Gabe Newell megerősítette, hogy több játékon is dolgozik a Valve
A Valve társalapítója és vezérigazgatója, Gabe Newell a 1 Newsnak adott interjújában megerősítette, hogy több játékot is készítenek, és mindenképpen szeretnének további egyjátékos kalandokat létrehozni.
A Half-Life: Alyx remek fogadtatást kapott - annak ellenére, hogy VR címről van szó -, ami vállalaton belül is arra motiválta őket, hogy további hasonló egyjátékos címeket készítsenek majd a jövőben.
Gabe Newell a koronavírus miatt jelenleg Új-Zélandon tartózkodik, és már az átköltözés ötlete is felmerült benne, mivel az ország gyorsan és sikeresen lépett fel a vírus ellen. Gabe Newell szerint Új-Zéland tökéletes helye lehetne egy fejlesztőstúdiónak, hiszen az ott élő emberek között is rengeteg tehetség van. Semmiképpen sem szeretne megfontolatlan döntést hozni, mivel feleslegesen nem akarja szétválasztani a családokat, hiszen teljesen értelmetlen lenne mindez, ha később, amikor már minden jobb lesz, hátat fordítanak és visszamennek.
Amikor a játékokról kérdezték, akkor már nem adott direkt választ, illetve utalások sem hangoztak el, hogy vajon milyen projekteken dolgoznak jelenleg. Szinte minden konkrét kérdésnél (Half-Life 3, Portal 3, „Citadel”) próbálta gyorsan elterelni a témát, szóval még mindig nem tudni, hogy tényleg készülnek-e ezek a játékok.
Mit számít a menü? Kb annyi, hogy katt a folytatásra és addig nézted.
Ez legyen a legkevesebb ami hiányzik.
Bár nem vagyunk egyformák az igaz...
Jó nyilván ilyen fiatalon az, nem is éltél amikor megjelent 😃 de amikor megjelent brutal jó volt, mivel akkor még nem tudtuk hogy a half life felezési időt jelent mindig azzal poénkodtunk hogy azért ez a neve mert fél életbe kerül mire vegignyomod, olyan hosszúnak tűnt 😃
én ha nosztalgiából vegignyomom mindig csak a régi grafikán, emiatt a Black mesa nem is érdekelt
Egyébként próbálkoztak open world /rpg elemekkel, rts el is ebben a világban, de egyik se ütött igazán így mindegyik fejlesztést elvetették
Az eredeti történet befejezése kikerült már a netre, mikor az eredeti író elhagyta a céget, de ő sose tervezte befejezni, kB ahogy a half life 1 véget ért úgy hagyta volna
Én is örültem volna ha lezarjak, még azzal a technológiaval amilyen az EP 2 volt, és most egy új HL3 ra kellene csak várni 😀
Így mondhatják hogy akár még jó is lehetett volna, de ha elkészül és bukta lesz, az komoly pénzügyi érvágás lenne akár még a steamnek is így feltehetően megvizsgálták hogy melyik éri meg jobban: egy sosem elkészült HL 3 aminek a készítése párszáz millió $ és ha siker lesz, +párszáz millió dodo, ám ami ha bukta az nagyon komolyan -párszáz millió dodó és nem csak a fejlesztőnek hanem az egész cégnek...és eddig úgy néz ki, hogy az utóbbi szám a nagyobb.
Ha már kamu marketing és Half Life:
AGE: a környezet nem játszott nagy szerepet a játékmenetben, max dísz volt, a kiírással ellentétben (kivéve a szétüthető ládák)
AI rész kb full kamu: ha nem léped át a triggert, csak nézik a leölendő dokit két lépésről, dob gránátot és lő, de gyakran csak várja hogy megkerüld és sörétessel oldalba kapd
És akkor nem beszéltünk a hangzatos reklámokról akkoriban hogy: A világ él akkor is ha te nem vagy ott, a lények ugyanúgy vadásszák a prédát, stb...hja csak ugyanaz van mint fent: ha nem triggereled akkor ott áll a lény a biztonsági őrtől két lépésre és csak egy stand by animáció van rajta, majd amint megy a trigger egyből az őr elkezd fejvesztve menekülni a lény meg utána és elkapja.