmao, még jó hogy nem egy vajas kenyér elkészítéséhez hasonlítod
1
0
0
0
santakigyo avatar
@Payphoner: Ez is olyan mint szinte minden munka,olyanok osszák az eszet akik szerintem egy gépet se tudnak bekapcsolni olyanoknak akiknek köszönhetően szénné keresték magukat.
Legtöbbször csak hátráltatja a munkát a nemhozzá értés és a profit minél előbbi beszerzése.
Az aki tudná mit hogyan kell sajna neki nincs beleszólása,a végén pedig rajta csattan az ostor.
0
0
0
0
1LLUS1V3M4N avatar
@Payphoner: Azert megy tobb, mint 3 eve a jatek a fejlesztese, mert kevesebb, mint 50 ember all rendelkezesre a projekthez, ezzel parhuzamosan megy egy masik jatek fejlesztese (The Expanse), amit a Deck Nine Studioval csinalnak.

A studio (Telltale) 2019-ben azert ment csodbe es zart be, mert a dolgozok szet voltak hajszolva (crunch time), egyszerre tobb projekten dolgoztak ez idotajt (kb. 2014-17-et irunk, amikor evente 4-5 cimet is kiadtak), es rengeteg tamogatas, penz ment el, viszont bevetel keves, vagy egyaltalan nem volt a jatekokbol. A vezetoseg hiaba dolgoztatta a fejlesztoket a kieges hataraig, mivel a jatekaik nem voltak innovativak, keves volt az erdeklodo es csak az ugymond "kemenymag" vette meg.

Az uj vezetoseg ezt a fatalis hibat szeretne elkerulni azzal, hogy egy olyan jatekot probalnak osszerakni, ami innovativ mind grafikailag, mind tortenet meselesben, ezert fontos, hogy nagyot szoljon, hiszen a jovojuk mulik rajta. Hulyeseg lenne elhamarkodni az egeszet, es ugyanabba a godorbe kerulni, amibol nemreg masztak csak ki.

A jatekipar es autoipar, ill. elektronikai cikkek gyartasa kozott parhuzamot vonni felesleges, utobbi ketto sokkal nagyobb es jobban felepitett, mint a jatekipar. Mashogy mukodnek, a jatekipar felepitesileg studionkent valtozo, ugy kell elkepzelni, mint egy kisvallalkozas, ahol ha a megfelelo embereket valasztod ki a megfelelo poziciokra, akkor kesobb nagyvallalatta noheti ki magat (lasd: Rockstar Games), de ha az ellenkezojet teszed, akkor jobb esetbe bekebelez egy nagyobb ceg (pl. ahogy a Microsoft tette a Bethesdaval) vagy csodbe mesz.

Jatekfejlesztonek allni manapsag nem habostorta, barmilyen hizelgo is a fizetes, es onmagaban a szakma elsajatitasa keves, hogy a korben maradj.
2
0
0
0
no avatar
@1LLUS1V3M4N: Néha még a fizetés sem hízelgő annyira. A Blizzardról is kiderült anno hogy mivel presztízzsel jár ott dolgozni, a dolgozó örüljön inkább annak, cserébe szar a fizetés.
1
0
0
0
Bronson avatar
Van olyan jatek amit nem halasztanak el mostanaban...?
0
0
0
0
Andor1997 avatar
Csak legyen jó, a többi nem számít, ha tényleg csak 1 év.
2
0
0
0
💬 2
santakigyo avatar
@Andor1997: Jó munkához idő kell,a rosszhoz mégtöbb.Sajnos játékok esetén ez teljesen igaz.
A kijelentés értékelendő feltéve ha nem kamu.De majd kiderül. 🙂
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@santakigyo: Nos őszintén szólva mivel ez egy sztori játék, ezért remélem, hogy jogos a késés, ide nyilván nem kell nagy tech dolog, viszont a sztorin ha jó irányba csiszolnak az sokat ér, főleg hogy (ha jól emlékszem) ez lesz az első Telltale játék az újraalakulás óta, ami azért nagy szó, hogy egyáltalán létrejött.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció