Dying Light 2: akár 500 óráig is eltarthat a teljes végigjátszás
A Dying Light egy elég hosszú játék volt, de úgy tűnik, a folytatással még erre is rátesznek egy lapáttal. A fejlesztők szerint 500 órát is igénybe vehet a játék 100%-os befejezése.
Ugyebár a 100%-os befejezéshez nem a főküldetés, illetve nem is az összes mellékküldetés teljesítése vezet, hanem magába foglalja a gyűjthető tárgyakat, kihívásokat, a több lehetséges befejezést és a nyílt világ nyújtotta egyéb tennivalókat is. A fejlesztők szerint ezek együttese akár 500 óra játékidőt is kiad majd, melyet a Varsóból Madridba történő gyaloglás időtartamával hasonlították össze.
A fejlesztőstúdió később tisztázta, hogy csak a hardcore játékosok fogják megközelíteni az 500 óra játékidőt, mivel a főtörténet néhány mellékküldetés kíséretében valamennyivel kevesebb mint 100 órát vesz igénybe.
A Dying Light 2 több halasztást követően február 4-én fog végre megjelenni. A folytatás 15 évvel az eredeti játék történései után fog játszódni, amelyet rengeteg új RPG-stílusú mechanikával bővítettek ki.
Szerintem olyan sok szar játékot nem tett le ez a stúdió hogy el kelljen ítélni mert ilyet írtak (500 óra)
Elég kamu szaga volt nem kell komolyan venni ennyi
https://twitter.com/DyingLightGame/status/1480633241937891328/photo/1
Közel sem lesz 500 óra......
Persze ezzel is lehet összesen annyit játszani mindent bármi mással. Azért 500 órányi feladat nem lenne rossz de tudjuk hogy minden quest ugyan olyan sablonos lesz
Mármint majdnem az összes open world játékba beleölhetsz annyit ha 100%-ra hajtasz.
Azt meg azért ne nevezzük már tartalomnak hogy 100 óra azzal megy el hogy "szedj össze 300 piros virágot"
Jó akkor elmondom leegyszerűsítve..
A "miért is hír" egy költői kérdés volt.
Azon célt szolgálta hogy megkérdőjelezze a kialakuló hype-ot a játék körül hogy "uhh 500 óra lesz".
A hír értéke mint olyan megmarad, a játék balf.sz reklámozására gondoltam hogy azért 500 óra egy játék 100%-is végigjátszására ma már nem nyom akkora súlyt, ismerve azt hogy az ilyen open world játékokban mivel szokás kitolni a játékidőt.
Így már világos?
Én utóbbi táborba tartozom, főleg ha nyitott világú játékról van szó.
Én sosem örültem az ilyen mesterségesen felduzzasztott játékidőknek, és többször is nemtetszésemet fejeztem már ki azzal kapcsolatban hogy egyre több újságíró és videós húz be minusz pontokat csak azért mert egy játék szerintük rövid.
Ezerszer szívesebben játszok egy rövid, 8-10 órás, de végig izgalmas és tartalmas játékot, mintsem egy olyat ami takaréklángon ég 80 órán keresztül.
Nyílván az az ideális ha a kettő egyszerre valósul meg, (hosszú is és tartalmas is), de ezt a szintet csak a legjobb RPG játékok tudták eddig hozni. (Witcher, Mass effect, Dragon age).
Ezekhez képest ha hozzá hasonlítasz egy modern far cry-t, AC-t, vagy egyéb gagyi tucatszámra gyártott vackot, ezekben ha ki akarod maxolni a jáékot akkor a játékidő nagy része csak felesleges kacatok gyűjtögetése, meg egyéb repetitív unalmas elfoglaltságok.
Annyira nem lesz kiemelkedő,hogy lekösse az embert annyi ideig.