FSR 2.0 támogatást kapott a God of War PC-s változata
Néhány hete vált elérhetővé az FSR 2.0, és ekkor a fejlesztők megragadták az alkalmat, hogy bejelentsék a technológia implementálásával kapcsolatos terveiket. A Bethesda Deathloop című játéka volt az első támogatott játék, most pedig a PlayStation egyik legnépszerűbb PC-s portja, a God of War is felkerült a listára.
A God of War (PC) eheti frissítésével érkezett meg az AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0 támogatása. A felhasználók három beállítás közül választhatnak attól függően, hogy a teljesítményt vagy a minőséget részesítik előnyben: Quality (minőség), Balanced (kiegyensúlyozott) és Performance (teljesítmény). Ezek 67%-os, 59%-os és 50%-os felbontásban jelenítik meg a játékot a teljesítmény növelése érdekében. A kép ezután natív felbontásra skálázódik fel minimális minőségromlás mellett. Egyelőre elég pozitívan vélekednek az FSR 2.0 frissítésről. Az FSR 1.0-hoz képest valamelyest romlott a teljesítmény, de ezt a látvány simán kárpótolja.
Hamarosan további játékokba is bekerül az AMD technológiája, köztük az alábbiakkal: Asterigos, Delysium, EVE Online, Farming Simulator 22, Forspoken, Grounded, Hitman 3, Microsoft Flight Simulator, NiShuiHan, Perfect World Remake, Swordsman Remake és az Unknown 9: Awakening.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Jetpack Interactive, Santa Monica Studio