Elhalasztották a Battlefield 5-öt
Oskar Gabrielson, a DICE vezérigazgatója egy blogbejegyzésben jelentette be, hogy a Battlefield 5 a vártnál később jelenik majd meg.
A zárt alfáknak, valamint az E3-on és a Gamescomon jelenlévő verzióknak köszönhetően sokan kipróbálhatták a játékot, és a visszajelzések alapján a fejlesztők úgy döntöttek, csiszolnak még a játékon, hogy az a lehető legjobb legyen.
A Battlefield 5 nyílt bétája változatlan időben, szeptember 6-án rajtol el. Mivel a béta után a fejlesztők további visszajelzéseket kapnak majd, így úgy érezték, belefér egy kis halasztás, hogy az alap játékmechanikák átessenek az utolsó simításokon.
Az eddig október 19-ére tervezett megjelenést november 20-ára csúsztatták. Döntésükre kihatással lehetett az is, hogy eredetileg két nagy cím, a COD: Black Ops 4 és a Red Dead Redemption 2 között jelent volna meg a Battlefield 5.
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: DICE
Az már történelem.Megtörtént.
Persze, hogy lehúzzák a játékot, amikor tele van valótlan (oda nem illő) dolgokkal.
Ha úgy vesszük, elferdítik a történelmet.
Nem csak azért halasztják a játékot, mert javítani akarnak rajta.
Nagyon keveset adtak el elővételben....
Idáig még bukta a Bf5.
Eleve a gond akkor kezdődik amikor egy játékot megpróbál valaki a valósághoz hasonlítani.....a többi már csak hab a tortán.
Persze ma már isten ments hogy egy tripüléj játék valami "enyhén" burkolt
SJWpolitikai üzenet nélkül készüljön el. Muh diversity.Attól,hogy nem felel meg minden eseménynek pontról pontra még lehet jó és kikapcsolhat.Eleve aki komolyan veszi az egészet az magára vessen ha csalódik.
Én csak mosolygok az egészen,mert szerintem tök mindegy,hogy egy kampókezű egyénnel ugrálok felszerelésben fegyverrel vagy épp egy állítólagos valósághű karakterrel.Egyik se lenne képes rá a valóságban,főleg meg harcközben nem.
Ha téged nem érdekel akkor hajrá, nem arról akarlak meggyőzni hogy neked is utálni kéne a játékot (engem speciel a mai napig nem izgat egy Battlefield rész sem), de nem hiszem hogy olyan lehetetlen megérteni hogy másokat miért zavar ha egy témához kötött játék nem követi a témát.
Amúgy megjegyzem én se ugrálok a battlefield részekért,úgy kezelem mint egy arcade lövölde,semmi több.Arra jó,mint minden fps játék a világon.
És?
Ha értenéd is amit írtam, rájönnél hogy közel sem csak az EA-re értettem.
Kampónén én már rég túlléptem, egyébként meg lehet hogy csak egy skin lesz. Játékmenet közben meg nem hinném hogy olyan rohadt zavaró lenne az hogy kampó kezed van, mikor éppen három tank bont rád egy épületet... Akik csak gyűlölködni járnak a BFV alá, azoknak üzenném Babettesen hogy, Arra van az ajtó. 😀
Azért ebben is van egy csavar. Hogy elkerüljék az infinity mirror effektet a RT módban a második tükörkép már cubemap 😂 .
Mikej95: Nem igazán értem miért erőltetik most ezt a Ray Tracing mókát.Ray Tracing előnye az lenne hogy a most használt resztarizálós és sok utómunkát igénylő megoldás helyett a nativ Ray Tracing sokkal kevesebb munkaórát igényel(meló nagy részét hardver végzi), a felszabaduló munkaerőt pedig fel lehet használni máshol.Rise Tomb Raider demó alapján 4080TI is kevés lesz hozzá, talán az 5080TI meg fog birkózni vele normális FPS szám mellett.Viszont a fejlesztőknek célozható piac kellene ahhoz hogy a resztarizálós megoldást elhagyhassák és csak a Ray Tracing kerüljön be, minimum xx60GTX-nek kéne tudnia ugyanezt...Battlefielbe használt resztarziálós és nyomokba Ray tracinget is használó megoldás valamivel szebb mint a csak resztarizálós ,de annyival biztos nem hogy ezért dedikált RT magokat tegyünk a kártyára, fejlesztői oldalról pedig legalább annyi utómunkával jár a használata,és 2070GTX/RTX és alatti kártyákat várhatóan ez a trükkős Ray Tracing is erősen be fogja lassítani,hisz RT magból és az általános számláló egységekből is kevesebb van rajta.(valszeg 2080TI-nál is mérhető lesz a lassulás).Ráadásul a Pascal szériába nincs dedikált RT mag,szóval még a Dice féle megoldás is haza fogja vágni 1080TI-t.Akárhogy nézem, 3 generációt simán ráért volna az egész RT magos móka,Dice is csak azért foglalkozik vele mert a BF Nvidia promoted játék és az egész Ray Tracingel járó költségeket Nvidia állja, piaci alapon hozzá se szagoltak volna, kidobott pénz az ablakon...