Call of Duty: Modern Warfare III (2023) gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-6600 or AMD Ryzen 5 1400
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 960 / GTX 1650 or AMD Radeon RX 470, 2 GB VRAM
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64 Bit (latest update)
STO:
SSD with 149 GB available space at launch (78 GB if COD HQ and Warzone are already installed). Hi-Rez Assets Cache: Up to 32 GB
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-6700K or AMD Ryzen 5 1600X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti / RTX 3060 or AMD Radeon RX 6600 XT, 8 GB VRAM
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64 Bit (latest update) or Windows 11 64 Bit (latest update)
STO:
SSD with 149 GB available space at launch (78 GB if COD HQ and Warzone are already installed). Hi-Rez Assets Cache: Up to 32 GB
RES:
60fps, High
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: MINIMUM - MULTIPLAYER ONLY:
CPU: Intel Core i3-6100 or AMD Ryzen 3 1200
RAM: 8 GB
GPU: NVIDIA GeForce GTX 960 / GTX 1650 or AMD Radeon RX 470, 2 GB VRAM
DX: Version 12
OS: Windows 10 64 Bit (latest update)
Storage: SSD with 79 GB available space at launch for COD HQ + MP (34 GB for MP if COD HQ is already installed)
Hi-Rez Assets Cache: Up to 32 GB
NET: Broadband Internet connection
COMPETITIVE / 4K ULTRA:
CPU: Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 7 2700X
RAM: 16 GB
GPU: Nvidia GeForce RTX 3080 / RTX 4070 or AMD Radeon RX 6800 XT, 10 GB VRAM
DX: Version 12
OS: Windows 10 64 Bit (latest update) or Windows 11 64 Bit (latest update)
Storage: SSD with 149 GB available space at launch (78 GB if COD HQ and Warzone are already installed)
Hi-Rez Assets Cache: Up to 64 GB
NET: Broadband Internet connection
CPU: Intel Core i3-6100 or AMD Ryzen 3 1200
RAM: 8 GB
GPU: NVIDIA GeForce GTX 960 / GTX 1650 or AMD Radeon RX 470, 2 GB VRAM
DX: Version 12
OS: Windows 10 64 Bit (latest update)
Storage: SSD with 79 GB available space at launch for COD HQ + MP (34 GB for MP if COD HQ is already installed)
Hi-Rez Assets Cache: Up to 32 GB
NET: Broadband Internet connection
COMPETITIVE / 4K ULTRA:
CPU: Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 7 2700X
RAM: 16 GB
GPU: Nvidia GeForce RTX 3080 / RTX 4070 or AMD Radeon RX 6800 XT, 10 GB VRAM
DX: Version 12
OS: Windows 10 64 Bit (latest update) or Windows 11 64 Bit (latest update)
Storage: SSD with 149 GB available space at launch (78 GB if COD HQ and Warzone are already installed)
Hi-Rez Assets Cache: Up to 64 GB
NET: Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 99
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Te megtaláltad már?
Solving this error is relatively simple and there are two different methods you can attempt to resolve this, depending on how you have encountered the issue. The time required to fix this depends on the speed of your internet connection, as you will have to download large files.
Download Warzone
If you have never installed Warzone or if you deleted it for any reason, you might have to reinstall it in order to resolve the error. Make sure you free up enough space to do so.
Re-installing Modern Warfare 3
Although it is quite an exhausting process to reinstall the game, it is currently the only way to make sure the missing map is added back into the game files. Although this is not ideal for many players to delete and reinstall 150 GB of data, it seems to be the only solution to completely resolve this error.
[LINK]
Ráadásul ha valami oknál fogva elmegy a net vagy server nem túl jó, akkor ki kell menni Windows ig és újra ugyan ez.... egy rejoin jobb lenne.
Még M2 SSD vel is fárasztó 😐
Meg MW2 öt meg is vettem már elején, nekem csak az kell ,nem is értem miért így van az egész...
Így csak 1 óra 7 perc a szenvedés
[LINK]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=9fCSrlBR_p8&t=13s[/url]
Ez egy az egyben olyan volt, mint egy filler epizód egy középszar Netflix sorozatban. Se eleje, se vége, szó szerint SEMMI nem történt a 3 órás kampány alatt egészen a "végéig", ahol Spoiler!
Ha már Makarov: az új Makarov egy totál soyboy, az eredeti forog a sírjában. Spoiler!
A küldetések fele konkrétan DMZ Single Player Edition, értsd: gagyi MMO-szerű feladatokat csinálsz egy nem lineáris mapon (amiket egyébként 1:1 az új Warzone mapról vettek át), miközben szarrá páncélozott, végtelenségig spawnoló ellenfelek lőnek rád. Ezeken a pályákon alacsonyabb nehézségen egyébként 5 perc alatt végig lehet rohanni úgy, hogy szinte senkit nem lősz le. Azaz egy ponton túl muszáj vagy lelőni 1-2 embert, különben nem tudod triggerelni a cutscene-t. Pont mint a GTA-ban amikor köröznek és nem tudod befejezni a küldetést amíg le nem rázod a rendőröket. Peak gameplay.
A multi meg a zombi mód miatt lehet, hogy majd megveszem egy nagyobb leárazás során, de ez a kampány egyszerűen szánalmas lett. Meg merem kockáztatni, hogy a legrosszabb COD kampány valaha, pedig volt már ez előtt egy Black Ops 3 és egy Vanguard is, úgyhogy ez már azért teljesítmény. Értem én, hogy ez eredetileg DLC-nek indult, annak még okés is lenne, de sajnos teljes játékként adják 70 eurós árcédulával.
Pedig jó lenne!
Videókártya: Nvidia gtx 1080
Proci: Intel c ore i 7 7700K
16 gb ram..
Röviden ennyi fullon játszok.
high refresh rate felejtös meg azon a felbontasokon is :D szoval nem,nincs nagyon jo geped :D
Amit írtál a bétával kapcsolatban meg várd ki a végét. Az MW2 bétája is sokkal smoothabb volt mint a végleges 😀
[LINK]
Úgy adják elő ezt a csaló dolgot minden évben mintha új keletű dolog lenne , és levannak döbbenve...🤣 már magam előtt vannak a cikkek a pc-s beta-ról... hogy ,,már a BETA is tele van csalókkal, és nem tud a stúdió mit tenni egyelőre, sajnáljuk a kialakult helyzetet" címszó....😂😂 minden évben eljátszák ugyan ezt...
Én játszok azért már jó pár éve és mindig az aktuál, éppen legfrissebb résszel, de játékonként a kb. 1 éves életciklusában tényleg elég a két kezem 10 ujja, hogy megszámoljam kikre mondom azt, hogy na ez fixen csalt vagy egyenesen rage hacker aki még a látszatra sem ad mint a cikkben. Szóval kicsit túl van lihegve ez a dolog és fel van fújva, ráadásul én PC-ről játszok ami elméletileg méginkább hátrányos helyzetű ebben a tekintetben.
Egy beta alatt pedig kétlem, hogy nagyon komoly anticheat rendszerek lennének aktiválva egyelőre.
Bírom az ilyen cikkeket amúgy, valaki találkozott egy ilyen élettelen nyomorékkal véletlenül, felvette, kitette Redditre a videót, aztán már úgy van lehozva a sajtó által, hogy mozogni nem tudsz a játékba mert a pálya másik végéből instant wallbangelnek az összes létező lobbyba és 50 millió open beta résztvevőből 51 millió csal 😂
Ha csak az MWII-ből indulok ki Prestige 25 / lv. 1250 (max level és kb. alsó hangon 500 játszott óra) nem igazán jut el senki csalással úgy hogy eddig nem lett bannolva.
Én nem azt mondtam, hogy.nincs csaló hanem azt, hogy nagyon ritka amikor azt tudom mondani hogy ez fixen csalt. Kitudja hány ember használ csak éppen egy szolid aimbotot, hogy a felső mellkasi találatokat nyakra regisztrálja, vagy esetleg, hogy egy kis 5-10%-os célzás rásegítése van ami nem tűnik soknak de hosszútávon pozitív irányba mozdítja el a KD-ét. Ezekre úgy sem jössz rá te sem meg senki más se, nem is belőhetetlenek, vagy hogy fixen ők nyernek mindig, a cod féle SBMM meg amúgyis szopat mindenkit, ha a csaló, feltűnően jobb mint mindenki más úgy is telibe a célkeresztem elé spawnolja háttal 😂.
Az meg, hogy a CS ami minden élettelen, otthon ülő, munkanélküli, mentálisan sérült, és emiatt elismerésre vagy megtorlásra vágyó idióta kenyérpirító szarján elfut ingyenesen de legrosszabb esetben egy hamburger menü áráért már van prémium fiók vagy micsoda.... ne keverjük össze azzal, hogy még FHD 120 fps-hez is egy legalább PS 5 / RX 6600 kell, ja meg 70/100 eur a játék.
De igazából felesleges magyarázkodnom, azokban a módokban, vagy azokon a szinteken (nem feltétlenül ügyességi) nincs annyi és olyan intenzitású hacket használó, hogy minden napra jut egy rage quit miattuk, ha meg még is ki lehet lépni nyugodtan a meccsből, nem kapsz eltiltást vagy hasonlók.
Nálam évek óta az alap játék mindig az éppen aktuálius COD. Közel minden nap nyomom több-kevesebb ideig. Engem ez kapcsol ki meló után. Ez a csaló dolog nagyon túl van lihegve. Tény, hogy vannak, de messze közel sem annyi mint amit sokan feltételeznek. Ha véletlen belefutok egybe akkor reportolom, és otthagyom azt a meccset. Sokan a szerver anomáliákat, az SBMM kétes működését, és az éppen aktuális állapotukat hajlamosak azonnal csalásként azonosítani, mert hát ez egy COD, itt 10 játékosból 11 csal és kész.
SZTORI & SETTING
Az idei MWIII a tavalyi MWII közvetlen folytatása. A kampány cselekménye az MWII Raid Episode 4 történései után kezdődik közvetlenül. Miután a TF141 rájött, hogy nem az Al Qatala és Hassan volt az igazi ellenség, hanem egy attól sokkal erősebb, eddig csak árnyékként létező szervezet, az orosz eredetű de alapvetően ultranacionalista, csak önérdekeket előtérbe helyező Konni Group PMC és annak vezetője, Vladimir Makarov, akik mindvégig a háttérből irányították a szálakat.
A kampány jelenidőben (2023) játszódik. A sorozat történelmében elsőként ún. Open Combat missziók is helyet kapnak. Ezek lényege, hogy a küldetés elején saját magunknak választunk felszerelést, fegyvereket, ahhoz mérten, hogy miképpen szeretnénk majd teljesíteni azt. Lehet hangosan, mindenkit szétlőve, vagy csendben, osonva, csak kulcsfontosságú személyeket likvidálva. Ezen küldetések alkalmával kvázi egy open world térképet kapunk, ahol nem vagyunk sem helyhez, sem időhöz kötve, a magunk tempójában és módszerével tudjuk azt befejezni. Fontos azt tisztázni, hogy nem az összes kampányban szereplő küldetés lesz ilyen, csak néhány, alapvetően a szokásos, lineáris típusúakból lesz több.
Visszatérnek Verdansk bizonyos részei is a kampányban egy-két küldetés erejéig. Ami biztos az a Prison, Stadion és Dam helyszínek.
MULTIPLAYER & ZOMBIES
A játék 16 darab térképpel fog megjelenéskor érkezni. Ezek mindegyike szerepelt a 2009-ben megjelent MW2-ben is, viszont most egy soft-rework-ön estek át, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy felismerhetőek ugyan, de mégis egy picit másak lesznek. A játékhoz 6 szezont terveznek, és szezononként 2 teljesen új, eddig még soha nem látott 6v6 térképpel szeretnék bővíteni a kínálatot.
A hagyományos Core módok mellett bemutatkozik a War, amely egy 32v32 támadó-védő típusú játékmód. A feladat támadóként, hogy újabb és újabb szektorokat foglaljunk el, ha egy szektor el lett foglalva akkor a frontvonal eltolódik és ha az utolsó is sikerül akkor megnyertük a meccset. Védőként értelemszerűen a cél az, hogy megakadályozzuk a támadókat. Megjelenéskor egyetlen térkép lesz elérhető ehhez a módhoz, de fontos megjegyezni, hogy nagyobb lesz mint a Ground War-okhoz általában használt Battle Map-ek. Leginkább a Battlefield féle Rush vagy Breaktrough módokhoz lehetne hasonlítani. Korábban ez a mód már szerepelt a 2017-es WWII-ben.
Ismét helyet kap a kínálatban a Ground War és az Invasion. Ezekhez kezdetben 3 db Battle Map térkép lesz elérhető. Aki nem ismerné őket, a GW az egy kvázi nagy kiterjedésű Domination (Battlefield Conquest), az Invasion pedig egy pontszámalapú PvPvE mód, ahol az ellenséges játékosokon kívül AI ellenfelek is vannak.
A multiplayer az alábbiak szerint módosul a tavalyi MWII-hez képest:
-100 helyett 150 életerő pont Core módban, ezzel kb. 30-70ms-el növelve a TTK-t.
-A perkek aktiválódására nem kell várni, azonnal aktív az összes a meccs elejétől.
-A perkek ún. "Gear" csoportokba rendeződnek, tehát sisak, mellény, cipő stb.
-Visszatér az MW2019-ből jól ismert slide cancel mozgási technika, azzal a különbséggel, hogy a befejezetlen becsúszás nem tölti vissza a Tac-Sprintet. Slide közben működik az ADS. Továbbá a reload cancel is visszatér, tehát meglehet szakítani a tárazást és azonnal tüzelni az előző tárban maradt töltények felhasználásával.
-Visszatér a klasszikus minitérkép, tehát a hangtompító nélküli fegyverrel tüzelők pirost pontként felvillannak.
-Lesz egy teljesen új mechanika amely a Tac-Stance névre hallgat. Ennek lényege, hogy aktiválása után egy picike ideig a karakter mozgása felgyorsul, az ADS drasztikusan kevesebb időt vesz igénybe. Főleg közelharcban lesz értelme ennek pl. egy épület belsejében.
-A Tac-Sprint újratöltéséhez nem kell megállni, hagyományos sprint közben is regenerálódik kis idő elteltével.
A zombimód a korábbiakhoz képest átalakul. A következő Warzone-hoz is használt "nagy" térképen fog játszódni ami Al Mazrah-t váltja majd. Egy open world, csakis PvE mód lesz 24 játékossal akik 6 fős osztagokban vágnak bele a meccsbe. A cél a túlélés mellett, hogy különböző feladatokat teljesítsünk. Nem csak zombik és szörnyek lesznek, a DMZ-ből már jól ismert Strongholdok is helyet kapnak ahol AI, nem fertőzött katonák tartózkodnak. A meccs, hogy meddig tart az csak rajtunk áll, viszont 60. perc után elkezd terjedni a mérgező gáz, helikopterrel tudunk majd exfil-elni. Igazából úgy kell elképzelni az egészet mint ami most a DMZ, csak AI katonák és PvPvE helyett zombik és only PvE.
CROSS-PROGRESSION
Minden MWII és Warzone-ban megszerzett tárgyunk átkerül az MWIII-ba is. Tehát fegyverek, blueprintek, operátorok, 2XP Tokenek, CP-ék, matricák, camók, festések, emblémák, hívókártyák.
A fegyverek eddig elért szintje is megmarad, tehát nem kell előlröl kezdeni a grindot.
Az MWII fegyver camókat viszont majd csak MWII fegyvereken, míg az MWIII camókat csak MWIII fegyvereken lehet használni, ennek fő oka, hogy a majd érkező új fegyverek saját mastery challengekkel és jutalmakkal fognak rendelkezni.
Okt. 12.-én jön az is, egy hétig hozzá se fogok nyúlni, szépen megvárom a day one, two patcheket, az első 1-2 hétben úgyis napi 2-3x game breaking bugokat javító hotfixek vannak, majd ha szépen vége a cod bétának és a Mirage agyvérzés-mentes állapotban van 20. fele elkezdem és lazán a végére érek Nov. 10.-ig mire jön a COD. Pókember meg nem izgat, valamikor óvoda környékén fordult velem elő utoljára.
De hogy a konkrét kérdésedre is válaszoljak: én.
A leleplezés egy Warzone event keretein belül fog megtörténni amellyel párhuzamosan kikerül a videó YouTube-ra is.
Fontos dátumok:
-Első béta hétvége (PS4, PS5 tulajoknak) - Október 6-10.
-Második béta hétvége (PS4, PS5, XO, XSX, PC) - Október 12-16.
-Kampány korai hozzáférés (PC, PS4, PS5, XO, XSX, PC) - November 2.
-Teljes játék megjelenése - November 10.
-MWIII Warzone-ba integrálása és ezzel együtt Al Mazrah leváltása + Season 1 kezdete - December 5.
Ha összekellene foglalnom, hogy mi az igazi baj vele akkor azt tudnám talán mondani, hogy "gyerekes". Abszolút nem érzem azt a háborús, nyomott, sötét hangulatot. Ehhez lehet hozzájátszik az is, hogy a jelenlegi világpolitikai helyzet miatt nem igazán szerepeltetik az oroszokat, sem mint hadsereg, alakulat vagy csak helyszínek szintjén sem. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem meggyőződésem, hogy azok a legjobb a codok ahol valamilyen poszt-szovjet vagy konkrétan szovjet miliőt tudnak belecsempészni, ne mondja nekem senki, hogy az eredeti OG MW trilógia az lett volna ami ha az ultra nacionalisták és Makarov helyett valami mexikói drogos banda lett volna a főellenfél. Súlytalan a játék. A másik nagy gondom vele, hogy ugyanúgy elkurták mint az R6-ot, megszűntettek minden környezeti effektet, gondolok itt pl.: köd, füst, szürkület stb. hogy jobban lásd az embert, mármint az MW2019-hez képest. Egy e-Sport meccsen vagy hardcoreoknak biztos ***a ez, de a maradék 90% casual inkább a játék hangulata és s társaság miatt játszik.
Nincs sok reményem ehhez az epizódhoz sem. Egy olyan csapat fejleszti aki az utóbbi 6 évben kétszer is lmbtq, csillámlóf*sz, anime összemixelt marhaság szintjére redukálta le a második világháborút. Szóval kétlem, hogy pont ők fogják visszahozni a Modern Warfare-ekre jellemző sötétebb, visszafogotabb ábrázolást, de aztán kitudja, lehet meglepnek.