Az Anthem miatt kaszálták el az eredeti Dragon Age 4-et
A Dragon Age 4 már régóta készül, és már több fejlesztési cikluson is átesett, így az eredetileg tervezett játék azóta teljesen átalakult.
A BioWare a tavalyi The Game Awards ideje alatt jelentette be a játékot, amely igazából a játék második variációja, ugyanis az eredetileg tervezett Dragon Age 4-et 2017-ben elkaszálták annak érdekében, hogy az Anthem időre elkészülhessen.
Jason Schreier, a Kotaku írója részletesen kifejtette a Dragon Age 4 jelenlegi helyzetét. A játékokat általában rebootolni szokták a fejlesztés bizonyos fázisaiban, viszont a Dragon Age esetében itt sokkal többről van szó. A BioWare nemrégiben publikussá tette, hogy több komolyabb probléma is jelen van a cégen belül - vagyis pont ez volt kihatással a Dragon Age folytatására is -, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy megoldást találjanak rájuk.
A Joplin kódnevet viselő Dragon Age 4 fejlesztését 2015-ben kezdték el, amelyet aztán 2016-ban szüneteltettek, hogy a fejlesztők besegítsenek a Mass Effect: Andromeda fejlesztőcsapatának. 2017-ben pedig végleg leállították a projektet, mivel az Anthem is további munkaerőt igényelt.
Az új Dragon Age 4 a Morrison kódnevet kapta, amely a fejlesztés nagyon korai szakaszánál tart még, és egyelőre nem tudjuk, milyen formában tér vissza a népszerű széria. Az EA jelenleg az online részre fókuszál játékai esetében, ezért ez valamilyen szinten biztosan hatással lesz majd erre a játékra is. Például egy fejlesztő szerint a játék a szokásos egyjátékos kampány mellett egy multiplayer módot is kaphat. Egy másik teória szerint pedig egy Baldur's Gate-inspirálta co-op móddal bővíthetik majd ki a játékot.
Műfaj: Szerepjáték
Fejlesztő: BioWare
Szerettem a Dragon Age univerzumát, és nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, mert ahogyan a harmadik rész fejeződött be nagy potenciál van a történetben.
Vagy:
Spoiler!
- A legenda: Fogd meg a pálinkám