FSR 2.0 támogatást kapott a God of War PC-s változata

Szerző: xoki | 2022. June 03. | hír | 2 hozzászólás

Néhány hete vált elérhetővé az FSR 2.0, és ekkor a fejlesztők megragadták az alkalmat, hogy bejelentsék a technológia implementálásával kapcsolatos terveiket. A Bethesda Deathloop című játéka volt az első támogatott játék, most pedig a PlayStation egyik legnépszerűbb PC-s portja, a God of War is felkerült a listára.

A God of War (PC) eheti frissítésével érkezett meg az AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0 támogatása. A felhasználók három beállítás közül választhatnak attól függően, hogy a teljesítményt vagy a minőséget részesítik előnyben: Quality (minőség), Balanced (kiegyensúlyozott) és Performance (teljesítmény). Ezek 67%-os, 59%-os és 50%-os felbontásban jelenítik meg a játékot a teljesítmény növelése érdekében. A kép ezután natív felbontásra skálázódik fel minimális minőségromlás mellett. Egyelőre elég pozitívan vélekednek az FSR 2.0 frissítésről. Az FSR 1.0-hoz képest valamelyest romlott a teljesítmény, de ezt a látvány simán kárpótolja.

Hamarosan további játékokba is bekerül az AMD technológiája, köztük az alábbiakkal: Asterigos, Delysium, EVE Online, Farming Simulator 22, Forspoken, Grounded, Hitman 3, Microsoft Flight Simulator, NiShuiHan, Perfect World Remake, Swordsman Remake és az Unknown 9: Awakening.

God of War
God of War
God of War
Megjelenés: 2022. January 14. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Jetpack Interactive, Santa Monica Studio
Hozzászólások: 2
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Azt értem, hogy ez most pc frissítés, de a ps-t ez nem fogja érinteni? Mert ugye abban is radeon kártya van.
0
0
1
0
💬 1
zsanklodvandam avatar
@arnold892: Valószínűleg fogja, egy későbbi frissítés keretein belül!
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció