Idén már biztosan nem jelenik meg a The Wolf Among Us 2
Évek óta készül már a The Wolf Among Us folytatása, amely 2022-ben egy újbóli leleplezésen is átesett. Ekkor 2023-ra ígérték a játékot, de mint kiderült, a stúdió nem szeretné felesleges, egészségtelen túlórába kényszeríteni az alkalmazottakat, ezért inkább 2024-re csúsztatják a megjelenést.
A Telltale Games vezérigazgatója, Jamie Ottilie az IGN-nek mondta el, hogy bár jól haladnak a játékkal, van néhány olyan elem, amelyre a csapat extra időt szeretne fordítani. Például néhány rész teljes átdolgozását tervezik, beleértve az Unreal Engine 5-re való átállással járó feladatokat. Természetesen a grafikus motor cseréje időigényes folyamat, de a stúdió szerint megéri a fáradságot. Hogy tartani tudják a 2023-as megjelenést, szinte biztosan elkerülhetetlen lett volna a crunch, ezért mindenképpen a játék elhalasztása volt a leglogikusabb döntés.
A The Wolf Among Us 2 hat hónappal az első rész eseményei után veszi kezdetét, amely még 2013-ban jelent meg. A rajongók tehát már nagyon régóta várnak a folytatásra, és ezzel a halasztással kénytelenek lesznek egy újabb évet kibírni. Sajnos pontos dátumot nem kaptunk, de remélhetőleg 2024 folyamán tényleg elérhetővé válik majd a The Wolf Among Us 2, amelynél előreláthatóan szintén epizodikus megjelenéssel számolhatunk, hiszen mindig is ez volt a jellemző a Telltale játékaira.
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: AdHoc Studio, Telltale Games
https://en.wikipedia.org/wiki/Crunch_(video_games)
Még ez a bejelentés sem jelent semmit, anno a CDPR is büszkén pöffeszkedett ezzel, hogy a Cyberpunk ezért (is) csúszik hogy ezt elkerüljék, ők aztán nem fognak túlóráztatni. Aztán ugyanúgy nyomatták a túlóráztatást megjelenés előtt és után is. A csúsztatások mindenképpen bullshit magyarázatok, de nem az alkalmazottak tehetnek róla.
Legtöbbször csak hátráltatja a munkát a nemhozzá értés és a profit minél előbbi beszerzése.
Az aki tudná mit hogyan kell sajna neki nincs beleszólása,a végén pedig rajta csattan az ostor.
A studio (Telltale) 2019-ben azert ment csodbe es zart be, mert a dolgozok szet voltak hajszolva (crunch time), egyszerre tobb projekten dolgoztak ez idotajt (kb. 2014-17-et irunk, amikor evente 4-5 cimet is kiadtak), es rengeteg tamogatas, penz ment el, viszont bevetel keves, vagy egyaltalan nem volt a jatekokbol. A vezetoseg hiaba dolgoztatta a fejlesztoket a kieges hataraig, mivel a jatekaik nem voltak innovativak, keves volt az erdeklodo es csak az ugymond "kemenymag" vette meg.
Az uj vezetoseg ezt a fatalis hibat szeretne elkerulni azzal, hogy egy olyan jatekot probalnak osszerakni, ami innovativ mind grafikailag, mind tortenet meselesben, ezert fontos, hogy nagyot szoljon, hiszen a jovojuk mulik rajta. Hulyeseg lenne elhamarkodni az egeszet, es ugyanabba a godorbe kerulni, amibol nemreg masztak csak ki.
A jatekipar es autoipar, ill. elektronikai cikkek gyartasa kozott parhuzamot vonni felesleges, utobbi ketto sokkal nagyobb es jobban felepitett, mint a jatekipar. Mashogy mukodnek, a jatekipar felepitesileg studionkent valtozo, ugy kell elkepzelni, mint egy kisvallalkozas, ahol ha a megfelelo embereket valasztod ki a megfelelo poziciokra, akkor kesobb nagyvallalatta noheti ki magat (lasd: Rockstar Games), de ha az ellenkezojet teszed, akkor jobb esetbe bekebelez egy nagyobb ceg (pl. ahogy a Microsoft tette a Bethesdaval) vagy csodbe mesz.
Jatekfejlesztonek allni manapsag nem habostorta, barmilyen hizelgo is a fizetes, es onmagaban a szakma elsajatitasa keves, hogy a korben maradj.
A kijelentés értékelendő feltéve ha nem kamu.De majd kiderül. 🙂