Fallout 76: kijavították a visszatérő hibákat, de újak is keletkeztek

Szerző: xoki | 2019. February 01. | hír | 7 hozzászólás

Néhány napja egy új patch vált elérhetővé a Bethesda legújabb játékához, a Fallout 76-hoz. A frissítés rengeteg hibát orvosolt, és a teljesítménybeli problémák is javításra kerültek, valamint kiegyensúlyozottabb is lett a játék, viszont rengeteg korábbi hiba is visszatért a frissítés telepítése után.

Most a Bethesda elérhetővé tette a visszatérő bugok javítására szánt hotfixet, viszont azzal együtt újabb bugok is keletkeztek. Sokan nem is tudják már, sírjanak vagy nevessenek ezen, de úgy tűnik, továbbra sem sikerült megoldani a craftinghoz szükséges alapanyagoknál jelentkező hibákat. A játékosok felfedezték, hogy a hotfixet követően egy új bugnak köszönhetően egyszerűen kidobódnak az alapanyagok.

Úgy tűnik tehát, hogy ismét egy új patch-re lesz szükség a hiba kijavítására, amely remélhetőleg ezúttal nem hoz magával újabb gyötrelmeket, mert lassan azoknak is elmegy a kedve a játéktól, akik hibái ellenére is élvezettel játszanak vele a mai napig.

Fallout 76
Fallout 76
Fallout 76
Megjelenés: 2018. November 14. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Bethesda Game Studios
Hozzászólások: 7
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
KalmarErik avatar
Kikéne dobni a Creation engine-t úgy ahogy van a Bethesda-nak. Ráadásul a 2017-s Prey-hez az Arkane Studios (akik szintén a ZeniMax-hoz tartoznak) a CryEngine 4-t használta, szóval érthetetlen hogy miért egy 7 éves motor van a Fallout 76 alatt is.
0
0
0
0
💬 4
Larten avatar
@KalmarErik: Hozzá kell tenni, hogy a Prey-en észre sem lehet venni, hogy CryEngine hajtja. Csak akkor lepődsz meg rajta, ha utána nézel.
0
0
0
0
KalmarErik avatar
@Larten: Jó mondjuk az is igaz hogy nem éppenséggel a legjobban fut a CryEngine a Prey alatt (zárt teres játékhoz nem is értem miért azt használták), de mondjuk egy nagyobb terű játékhoz ideálisabb.
0
0
0
0
Thespartan avatar
@KalmarErik: Akárhogy is,de jogos,amit Erik mond. Ez az engine megfáradt már jócskán,látszik,hogy a dx11-et is alulról kapargatja kb. nagyon sok bug felhalmozódott már a bethesda tájékán (fallout,elders scrolls széria) ideje már tényleg váltani,optimizálatlan az engine és kötött benne minden,egy példa,építkezel kicsit dombos a terület leraksz rá egy campfire-t és az egész a levegőben van,semmi fizika. Akkor régen volt az Oblivionnál,megöltél valakit az meg lassan repült,mint ha egy papírzacskó repülne a szélben... na ez a fallout 76-nál is halványan ott van. Összességébe a bugokkal is szeretem ezt a játékot is,mert a sima 4 is jó volt,de ettől függetlenül ami tény az tény. Apropó ott a DOOM,amit a bethesda csinált lehetett volna azzal az enginnel elkészíteni akkor már .. de nemtudom. Ha jön következő széria elders vagy fallout már nagyon remélem nem ez az engine lesz alatta.
0
0
0
0
bitpork avatar
@Thespartan: Csak az az eljövő fallout lehetne megint offline single multi opcióval.
0
0
0
0
bitpork avatar
Halálhörgés s siralom zajlik már helyettek.
0
0
0
0
Imre94 avatar
Kezdődik a hotfixelések hotfixelése... 😆
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció