Állítólag 11 Assassin's Creed-játék is készülőben van
Az Assassin's Creed kétségtelenül a Ubisoft egyik legnépszerűbb és legsikeresebb játékszériája. A főszál eddig 12 címet tartalmaz, de rengeteg spin-off is készült, így mindenki könnyen megtalálhatja a számára legjobb élményt kínáló részt.
A legutóbbi, vagyis az AC: Valhalla megjelenése óta hat új címet erősített meg a Ubisoft, de a legfrissebb információk alapján valójában 11 új részen dolgozik a kiadó.
A hivatalosan is megerősített játékok a következők:
• Assassin's Creed Mirage - single-player, 2023. október 12.
• Assassin's Creed Nexus - VR, 2023.
• Assassin's Creed Codename Jade - mobile, 2023.
• Assassin's Creed Codename Red - single-player, 2024.
• Assassin's Creed Codename Hexe - single-player, 2025/2026.
• Assassin's Creed Codename Invictus - multiplayer, 2025/2026.
Ezeken felül állítólag további 5 projekt is zöld utat kapott:
• Assassin's Creed Codename Nebula - single-player
- Három különböző helyszínt fog tartalmazni: India, Azték Birodalom és Földközi-tenger.
• Assassin's Creed Codename Raid - multiplayer
- Free-to-play 4-fős kooperatív PvE-élmény a korábbi részek karaktereivel.
• Assassin's Creed Codename Echoes - multiplayer
- A Ubisoft Scalar (felhő) technológiáját használó többjátékos cím.
• Assassin's Creed Nexus 2 - VR
• Assassin's Creed Black Flag Remake - single-player
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
A Codename Red érdekel a legjobban és szerencsére az is van a legközelebb megjelenésben. Egy valami elvitathatatlan a Ubisoft-tól, mégpedig hogy náluk aligha van olyan aki gyönyörűbb, részletgazdagabb világokat tud alkotni ekkora méretekben. Alig várom, hogy lássam a feudális-középkori japánt, biztosan áll-leejtős lesz a hatalmas hegyekkel, mélységekkel, cseresznyefákkal, sűrű nádasokkal.
Viszont ha már RPG és ezt a döntést ők hozták meg nem mi kértük anno 2017-ben, akkor legyen is az! Egy szerepjáték alapesszenciája, hogy a karakter eggyé tud válni a környezetével és ez által a játékos is. Nos ez elég nehéz úgy, hogy felveszel egy spártai parancsnoktól egy küldetést, hogy öld meg a dezertőröket, elkezdesz harcolni velük, majd az úton arra járó őrség akik nem dezertőrök is megtámadnak téged kérdés nélkül holott az ő parancsnokuk mondta, hogy tegyem meg amit csinálok éppen, mindezt azért mert a script nem tudja megkülönböztetni a dezertőr spártait a spártaitól és ugyanúgy triggereli ha meglát, hogy gyapom őket. Vagy említhetném Naxosz szigetét is ahol is 20 év után édesanyánkal találkozva olyan küldetést ad a játék, hogy a helyi őrségből kénytelen vagyok katonákat megölni, holott az anyánk az uralkodó, ergó a család birtoka a sziget aminek én is a tagja vagyok és a saját embereim ölöm amivel anyám hatalmát gyengítem 10 ponttal a régióban per ember. Zseniális játéktervezés. Remélem értitek mikre gondolok. Legyen normálisan kidolgozva, ha nálam van egy legyőzött shinobi legenda fegyvere akkor legyenek azt már szívesek felismerni páran az utcán és esetleg szóvá is tenni. Vagy ha úgy gyaptam végig egy várost mint Geralt Blaviken-t akkor igenis 50% story progress múlva is a map másik végében szeretném ha valaki felismerne és elfutna félelmében. Az a baj az új RPG trilógiával, hogy borzalmasan steril és statikus, annyi az RPG elem benne, hogy egyszerre lehet több küldetés is elfogadva és a különböző tárgyaknak különböző szintjeik vannak. Ettől mélyebb mechanikákat és sokkal, értsd bődületesen sokkal immerzívebb világokat szeretnék látni az elkövetkezendő AC játékokban, az hogy szép önmagában nem elég.