Menu
Fallout 76: kijavították a visszatérő hibákat, de újak is keletkeztek
Szerző: xoki, 2019. február 01., hír

Néhány napja egy új patch vált elérhetővé a Bethesda legújabb játékához, a Fallout 76-hoz. A frissítés rengeteg hibát orvosolt, és a teljesítménybeli problémák is javításra kerültek, valamint kiegyensúlyozottabb is lett a játék, viszont rengeteg korábbi hiba is visszatért a frissítés telepítése után.

Most a Bethesda elérhetővé tette a visszatérő bugok javítására szánt hotfixet, viszont azzal együtt újabb bugok is keletkeztek. Sokan nem is tudják már, sírjanak vagy nevessenek ezen, de úgy tűnik, továbbra sem sikerült megoldani a craftinghoz szükséges alapanyagoknál jelentkező hibákat. A játékosok felfedezték, hogy a hotfixet követően egy új bugnak köszönhetően egyszerűen kidobódnak az alapanyagok.

Úgy tűnik tehát, hogy ismét egy új patch-re lesz szükség a hiba kijavítására, amely remélhetőleg ezúttal nem hoz magával újabb gyötrelmeket, mert lassan azoknak is elmegy a kedve a játéktól, akik hibái ellenére is élvezettel játszanak vele a mai napig.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 7
KalmarErik avatar
16 napja | 2019. 02. 02. 15:18:13
#
Kikéne dobni a Creation engine-t úgy ahogy van a Bethesda-nak. Ráadásul a 2017-s Prey-hez az Arkane Studios (akik szintén a ZeniMax-hoz tartoznak) a CryEngine 4-t használta, szóval érthetetlen hogy miért egy 7 éves motor van a Fallout 76 alatt is.
Larten avatar
16 napja | 2019. 02. 03. 11:41:09
#
@KalmarErik: Hozzá kell tenni, hogy a Prey-en észre sem lehet venni, hogy CryEngine hajtja. Csak akkor lepődsz meg rajta, ha utána nézel.
KalmarErik avatar
16 napja | 2019. 02. 03. 12:04:01
#
@Larten: Jó mondjuk az is igaz hogy nem éppenséggel a legjobban fut a CryEngine a Prey alatt (zárt teres játékhoz nem is értem miért azt használták), de mondjuk egy nagyobb terű játékhoz ideálisabb.
Thespartan avatar
15 napja | 2019. 02. 03. 15:18:07
#
@KalmarErik: Akárhogy is,de jogos,amit Erik mond. Ez az engine megfáradt már jócskán,látszik,hogy a dx11-et is alulról kapargatja kb. nagyon sok bug felhalmozódott már a bethesda tájékán (fallout,elders scrolls széria) ideje már tényleg váltani,optimizálatlan az engine és kötött benne minden,egy példa,építkezel kicsit dombos a terület leraksz rá egy campfire-t és az egész a levegőben van,semmi fizika. Akkor régen volt az Oblivionnál,megöltél valakit az meg lassan repült,mint ha egy papírzacskó repülne a szélben... na ez a fallout 76-nál is halványan ott van. Összességébe a bugokkal is szeretem ezt a játékot is,mert a sima 4 is jó volt,de ettől függetlenül ami tény az tény. Apropó ott a DOOM,amit a bethesda csinált lehetett volna azzal az enginnel elkészíteni akkor már .. de nemtudom. Ha jön következő széria elders vagy fallout már nagyon remélem nem ez az engine lesz alatta.
bitpork avatar
14 napja | 2019. 02. 05. 02:23:09
#
@Thespartan: Csak az az eljövő fallout lehetne megint offline single multi opcióval.
bitpork avatar
17 napja | 2019. 02. 02. 12:58:59
#
Halálhörgés s siralom zajlik már helyettek.
Imre94 avatar
17 napja | 2019. 02. 02. 11:13:39
#
Kezdődik a hotfixelések hotfixelése... XD


Lite versions: