Far Cry 6: PC-exkluzív lesz a ray tracing és az AMD FSR

Szerző: xoki | 2021. September 21. | hír | 15 hozzászólás

A Wccftechnek adott rövid interjú során a Ubisoft 3D vezető programozója, Stephanie Brenham megerősítette, hogy a Far Cry 6-ba implementált technológiák egy része PC-exkluzív lesz.

A Far Cry 6 lesz az első, amelynél a Ubisoft az AMD FSR super resolution technológiáját is implementálni fogja a megjelenésre. A játék a DirectX ray tracinget (DXR) is támogatni fogja, amelyet az Nvidia Tensor vagy az AMD Ray Accelerators magok gyorsítanak fel. Radeon RX 6900 XT vagy RTX 3070 alapú rendszerekre van szükség az 1440p 60 fps eléréséhez. Az AMD FidelityFX Super Resolution technológia bekapcsolásával pedig jelentősen megnövelhető az fps attól függően, hogy milyen beállítások mellett játszunk.

Stephanie Brenham egy kérdésre válaszolva elmesélte, hogy a sugárkövetés PC-exkluzív funkció lesz. Konzoloknál az új hardverekben rejlő előnyök kihasználása és a 4K és 60 fps elérése volt a cél, miközben biztosítanak bennünket arról, hogy az új funkciók (például a dinamikus időjárás) minden platformon teljes támogatást kapnak. Az FSR lehetősége a PC-s játékosok számára lesz elérhető, a teljesítmény javulásának mértéke pedig nagyban függ majd a játékosok konfigurációjától. Kiderült még, hogy a játék nem támogatja majd a DirectX 12 két kulcsfontosságú funkcióját, ami a Mesh Shading és a Sampler Feedback, mivel ezek jelentősen meghosszabbították volna a hibakeresési folyamatot.

A Far Cry 6 eredetileg február 18-án jelent volna meg, de októberre halasztották a koronavírus okozta nehézségekre hivatkozva. Szerencsére már csak néhány hetet kell várnunk, ugyanis a játék október 7-én fog megjelenni az alábbi platformokra: PC (Epic Games Store és Ubisoft Store), PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S|X, Google Stadia és Amazon Luna.

Far Cry 6
Far Cry 6
Far Cry 6
Megjelenés: 2021. October 07. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, FPS
Fejlesztő: Ubisoft Toronto
Hozzászólások: 13
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
redbull6969 avatar
Érdekes gtx 1080 1080p 60fps nem sokkal többet tud a RTX 2070super 1440p 60fps persze hogy pc rtx exkluzív kell lenni mert akkor senki nem veszi azt a rákos rtx 3000 széria-t kiráz a hideg ha meghallom a rtx 3000-t
1
0
0
0
💬 4
deadly_cross avatar
@redbull6969: sokan vennek ha lehetne MSRP aron venni hid el.
1
0
0
0
redbull6969 avatar
@deadly_cross: igen az ára-val van bajom
0
0
0
0
Twist avatar
@redbull6969: Ez a szép amikor rá akarnak kényszeríteni egy olyan kártyára, amit ha történetesen szeretnél, se tudnál megvenni 🙄
2
0
0
0
SuperPuma avatar
@Twist: Ilyen silány címekkel rákényszeríteni?
0
0
0
0
MentaStrike avatar
No, majd jelzem hány FPS-t értem el a rendszerrel, 1440p felbontásban, ahogy kijött
0
0
0
0
Payphoner avatar
Őszintén hiányzik bárkinek is az RT? Gyakorlatilag arra van kitalálva az egész hogy el lehessen adni a kártyákat. Már nem tudnak olyan innovációkban fejlődni mint régen, és egy átlag ember miért akarna drágább hardvert ha a játékok nem is szebbek.
Na akkor jött az RT és hát ennek "mert ugye mekkora nagy a gépigénye stb" meg kell venni az új VGA-t.

Olyan érdekes hogy a PS3 korszakban tudtak játékot optimalizálni. Egy GTA IV, GTA V, Uncharted 3 stb stb mesésen mutattak ahoz képest hogy 256MB RAM és 256MB VRAM van benne. PS4-en igazából azon kívül hogy nativan futott 1080P-ben minden (tudom hogy lesarkítom és más újítás is volt) úgy hogy már sokkal erősebb hardver volt jelen (pl a 8gb ram) nem voltak akkora változások mint amit egy átlag ember várta volt. A PS4 prot meg az Xbox one X-et már ugye úgy harangozták be hogy 4K. Ehez képest az erősebb játékok !upscale-elve! tudtak 25 FPS-t. És akkor most ott tartunk hogy itt van a PS5 az uj xbox és jön vele az RT meg minden. Elképesztő hardver, nagy "újitások" és itt már fele annyi technikai módosítás sincs mint a PS3 és PS4 között úgy hogy az sem volt nagy durranás.

Szóval erre fel kérdem én mit várunk az ilyenektől hogy RT?
0
0
0
0
💬 2
no avatar
@Payphoner: Csao koma, igazad is van ebbol a szempontbol, de azt be kell latni hogy olyan korszak alkoto jatek sem volt, most ha pc-re terunk ki..

Lenyegeben pl meg mindig ott tartunk az AMD reszenel hogy nem tudnak megfelelo ileszto programot irni a jatekokhoz.. NE legyen az mar cringe hogy az uj illesztoprogramon gyengebul fut a jatek mint a regen..

Annyiban modosult ez egyebent, hogy meg jobban beszaltak a videokartya gyartok a jatekok fejlesztesebe.. kb ott tartunk hogy mar megjelenes elott tudjuk pontosan ez a jatek amd-re vagy nvidira van optimalizava jobban.. Sniper Elite AMD, Borderlands AMD..
0
0
0
0
James39 avatar
@Payphoner: Ez is mint mind a lehúzásrol szól még még még ennyi nem elég alapon https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0😆
0
0
0
0
tivike avatar
"Far Cry 6: PC-exkluzív lesz a ray tracing és az AMD FSR"
...
Máris kiváltságosnak érzem magam! :D
0
0
0
0
santakigyo avatar
Hmmmmm nem úgy volt, hogy konzolokon is elérhető lesz az RT funkció csak kicsit butitva?
Ez olyan mintha már most az elején nem tudnák optimalizálni rá.
0
0
0
0
💬 2
bukta2 avatar
@santakigyo: Egy későbbi frissítéssel sztem úgyis belerakják.. csak idő kérdése
0
0
0
0
gigazte avatar
@santakigyo: Ubisofton ne lepődj meg. Konzolon sokszor hányadék amit csinálnak, akkor mit is várjunk tőlük ebben a generációban? 😅
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció