Bejelentették a Ghostrunner folytatását

Szerző: Pafry | 2021. May 14. | hír | 15 hozzászólás

A Ghostrunner első felvonását kiadó 505 Games anyavállalata, a Digital Bros Group kiadott egy közleményt, melyből kiderült, hogy alig több mint fél évvel a megjelenés után már neki is látnak a második rész kidolgozásának. Ezt már kifejezetten next-gen élménynek szánják, ugyanis sem PS4, sem Xbox One nincs megemlítve jövőbeli platformjaként.

A Digital Bros megemlíti, hogy a Ghostrunnerből eddig közel 600 000 darab fogyott, amelyet ezáltal nagyon sikeresnek is nevezett, amelyet a játékosok a világ minden tájáról élveztek. A vállalat megduplázza az új rész költségeit, és már be is fektetett a projektbe 5 millió eurót, fejlesztőnek pedig az első részt is jegyző One More Levelt kérték fel ismét. Továbbá ígéretet tesznek arra nézve, hogy a Ghostrunner az év végéig szintén megkapja a next-gen frissítését, ezzel együtt pedig az új konzolokra is elérhetővé válik még 2021 folyamán.

Az új részről egyelőre ezenkívül nem nagyon tudni semmit, és feltehetően 2022 előtt nem nagyon fogunk még vele találkozni trailer formájában sem.

Ghostrunner 2
Ghostrunner 2
Ghostrunner 2
Megjelenés: 2023. October 26. (PC)
Műfaj: Akció, First person
Fejlesztő: One More Level
Hozzászólások: 15
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
újabb speedrunner játék? 😃
0
0
0
0
no avatar
Elég jól összerakott játék lett, végig élvezetes volt és kellőképpen pörgős, varós a folytatás 😃
0
0
0
0
Warlordcommander avatar
Nagyon jó volt a játék, néhol rendesen megszivat, de attól még élvezhető. Én várom a folytatást.
0
0
0
0
bukta2 avatar
Nekem is tetszik ez a cyberpunk világ/stílus de még sajnos nem találták fel azt a játékot ami nekem tetszene ezzel a világgal 😃
0
0
0
0
💬 11
YourMomIsNotMale avatar
@bukta2: az a vicc benne h sokkal kisebb igény mellett hasonló látványt ad, mint a CP 😃
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@YourMomIsNotMale:
hasonló látványt ad, mint a CP

Nyomokban igen...
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
@Scorn Face: Ultrán DLSS-el tudtam végigtolni a CP-t, 3060al, míg egy 580 ki tudta tekerni ezt az enginet maxon, 60+ fps-el. A CP meg ronda ugyan olyan hardverek mellett. A fények is jobban bejöttek a ghostrunnernél, hiába volt RT-m, sok helyen nem láttam értelmét.
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@YourMomIsNotMale:
A CP meg ronda ugyan olyan hardverek mellett.


Valószínűleg tartom, hogy te is csukott szemmel ültél le játszani, pont mint a híres gépigénytagunk, aki telesírta az összes Cyberpunk topikot a hülyeségeivel.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
@Scorn Face: Persze, sőt, kikapcsolt monitorral.
0
0
0
0
no avatar
@YourMomIsNotMale: Nem tudom ebben mi a vicces számodra, bár gondolom a komoly hozzáértésedből ered ez is. Egyik lineáris , míg a másik egy lényegesen komplexebb open world világot vonultat fel, magyarán teljesen értelmetlen összevetni a kettő igényét és akkor most tök kedves voltam.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
@LordSzalko: Láttam már szép unity engine játékos, unrealt is, meg van ez is. Most az, hogy egy mezei story, open world vagy más, az nonszensz. A detroit become human is elég penge fényekben, a ghostrunner is, a CP-nél túl sok különbséget én nem láttam a RT és a sima játék között. És ha jól tudom a CP sem rendereli le az egész mapot, csak x távolságot.
Ezen az 1 képen tudtam mondani, milyen jól meg van csinálva (naplemente a sivatagnap, nem tudom berakni). Egyébként sem a látványa maitt játszottam, hanem a story, és inkább az érdekel.

De valószínűnek tartom, hogy valahol a core írása közben te is jelen voltál, ha a hozzáértésről beszélsz 😃
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@YourMomIsNotMale:
egy mezei story, open world vagy más, az nonszensz

Hát nagyon nem mindegy, hogy lineális (amit te storynak írtál) vagy open world.
Másképpen épül fel az a szerencsétlen motor, vagy másképpen módosítják, ha külsős motorral dolgoznak.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
@Scorn Face: A látvány tekintetében értendő jelen esetben.
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@YourMomIsNotMale: Tudom, én is arra írtam.
0
0
0
0
no avatar
@YourMomIsNotMale: Lineáris zárt pályákon teljesen másképp hat az RT, mint egy open world játékban, ahol önmagában a természetes fény is jelen van. Mindkét alkotást élveztem és végig vittem többször is, de gépigény tekintetében szerintem nem célszerű összehasonlítani a két műfajt, van egy bizonyos render distance amivel dolgozik a játék, de az már alapjaiban is több mint amivel a Ghostrunner dolgozik, meg eleve több dolgot is kell betölteni egy adott távolságban.
Szimplán tudom, mi hogyan működik és mit fölösleges összehasonlítani egymással, mert az almát a körtével esete. Szerintem aki kicsit is otthon van benne annak eleve felfogható, hogy miért fölösleges a kettőt egymáshoz mérni.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció