Bejelentették a Call of Duty: Modern Warfare 3-at
Először úgy tűnt, a Call of Duty kihagy egy évet, és 2023-ban a Call of Duty: Modern Warfare 2 fog kibővülni egy kiegészítővel. Azóta az Activision megerősítette, hogy idén is egy vadonatúj, teljes értékű COD érkezik majd, és most az első teaser is befutott, amely az új rész címéről és megjelenési dátumáról is lerántotta a leplet.
A „Modern Warfare III is Coming” című ízelítő sajnos nem árult el sokat a közelgő részről, de legalább megerősítette, hogy tényleg az új Modern Warfare alszéria harmadik részét kapjuk idén, amely november 10-én válik majd elérhetővé. A fejlesztőcsapat korábbi ígérete szerint a játékot a Warzone 5. szezonja során fogjuk mozgás közben is látni.
Az idei részt eredetileg DLC-ként tervezték kiadni, de később a Sledgehammer Gamesre bízták a projektet, hogy egy teljes értékű, különálló játékot hozzanak létre. Bízzunk benne, hogy ez nem lesz hatással a tartalomra és a minőségre, illetve remélhetőleg nem csak egy Modern Warfare 2.5-re fog hasonlítani.
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Sledgehammer Games
Forrás pedig....dobpergés....: trust me bro
Vagyis majd én segítek. Ennek az egésznek az eredete Jason Scheier-től, a Bloomberg egyik újságírójától származik. Soha, ismétlem soha nem hogy megerősítve nem volt ez az Activison által, de még csak utalást sem tettek rá. Valamiért mindenki készpénznek vette, holott ez csak egy pletyka volt és most mindenki csalódott egy olyan dolog miatt ami soha nem is volt a publikum elé tárva.
Ettől függetlenül én sem tartom kizártnak, hogy még az MWII megjelenése előtt/után kicsivel volt esetleg hasonló szándékuk, de ez lényegtelen már.
Ezt pontosan ki is és milyen szempontrendszer alapján tudja eldönteni? Ugyanazt az IW 9.0 motort fogja használni mint az MWII mivel az Activison ezt már tavaly bejelentette, hogy a jövőbeni összes codot egységesíteni akarják a könnyebb fejleszthetőség és a Warzone content crossover-ek miatt. Ebből kifolyóan grafikailag és érzésre nagyon hasonló lesz hozzá értelemszerűen, de ezzel mi a baj? Csak azért kérdezem mert az egész cikknek egy kicsit ilyen játék demonizáló hatása van. Kíváncsi vagyok, hogy itt mire gondolsz xoki.
Ha már alaptalan pletykák bekerültek a cikkbe mindamellett, hogy az olvasás végeztével az embernek az az érzése mintha direkt unszimpátiát szeretne kelteni a szerző csodálkozom, hogy egyéb, viszont konkrétan látható kiszivárgott in-game képekről származó infók nem, ami viszont bizonyítja, hogy:
-Átalakul a perk rendszer, mostantól ún. gear-ek lesznek (mellény, cipő pl.) és ezek tudják extra tulajdonságokkal felruházni a viselőjét.
-Visszatér a slide canceling mozgási mechanika. (Az SHG Mystery Boxokat küldött ki nevesebb cod streamereknek akik az alábbi sorrendben tudják a tárgyakat kivenni belőle: papucs (slide) - konzerv (can) - mobiltelefon (cell), ezzel lényegében megerősítve az egészet.
-Visszatér a Terminal és Scrapyard pálya.
-Classic minimap lesz a játékban, tehát a supressor nélkül tüzelők újra piros pontként felvillannak a minitérképen.
-Az MWII-ben eddig összes megszerzett: operator, fegyver, blueprint és bundle átvihető az MWIII-be is, tehát cross-progress a két játék. (COD Twitter fiók által megerősítve)
-A hangtalan lépések nem Field-Upgrade-ként lesz elérhető limitált használati idővel hanem perk-é (gear) változik permanens használati idővel.
-Jön az Outbreak 2.0 sztorialapú zombis játékmód.
Ahhoz, hogy egy játék ne 1.5 legyen teljes motorváltást kell csinálni az előző részhez képest. Ennyi erővel az AC II az 1.0, a Brotherhood meg a Revelations pedig az 1.5. Ugyanaz a motor, ugyanaz a főszereplő csak más a kampány és más térképeken játszódik, más fegyvereket használhatsz. Vagy a GTA 3/VC/SA is ugyanez. Nem értem mit vártok el, egy TPS openworld kampányt csak melee fegyverekkel? Multiban pedig papokkal kell szenteltvizet öntözni a csalókra, hogy megbocsátást nyerhessenek?