Epic Games Store: jövő héten jönnek az achievementek
Hamarosan befut az Epic Games Store egyik legjobban várt funkciója: a cég bejelentette az új achievement rendszerét, illetve annak gyors és könnyű aktiválásához szükséges fejlesztői eszközöket.
Az Epic Games bejelentette, hogy jövő héttől minden felhasználó elkezdhet XP-t gyűjteni a kiválasztott játékoknál megszerezhető Epic Achievementek megszerzésével. Ezeket négy kategóriába sorolták attól függően, hogy mennyi XP-t adnak:
• Bronze = 5-45 XP
• Silver = 50-95 XP
• Gold = 100-200 XP
• Platinum = 250 XP
Az elmúlt év során az Epic Games összefogott a különböző fejlesztőkkel az Epic Achievementek létrehozása céljából. Segítségüknek köszönhetően a funkció rajtjakor az alábbi játékoknál kezdődhet el az XP gyűjtése: Rocket League, Hades, Pillars of Eternity, Kena, Zombie Army 4, Alan Wake Remastered, stb. Jelenleg azon vannak, hogy még ebben az évben további játékoknál is jelen legyenek az Epic Achievementek. Mindez egyébként nem összekeverendő a fejlesztői achievementekkel, amelyeket teljes egészében a fejlesztők birtokolnak és irányítanak.
+1500xp
Még mindig blokkolják a fiókot ha túl sokat vásárol valaki, vagy legalább ennyit sikerült megoldaniuk azóta?
Dehát mit tehetünk, ha van ott exkluzív cím időnként...
Ez tényleg igaz ? Ha igen, akkor miért baj, ha valaki sokat vásárol ?🤔
[LINK]
Egyesével le is vezetem neked ahová negatívan szóltam hozzá a cikkhez:
1. Egy olyan Konamitól, aki Kojima elküldése óta nem tett le egy normális játékot az asztalra, attól én nem várok el semmit, főleg nem egy Silent Hillt. 😆
2. A Ubisoft nagy bejelentései mostanában: Bomberman klón a saját karaktereikkel, egy Tom Clancy néven futó hősjáték, és most ezt megfejelték egy Ghost Recon Battle Royale-al. Vicc az egész cég! 😆
3. Jó ideje már csűri csavarja ezt az Achievement rendszert az Epic, erre fogták magukat és az érdemi részét lemásolták a Microsofttól. Mindjárt dobok is egy hatást!
Valami esetleg kimaradt, ahol morogtam? Ezek is eléggé megalapozottak voltak szerintem! Vicc amerre halad az egész játékipar, és évről évre mélyebbnek érzem ezt a szakadékot a sok pénzéhes cég miatt akik elvből nem képesek érdemben újítani a játékaikon csak mert úgy is megveszik az emberek.
Ez egy örök tüske marad számomra, mert a megjelenés napja óta játszom/játszottam a játékkal, és az Epic a Psyonix felvásárlása után nagyon sok bosszantó dolgot erőltetett rá a játék fejlesztőire. Így ki is fulladt sajnos a Rocket League.
Az indie piaccal nincs is probléma. Idén is úgy van, hogy a legjobb játékok onnan kerültek ki. Örüljünk neki, hogy ennyire lelkesek tudnak lenni a kisebb fejlesztők is, mert legalább van mivel játszani! 🙂