Az EA Vancouver Star Wars-játéka más, mint amilyen a Visceral Gamesé lett volna
Miután tavaly októberben az EA bezárta a Visceral Gamest, szinte semmit sem lehetett hallani a játékról, amelyet Amy Hennig, az Uncharted megalkotójának vezetésével készített a stúdió. Erre a játékra az EA fejesei azt mondták, hogy túl lineáris lenne, ezért átpasszolták a projektet az EA Vancouver csapatának.
A mai napon a Barcelonában megtartott Gamelab konferencián Amy Hennig felfedte, hogy ő és az EA január óta külön úton járnak, és saját független stúdiójának létrehozásába kezdett.
Az interjú során részletesen kifejtette, hogy január óta nem működik együtt az EA-vel, vagyis ez azt jelenti, hogy már nem foglalatoskodik semmilyen Star Wars témájú projekttel sem. Végül pedig elárulta, hogy az EA Vancouver stúdió egy teljesen más stílusú játékot készít, mint amit ők elkezdtek.
Mivel az új csapat nyílt világban gondolkodik, ezért egy teljesen más koncepcióról van szó. Sokan szerették azt, amit csináltak, ezért szeretné, ha egyszer lehetősége lenne feléleszteni a projektet, de egyelőre túl sok az akadály ezen cél eléréséhez.