Az Epic Games megnövelte a felhasználói tartalmak által megszerezhető bevételt
A felhasználók által készített textúráktól kezdve az animációkon át, egészen a zenékig bármi eladható az Unreal Engine áruházában. Az Epic Games mindig is ösztönözte a felhasználókat saját tartalmak készítésére azzal, hogy a bevétel 70%-a a készítőé maradt. Az Epic Games viszont most eldöntötte, hogy ez még mindig nem elég, mostantól ezt a számot 88%-ra növelik.
Ez annak köszönhető, hogy a sok sikeres Unreal Engine 4-es cím, mint amilyen az ARK: Survival Evolved vagy a PUBG, rengeteget köszönhet az áruházban található hasznos tartalmaknak. A legjobb hír a fejlesztők számára pedig az, hogy a fentiek nem csak az elkövetkező tranzakciókra vonatkoznak, hanem 2014-ig visszamenőleg, amikor az áruház elrajtolt. Mindez pedig a Fortnite sikerének köszönhető, amely csak májusban 318 millió dollárt hozott a konyhára.
A stúdió reméli, hogy ennek köszönhetően megnövekedik a kínálat a platformon, ezzel lehetővé téve, hogy a jelenlegi 6,3 millió felhasználó több és minőségibb tartalom közül választhassa ki a legmegfelelőbbeket a jelenlegi projektjéhez.
Műfaj: Akció, Battle Royale
Fejlesztő: Epic Games