Az EA Vancouver folytatja a Visceral Games Star Wars-projektjét
A Visceral Games egy új Star Wars-játék elkészítésébe kezdett bele, de az EA gyorsan leállította a projektet arra hivatkozva, hogy a játék túl lineáris volt.
Az EA most rátalált a stúdióra, ahol új formát ölthet a játék, ez pedig nem más, mint az EA Vancouver. A korábban felbukkanó álláshirdetésben kiderült az említett projekt néhány részlete, amelyet néhány helyen most korrigáltak. Megnyitva az oldalt, az első mondatban a vezető online mérnöki állás szerepelt, valamint egy nyílt világú játékra hivatkoztak. Most mindent, ami erre a nyílt világra utalt, eltávolítottak. Lehetséges, hogy a közelgő bejelentés miatt távolították el, de akár téves információk is lehettek.
Sajnos a hivatalos bejelentésig minden csak találgatás marad. Ti egy nyílt világú vagy esetleg inkább egy lineárisabb játéknak - mint amilyen a Star Wars 1313 lett volna - örülnétek jobban?
Mennék Boba Fettel a coruscant-i didibárba togruta strippereket felszedni, aztán a félrészegen egy halálpálcával a számban beülnék a Slave1be aztán csak csapatnám, néha azért felvennék 1-1 küldit is, mondjuk birodalmi megbízásból le kéne vadásszak pár a lázadóknak fegyvert gyártó milicistát akik az X-Wingek pilótaülésébe titkon kéktejport csempésznek ki a városból javítva ezzel a lázadok harci morálját.
Na én igazából egy ilyen játékot szeretnék...😜