Menu
Az Epic Games megnövelte a felhasználói tartalmak által megszerezhető bevételt
Szerző: xoki, 2018. július 15., hír

A felhasználók által készített textúráktól kezdve az animációkon át, egészen a zenékig bármi eladható az Unreal Engine áruházában. Az Epic Games mindig is ösztönözte a felhasználókat saját tartalmak készítésére azzal, hogy a bevétel 70%-a a készítőé maradt. Az Epic Games viszont most eldöntötte, hogy ez még mindig nem elég, mostantól ezt a számot 88%-ra növelik.

Ez annak köszönhető, hogy a sok sikeres Unreal Engine 4-es cím, mint amilyen az ARK: Survival Evolved vagy a PUBG, rengeteget köszönhet az áruházban található hasznos tartalmaknak. A legjobb hír a fejlesztők számára pedig az, hogy a fentiek nem csak az elkövetkező tranzakciókra vonatkoznak, hanem 2014-ig visszamenőleg, amikor az áruház elrajtolt. Mindez pedig a Fortnite sikerének köszönhető, amely csak májusban 318 millió dollárt hozott a konyhára.

A stúdió reméli, hogy ennek köszönhetően megnövekedik a kínálat a platformon, ezzel lehetővé téve, hogy a jelenlegi 6,3 millió felhasználó több és minőségibb tartalom közül választhassa ki a legmegfelelőbbeket a jelenlegi projektjéhez.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 5
no avatar
3 hónapja | 2018. 07. 16. 13:10:34
#
Az eredeti Fortnite meg 40€-s címkét kapott a béta után belengetett F2P helyett. De a BR mód az "free 2 play" lett.
ShaDo_OW avatar
3 hónapja | 2018. 07. 16. 14:37:26
#
@Palanova: Az "eredeti" Fortnite még early access. Idén lesz ingyenes, lehet, hogy még augusztusban ;)
no avatar
3 hónapja | 2018. 07. 16. 16:14:23
#
@ShaDo_OW: Igen, erről volt már szó, az lesz majd ha kijön EA-ból, idén januárban. Most július van, és BR láz, így egyből hegesztettek belőle egy BR verziót ami érdekes módon gyorsan kijött és talán nem is volt EA állapotban. Az alap Fortnite meg szenved mióta is, három éve? Nem csoda hogy nem jött ki, alig lenne rá kereslet.
Flynian avatar
3 hónapja | 2018. 07. 15. 07:55:19
#
Ha érdekel az animálás az Unreal Engine-ben, hol kezdjem?
Arnybiro avatar
3 hónapja | 2018. 07. 15. 11:04:23
#
@Flynian: Unreal Engineben nem tudsz animációkat csinálni, csak a kész animációkat hozzáadni a karakterekhez stb... úgyhogy inkább Maya 3Ds Max Blender, hasonló programokban nézelődj.


Lite versions: