Bekerült az Unreal Engine 4-be az AMD FidelityFX Super Resolution
Néhány hónapja hivatalosan is bemutatkozott a FidelityFX Super Resolution (FSR), amelyet ekkor egy maroknyi játék is támogatott. Most pedig az FSR bővítmény bekerült az Unreal Engine 4-be, ezzel megkönnyítve a fejlesztőknek a funkció implementálását.
Most, hogy az FSR plugin elérhetővé vált, szinte biztosan további Unreal Engine 4-es játékok is támogatni fogják azt. Az AMD a GPUOpenen egy útmutatót is közzétett hozzá, ahol nagy vonalakban az előre beállított beállításokat is ismertették. Ahogy a többi, úgy az UE4-es FSR esetében is négy közül választhatnak a fejlesztők: Ultra Quality, Quality, Balanced és Performance.
Az AMD felhívta a fejlesztők figyelmét arra is, hogy az Unreal Engine 4 Temporal Anti-Aliasing with Upsampling (TAAU) vagy más felskálázási algoritmus mellett is használhatják az FSR-t. Az ilyen esetekben az FSR másodlagos funkciót tölt majd be.
Az AMD FSR az Unreal Engine 4.271.1 verziótól érhető el, az Unreal Engine 5-be pedig valamivel később fog bekerülni.