Az EA a nyílt világú játékokat preferálja, mert jobb bevételi források
A Mass Effect: Andromeda nem lett a széria legjobbja, amelyet az eladások is jól mutatnak. Ebből kifolyólag az EA egy másik stúdióba költöztette a fejlesztőcsapatot és megszüntette a játék egyjátékos módjának támogatását.
A BioWare egykori fejlesztője, Manveer Heir néhány érdekes információt osztott meg korábbi munkaadójáról a Waypoint podcastjében. Heir szerint a mikrotranzakciós rendszer azért kapott helyet az összes Mass Effect játékban, hogy a visszatérő játékosok a többjátékos módban minél több pénzt költhessenek el.
Heir azt is kifogásolta, hogy nincs helye a lineáris egyjátékos címeknek, mert az EA és a többi nagyobb kiadó csak arra figyel, hogy többszörösen megtérüljön a befektetésük. Továbbá nehezményezte, hogy nem lehet egy játéknak egyszerre egy jó kampánya és többjátékos módja is.
Heir nem tudta megmondani, mennyit is keresett a kiadó a Mass Effect 3-ban jelenlévő mikrotranzakciókból, de sikeressége miatt került bele a Dragon Age-be is. Végül elmondta, hogy látott embereket 15 000 dollárt is elkölteni Mass Effect multiplayer cuccokra.
Műfaj: Akció, TPS, Akció RPG
Fejlesztő: BioWare
(az ea főhadiszálláson...)
De én is finoman szólva szemét dolognak tartom ezt a dolgot,még ha váltig állítják is,hogy a mikrotranzakciók "csak" kozmetikai jellegűek - már ahol,a dlc-kről meg nem is beszélve.Régebben megvettem egy játékot - dvd-n vagy cd-n - hazavittem és már játszhattam is,még net semm kellett hozzá.Ezzel szemben ma el sem lehet indítani az "első napi patch" nélkül,amely tiszta véletlenül még plusz karaktert vagy helyszínt vagy akármit is tartalmaz....
Mikrotranzakciókkal rakja teli mert több pénz.
hol a játék ?
kinézem az EA-ből amilyen pénzéhesek.
Átvezető videó átugrása: 3€
Mentés: 0.5€ / Slot
Betöltés 0.2€ (Első 3 alkalom ingyenes)