Elhalasztották a Star Wars Jedi: Survivor megjelenését

Szerző: xoki | 2023. February 01. | hír | 18 hozzászólás

Eddig úgy tűnt, hogy minden a tervek szerint halad, de mint kiderült, a fejlesztőknek további időre van szükségük a Star Wars Jedi: Survivor tökéletesítgetésére, ezért sajnos kénytelenek leszünk néhány extra hetet várni a játékra.

A Respawn úgy döntött, hogy további tesztelés és hibajavítás céljából hat héttel csúsztatja el az eredetileg március 17-ére kitűzött megjelenést. Szerencsére tényleg nem egy komoly halasztásról van szó, ugyanis az EA közleménye szerint a Star Wars Jedi: Survivor új megjelenési dátuma április 28-a lett.

Mivel a játék tartalmilag teljesnek mondható, a fejlesztőcsapat hibajavítással fogja tölteni a halasztással szerzett extra heteket, amelyre mindenképpen szükség van annak érdekében, hogy megfeleljenek a saját, illetve a játékosok elvárásainak.

Star Wars Jedi: Survivor
Star Wars Jedi: Survivor
Star Wars Jedi: Survivor
Megjelenés: 2023. April 28. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Respawn Entertainment
Hozzászólások: 18
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
spion avatar
Ezt már szeretem, ha egy játék azért késik, mert hegesztgetik a hibáit. Inkább egy kis csúszás, mint egy bughalom.
0
0
0
0
AtiRadeonHUN avatar
Inkább ez a kis csúsztatás, mint a Skywalker Saga 1-1,5év halasztása. Ez még kibírható :D
De inkább csúsztassák, minthogy egy félkész játékot adjanak ki... :)
0
0
0
0
Lathronos avatar
"Szerencsére tényleg nem egy komoly halasztásról van szó". Ismerve az ilyen ígéreteket, jó ha karácsonyra kiadják. 🤣Vicc. Tényleg ne ígérgessenek. Ha tényleg kész, bejelentik és pár napon belül értékesíteni kezdik. Ez így lenne korrekt. De sosem tanulnak semmiből.
0
0
0
0
💬 2
Quadgame94 avatar
@Lathronos: Nagyon nem vag tisztába hogy mrgy egy ilEn megjelenés. Már hónapokkal elötte tudnj kell a megjelenést mert fel kell rá készülni minden félnek. Kell.marketing kampány is, a lemezeket a boltokba kell juttatni, a teszt peldanyokat is hetekkel elötte a tesztelőknek oda kell adni. Előrendeléshez is tudni kell a dátumot jó előre. Szóval az nem korrekt lenne hanem.totális öngyilkosság ha elötte két nappal jelentenek be. Ilyet csak rgy laikus ir.
0
0
0
0
Lathronos avatar
@Quadgame94: Csak egy kérdés: miért nem jelentkezel az EA-hoz vagy bármely más nagyobb játék kiadóhoz marketing trainer-nek? De komolyan, neked tanítanod kéne az értékesítést.
1
0
0
0
no avatar
Ezeket úgy lenne a legjobb megcsinálni, hogy mindenki hallgat róla, majd egyszercsak megjelenik. És mielőtt megjelenik, előtte kb 1 vagy 2 nappal egy irgalmatlan komoly marketing hadjárattal felvezetik. A mai világban ilyen hírközlési sebességgel, mindenféle közösségi platformokkal ennyi idő alatt simán elérnek mindenkit. Persze ehhez az is kell, hogy tényleg mindenki, aki fejleszti hallgasson róla és szinte hibátlan legyen a kiadott termék. Bár lehet ez a két pont manapság megoldhatatlan 😅😆
0
1
0
0
Kelori avatar
Teljesen rendben van hogy halasztanak, sokkal jobb mintha ha egy félkész szart adnának ki idő előtt.

Csak azt nem értem hogy miért esik bele mindegyik kiadó ugyanabba a csapdába már évek óta, hogy jó előre belengetnek egy pontos dátumot (amit aztán nem tudnak tartani). Csak mondják azt hogy jön amikor kész, vagy mondjanak egy évet, hogy 2023-ban valamikor, aztán pár héttel release előtt lehet dobni már a pontosabb infót. Szerintem még marketing szempontjából sem lenne minuszos a dolog, sőt. Én könnyebben lépést tudnék tartani fejben a megjelenésekkel így, sem minthogy arra emlékezzek hogy melyik stúdió mit jelentett be másfél évvel ezelőtt xd
0
0
0
0
💬 1
santakigyo avatar
@Kelori: Ezzel csak az a baj,hogy a halasztás nem jelenti azt,hogy később nem félkészen\bugosan adják ki.
Jó persze hibák mindig vannak,csak manapság egyre gyakrabban van olyan érzése az embernek,hogy ő maga a beta tesztelő.
Na de ez már ilyen.Csak jókat nevetek mikor 1-1 játék előtt megy a matekozás ,hogy milyen lesz...kedvencem most a Forspoken előtt volt,hogy uuuu meg ááá mekkora játék,az új konzol nem is fogja birni,mehet a levesbe,több éves PC-n ne akarjunk már egy ilyen nextgen játékkal játszani,stb .... Aztán meg lett ami lett belőle 🤣
0
1
1
0
santakigyo avatar
Ez manapság már alap.Olyan mint nálunk a MÁV .Van egy menetrend, de az tájékoztató jellegű csupán.Elvètve sikerül tartani.Vannak nagyobb és kisebb késések.
2
0
0
0
cabus26 avatar
Legtöbbször,ha egy játék év elején jelenik meg,azok nem nagy eresztések/rossz játékok.
Kivéve a Sony meg a Nintendo esetén.
0
0
0
0
💬 1
szhusi avatar
@cabus26: Első rész nem nevezhető rossz játéknak, reméljük ez sem lesz.
0
0
0
0
bukta2 avatar
Na, ez halasztás/csúsztatás, pár hét..
Nem mint a forspoken meg a the day before hogy éveket ,,csúsztatnak"... az már hazudozás, és büntetném.. 😁
2
0
0
0
💬 6
TeMeRolEee avatar
@bukta2: Inkább csúsztassák el akár 1 évvel a megjelenést, mint egy újabb "Cyberpunkot" elkövessenek... 😅
0
0
0
0
vyne avatar
@TeMeRolEee: Inkabb ne mondjanak datumot, hogy mikor jon. Mondjanak evet es kesz. Ennek sincs ertelme, hogy 6x halasztjak. Mutassanak egy teasert, hogy min dolgoznak es mondjak hogy varhato megjelenes 2050. Lasd obsidian az uj jatekaval, mutattal valamit, nem mondtak h jon 2023 x honap x napjan, csak annyit, hogy majd jon ha kesz. Ertelmesebb megkozelites mint az amit ezek csinalnak.
3
0
0
0
no avatar
@TeMeRolEee: Az a baj, hogy az utóbbi években ha csúsztattak is játékot, az sose azt eredményezte, hogy jó állapotban jelent meg. (A CP-t is csúsztatták többször).
0
0
0
0
TeMeRolEee avatar
@christoferus: Akkor nem csúsztatták el eléggé a megjelenési dátumot. Úgy rémlik, hogy az is benne volt a cyberpunknál, hogy a vevőkör nem kevés halálos fenyegetést küldött a fejlesztők felé, hogy adják ki a játékot végre.

IT szektorban dolgozom. Sokszor volt, hogy menedzsment megmondta, hogy mikorra találták ki a release date-t. Azokat, akik ténylegesen a terméken dolgoztak, nem kérdezték meg. Szerencsére esetek jó részében a realitás győzött és rájöttek (még időben), hogy nem biztos, hogy úgy működik a világ, hogy 9 nő 1 hónap alatt hordja ki a gyereket.
Volt mikor meg lettünk kérdezve, ebből az lett, hogy mondtunk egy dátumot, majd ahhoz képest egy előrehozott dátumot állapítottak meg menedzsment szinten.

Amikor ilyen szintű bakik jönnek elő, ott a menedzsment felé az alsóbb szinten dolgozók már rég kongatták a vészharangot, csak nem érdekelte menedzsmentet a dolog. Fontosabb volt az, hogy felfelé azt mutassák, hogy "Minden OK, jöhet a bónuszom!"

Legalább már van haladás... inkább halasztják a kiadási dátumot. Igaz sok esetben még kellett volna plusz fejlesztési idő. Pár Cyberpunk/Fallout 76 szintű fiaskó és a befektetők kellő képpen seggbe rúgják a menedzsmentet, hogy normális minőségben kéne kiadni játékot és akkor talán nem lenne nonstop kiakadás a vásárlók részéről :)
0
0
0
0
no avatar
@TeMeRolEee: A legfőbb baj a kereslet oldal.
Nagyon nagyon sok zizzent felhasználó egyszerűen nem érti meg, hogy inkább később, vagy soha ne jöjjön ki valami minthogy félkész legyen. De ezen nem gondolkodnak el, főleg az előrendelők nagy része akik túlpörögnek.
Így a menedzsmentek osztottak, szoroztak és kitaláltak egy olyan "lélektani határt" amikor már megrizikózzák a megjelenést, egy adott készültségi állapoton, aztán gyors javításokkal megpróbálják kimaxolni, legfeljebb 5-6 hónapon belül.
Amikor ez a trend elindult rizikós volt, hisz több volt a jól időzített, jobb állapotban megjelent játék, viszont ez az egész annyira általánossá vált (tanultak egymástól a kiadók), hogy nem éreznek akkora veszélyt ebben a formátumban.
Sőt, tuti úgy számolnak folyamatosan, hogy ha nem látható igazán, hogy még pár hónap, egy év tolással annyival jobb állapotba kerülne a játék, inkább az adott ktg megtérülését válasszák, kalkulálva egy visszavásárlási hányaddal és ha végül nem üt a game, akkor is nem nő vele tovább a ktg és az erőforrások is mehetnek át a következő projektre.
Nagy kérdés hogy ennek a hozzáállásnak hol lesz a vége, mikor fordul át a kereslet oldal hozzáállása passzívitásba és erre reagálva javulna a kiadóké is.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció