Az AMD bejelentette a Smart Access Storage technológiát
A kiszivárgott információkat követően a 2022-es Computexen az AMD hivatalosan is megerősítette a Smart Access Storage technológiát. A funkció a DirectStorage API használatával próbál csökkenteni a betöltési időn, illetve javítani a teljesítményen.
Az AMD Smart Access Storage (SAS) a Microsoft DirectStorage API-ját használja a játékok betöltési idejének csökkentésére a cég hardverei esetében. A texture streaming felgyorsításával érik el ezt azzal, hogy megkerülik a CPU-t a játék betöltésénél a bottleneck elkerülése érdekében. Ezáltal a játékelemek közvetlenül a GPU-ra töltődnek be, amely ezt követően kezelni tudja a kicsomagolást.
Egyelőre nem tudni pontosan, hogy a SAS egyszerűen csak az AMD saját DirectStorage API változata, vagy pedig egy exkluzív technológia, amely további funkciókra is képes az AMD hardverein. A technológiáról bővebb információt az elkövetkező hónapok folyamán kapunk majd.
Az AMD komolyan betáblázta magát az évre, hiszen a Ryzen 7000, az AM5 platform és az első RDNA 3 GPU-k is az év második felében érkeznek majd.
Mért nem iktatjuk ki a pci-e portott is a képletből? Én úgy gondolkoznék, hogy VGA helyet vagy helyére, egy olyasmi foglalatot tenni, mint a prociknál, és simán csak GPU-t lehetne venni, és azt belerakni, nem lenne gyorsabb?
A VGA memóriát meg úgy meg csinálni, mint a sima memória modult vagy hogy mondják, és mondjuk a négy foglalatból kettő sima memória lenne, másik kettő meg VGA memória, és akkor azt is úgy lehetne bővíteni ahogy akarjuk, ez így nem lenne ki fizetendőbb, és sokkal gyorsabb? Vagy ne beszéljek marhaságokat?
Meg lehetne oldani,de felesleges lenne,mert akkor még erre is optimalizálni kellene a programokat is a játékok mellett.
No meg az AMD esetén úgy nézne ki,hogy lenne sok millió ilyen vram RAM modul,aztán a töredékével működne több évig csak.Gondolj bele milyen xar volt a RAM kompatibilitása sokáig az AMD-nek.