Elérhetővé vált a PhysX SDK 4.0

Szerző: xoki | 2018. December 22. | hír | 5 hozzászólás

Elérhetővé vált a PhysX motor legújabb verziója, amelyet bárki használhat, ugyanis mint korábban kiderült, az Nvidia nyílt forráskódúvá tette. Ennek köszönhetően pedig a PhysX Engine mostantól nem csak az Nvidia GeForce szériájának birtokában fog működni, mivel a fejlesztők implementálni tudják más GPU-kba is.

Rengeteg olyan játék van, amely kihasználja a technológia lehetőségeit, de sajnos nem valószínű, hogy a fejlesztők visszatérnek ezekhez a címekhez, hogy az AMD GPU-val rendelkező játékosok számára is elérhetővé tegyék a PhysX által nyújtott effektusokat. A PhysX-et már néhány népszerű motorba is integrálták, mint például az Unreal Engine vagy a Unity 3D. A technológia később akár az AMD GPU-kkal rendelkező konzolok esetében is felbukkanhat majd.

Természetesen a PhysX nem csak a játékoknál lehet hasznos, hanem például a robotikánál, önvezető autóknál, HPC fizika szimulációnál, AI kutatásoknál, illetve játékfejlesztésnél is.

Hozzászólások: 5
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MaximumGame avatar
És eddig letudták húzni a népet ezzel.... most már ingyen adják... eddig kártyánként 20ezer forint volt az ára !!! Szarrá keresték magukat !
0
0
0
0
💬 4
Vigilante avatar
@MaximumGame: Most átvette a helyét a Ray-Tracing nevű parasztvakítás. 😂
0
0
0
0
santakigyo avatar
@Vigilante: Arról se hiszem, hogy sokkal komolyabb karriert fog befutni mint ez.
0
0
0
0
ichigo23619 avatar
@santakigyo: a raytracing nek nem is lesz semmi értelme.
+150-200ezer forint azért hogy a bf5 ben a padlóból üveget csináljanak, meg 100-150fps helyett még a 60se legyen, meg a lópéló fog az ember kiadni 200al többet.
fullhd gaming re még a sima 1080 is első osztályú, a 4k meg maradjon a konzolosoknak.
0
0
0
0
MaximumGame avatar
@Vigilante: Szó szerint.. de amikor anno én mondtam neked akkor nem hitted el 😃
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció