Hivatalos: Unreal Engine 5-ben készül a következő Tomb Raider
2021 folyamán több jel is utalt már rá, de a Crystal Dynamics most hivatalosan is bejelentette, hogy készül a következő Tomb Raider-játék, amelyet az Unreal Engine legújabb változatával fognak összerakni.
A CD Projekt Red, a The Coalition, az InXile, a Haven vagy a The Initiative már mind felfedték az Unreal Engine 5-ös projektterveiket. Most a Crystal Dynamics is csatlakozott a folyamatosan gyarapodó listához, ugyanis a Tomb Raider és a Perfect Dark is erre a grafikus motorra épül majd.
Sajnos magáról a játékról korai lenne még bármit is megosztaniuk, ezért egyelőre kénytelenek leszünk beérni ennyivel. Már egy ideje elkezdődtek az előkészületek, szóval a fejlesztőknek biztosan több, megvalósításra váró ötletük is van már. Ahogy gyorsul a fejlesztés, a Crystal Dynamics egyre több fontos pozícióba fog majd embereket keresni.
A bejelentés egyébként a State of Unreal stream része volt, ahol az Epic Games bejelentette, hogy egy aránylag hosszadalmas tesztidőszakot követően az Unreal Engine 5 mostantól minden fejlesztő számára elérhetővé vált.
A minimumhoz Full HD-ben valoszinuleg egy GTX 1060-as is eleg kell majd legyen, hiszen sokaknak meg az van a vasaban, vagy meg regebbi kari... Nyalvan szeretnek eladni a jatekot majd PC-n is minnel tobb jatekosnak.
Én szeretem mert jó mindig a story és a játékmenet tele van akcióval mint az Uncharted-ek!
Értékteremtés mindenek felett.
Ezt amúgy láttad már?
Ha már be van jelentve,akkor már nem csak a tervező asztalon van.
Meg nyitócim lehet az UE5-el.